## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

valkchico

plaatjes heb je hahah maar dat wist je lekker al  ;).
Gelukkig gaat het weer wat beter met je (ik reageer niet veel dat weet je ook  ::). maar heb je wel gevolgd.

Op naar de volgemde foto reeks.......

gr Esther.

Hermien

Oh, wat een heerlijke foto's weer! Ik zie twee redelijk grote kooien. Weet jij nog de naam van die kooien en hoevel kieten passen daar in? Ik ben nl. nog steeds op zoek naar iets dergelijks en daar zouden ze dan met z'n viertjes in moeten passen. ;D

Caroline



Inderdaad Hermien, hele fijne kooien, ik heb er 2 .(de A23) .... de eerste alweer 3 jaar en heb inmiddels ook 2 van een maatje kleiner (A22) als kweekkooi.

KLIK HIER voor de site en informatie.

Het is een internetwinkel.  ;)

PS. heb je een IMetje gestuurd.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

We hebben hier super genoten van het enige filmpje en tuurlijk de prachtige foto's.

En ik zie geen dubbele onderkin hoor ;)

dikke knuffel ook voor de kids en groetjes ook namens ons Mam ;) :-*

*Yvon

Hoi hoi

Nou je hebt je best weer gedaan !!
Het was weer een super goeie,mooie update !!  ;D
Met prachtige foto's en heerlijk filmpje.  :-*

Maarre weet je ??
Als je zegt dat we ergens niet op moeten letten,wordt er juist opgelet.  :P
Mennnnnnnn,wat een onderkin heb jij zeg !!  :o :o ;D ;D



Nee hoor,het valt REUZE mee !!!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Als je zo onderuit gezakt op de bank hangt is het vreselijk die onderkin, ik zie hem weleens op de laptop  :o maar .... ik ben gestopt met snoepen (deed ik veel) drink meer water i.p.v. Fanta en .... niet schrikken .... i.p.v. 7 suikerklontjes in een dubbele Senseo heb ik er elke week eentje afgebouwd en gebruik ik er nu nog maar 2.  :D

Verder eet ik normaal en mag ik elke avond een Magnum van mezelf .... ik ben in 4 weken tijd nu 4 kilo kwijt.  ;D

Ik heb altijd maatje 34/36 gehad nu 8 jaar later, gestopt met sporten, gestopt met roken en 4 kindjes verder is dit 40/42 geworden (nog niet schrikbarend), er is gewoon 20 kilo bijgekomen .... nou hoef ik echt geen maatje 36 meer, ook wil ik niet alles laten staan, ik hou van lekker eten en ben liever wat dikker en gelukkig dan slank en mezelf alles moet ontzeggen maar nu deze kleine veranderingen zoveel aanslaan, wil ik proberen weer in maatje 38 te kunnen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...haha , ...heb jij dat nou ook ? 
:P :P  hier zit ook zo ene hoor , ik wil ook mijn 38 houden , en soms is het verdorie lastig he ! Hihihi....ik snoep ook zo graag he !
Grtjs Ann



Anja

Hoi Caroline,

Wat een genot je foto's, verhalen en filmpje.
En wb je onderkin.................wat maakt het uit.

Deed jij 7 suikerklontjes in je dubbele Senseo :o :o :o :o :o
Nou ja ik deed er ook 4 in een kopje koffie. toen ben ik er mee gestopt was wel ff wennen. Nu drink ik ook geen koffie meer.

Liefs Anja

Gerdy

wat goed van je caroline..4 kilo..ik wil ook wel weer terug naar maatje 38 heb nu 40/42..maar ja ik ben zo'n snoepkont en soms is het heel erg moeilijk om al dat lekkers te laten staan..

gr gerdy

Hermien

Bedankt Caroline.

Hier kan ik wel iets mee. Dezelfde kooi komt bij petsplace op het driedubbele bedrag. SCHANDE!

Heb je im gelezen. Sssspannend!

;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Jaha, ik kwam er nèt vandaan en heb weer zitten kwijlen bij de gele foto's! Ben jij er alweer geweest inmiddels? Er wordt voor ons beiden geduimd en ik ....nou ja.....ga zelf maar kijken!

