## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

mariejj

Hoi Caroline

Ik reageer niet vaak, maar ik lees altijd mee  ;)
Wat kan je mooie updates schrijven, altijd duidelijk en uitgebreid  ;D  Zo is alles prima te volgen  ;)
ook wou ik je nog sterkte wensen met je gordelroos  :-*

groetjes Marie

amazingleeuwtje

Hoi Caroline,

Kinky zit nu heerlijk te slapen, ik heb wat in mijn dagboekje geschreven..

Even wat betreft mijn naam, ik kreeg vanmiddag een berichtje dat mijn naam te lang is, amazing-^..^-leeuwtje is mijn nick op internet overal en altijd, maar helaas hier niet goed..

Snap niet goed dat dit na een half jaar pas gezegd wordt, maar zal een rede hebben, moet zelf wennen aan mijn eigen naam nu hahaha....

Caroline

Ik begreep zoiets .... en een eigen dagboekje?? Ik ga snel even zoeken.  ;)

Jij en Marie dank je voor de berichtjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



:o :o :o Ik schrik me net het apenzuur!!  :o :o :o

Ik ga net nog even achter in de bijkeuken kijken bij de valkjes. DIt is een ruimte eigenlijk aangebouwd aan huis maar gewoon open verbonden aan onze ook nog openkeuken.  ;)

Ik deze ruimte staan de 3 kweekkooien met daarin Unique & Queenie, Eros & Perle met Kouros en Armani & Princess .... om die laatste gaat het .... terwijl ik daar kijk of ze een beetje hebben gegeten van mijn net als van de week in elkaar geflatst maaltijdje, kijken Lieffie en Lou Lou me aan .... vanaf de bodem van de kooi.  :o :o :o

Uitgevlogen uit het blok en vermoedelijk 125 cm naar beneden gelazerd, 25 en 27 daagjes oud.  ::)

Na een lekkere knuffel en een kleine controle of alles goed is met ze, heb ik ze voor de nacht nog maar een keertje lekker terug in het blok gestopt.  ;)

Jajaja, kleine valkjes worden groot.  ;D ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Caroline..

jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg toen je die kleintjes daar beneden zag..

je zegt net dat het kweek seizoen afgelopen is ..en in september begin je weer ..dat loopt dan toch gewoon door of zie ik dat helemaal verkeerd..

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Carline ....Jaaaa   wat worden de L-tjes  al groot he  !



Caroline

Citaat van: Gerdy op 11 augustus 2008, 00:54:12
Hoi Caroline..

jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg toen je die kleintjes daar beneden zag..

je zegt net dat het kweek seizoen afgelopen is ..en in september begin je weer ..dat loopt dan toch gewoon door of zie ik dat helemaal verkeerd..

gr gerdy


Ja hihihi, eigenlijk wel .... ik kweek eigenlijk in de winter .... start eind september met blokken ophangen, dus jongen van oktober tot ..... uiterst half mei mogen ze nog eitjes leggen .... wat betekend tot eind juni zo'n beetje jongen. De zomermaandjes heb ik dan een stop, een rust periode voor mezelf.

Mijn koppeltjes mogen in die periode in "ploegen" steeds 2-3 koppeltjes tegelijk maximaal 2 nestjes grootbrengen.

Alleen .... door de geboorte van Sophy en de gordelroos er vorig jaar achteraan starte is toen al later en .... Pablo & COco kregen hun eerste nestje maar 2 jongen en Armani & Princess zelfs geen één .... daarom mochten zij, eigenlijk in mijn rustperiode dus toch beide nog een nestje, nu bekend als het K en het L-nest.  ;)

Door deze keuze is mijn zomerstop maar ongeveer 1 maandje i.p.v. 3 maandjes.  ::) Voor de valkjes maakt dit niet uit .... voor hen bereken ik het sowieso helemaal uit dat ze eerst rust hebben en meer nesten dan 2 mogen zijn nooit per jaar.

Ik heb ervoor gekozen om