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D   ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;
;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D   ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;
;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D   ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;

♪ Marlies

Ach Caroline, die onderkin valt best wel mee.
Ik denk dat er hier wel meer zijn met dat "probleem". ::) :P
Dat krijg je als je eenmaal 40 bent ( geweest ). :P

Als je maar lekker in je vel zit, dat vind ik veel belangrijker dan maatje 38.
Heb ik ook al een aantal jaren niet meer. :-\

M'n oudste zoon zegt weleens dat ik een dikke kont krijg.
Nou dat is dan mooi zijn schuld, want voordat ik zwanger werd van hem had ik dat dus helemaal niet. :-\


Wat de valkjes betreft heb ik weer een aantal hele mooie voorbij zien komen. Ik zat hier ook bijna te kwijlen. :D

Gelukkig gaat het met de gordelroos ook weer langzaamaan de goede kant op.
Lijkt me een verschrikking als ik zo lees wat je doormaakte. :-\

Groetjes Marlies ;)

Wilma1

Citaat van: Caroline op 13 augustus 2008, 20:58:52
Als je zo onderuit gezakt op de bank hangt is het vreselijk die onderkin, ik zie hem weleens op de laptop  :o maar .... ik ben gestopt met snoepen (deed ik veel) drink meer water i.p.v. Fanta en .... niet schrikken .... i.p.v. 7 suikerklontjes in een dubbele Senseo heb ik er elke week eentje afgebouwd en gebruik ik er nu nog maar 2.  :D

Verder eet ik normaal en mag ik elke avond een Magnum van mezelf .... ik ben in 4 weken tijd nu 4 kilo kwijt.  ;D

Ik heb altijd maatje 34/36 gehad nu 8 jaar later, gestopt met sporten, gestopt met roken en 4 kindjes verder is dit 40/42 geworden (nog niet schrikbarend), er is gewoon 20 kilo bijgekomen .... nou hoef ik echt geen maatje 36 meer, ook wil ik niet alles laten staan, ik hou van lekker eten en ben liever wat dikker en gelukkig dan slank en mezelf alles moet ontzeggen maar nu deze kleine veranderingen zoveel aanslaan, wil ik proberen weer in maatje 38 te kunnen.  ;)


Wowwww  :o een MAGNUM is wel 1100 calorieën hoor  ;D

Maar een beetje leven mag toch ook wel ??? Geniet er maar van de leeftijd en hormoonwisselingen doen ook geen goed aan een "meisjes"lichaam wat ouder gaat worden.

En net wat je zegt, een maatje 36 op iets oudere wordende leeftijd is toch ook niet mooi meer ??? Men zou denken dat je ziek bent, want de huid blijft nl wel om dat kleine lichaampje zitten en woirdt ribbelig.

Een beetje strak in het vel  :D met een maatje meer is helemaal niet lelijk!!!!

En kijk uit met lijnen, ga niet té ver. Ik maak het hier mee met iemand. Die is zelf gaan lijnen en zo'n 20 kg. afgevallen.

Momenteel kan ze niets meer binnen houden  :-\ :'( Ze leeft op 1 cracker en een plak ontbijtkoek per dag, met veel kamille thee om haar maag rustig te houden  :-\

Alles wat meer is, gooit het lichaam er zelf uit. Ze blijft alleen maar afvallen, is van een (vond ik) mooie vrouw met mss maatje 42/44 naar een ( zelfs te groot) maatje 36, vaal uiterlijk, met grote holle ogen gegaan.

Wij beginnen te denken, dat ze in haar onderbewustzijn, niet meer wíl eten, bang om dik te worden... anorexia op je bijna 60e ??? Zelfs naar een arts gaan blijft ze uitstellen  :-[

Dus om dit lange verhaal in te korten  :P blijf wie je bent, we veranderen allemaal met ouder worden. Ik kan het soms ook moeilijk accepteren, met mijn maatje 42 of 44 of soms zelfs 46  :o  :'( maar aan de andere kant voel ik me zo goed in mijn lijf... erg dubbel dus, want ook ik had tot mijn 40e, zelfs 44e jaar maatje 38/40 en zo ineens boem!!!!

Jouw onderkinnetje valt best mee hoor ;D ik vind je een mooie vrouw met 4 kinderen te hebben gehad!!!

Maar ehhh, ik zit volgens mij in een héél verkeerd boekje, dit gaat toch over valkjes ???  ;D

Liefs   :-*   :-*  :-* wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



Definitief uitgevlogen ...



V.l.n.r. Mama Princess, Lou Lou, Lieffie, papa Armani.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.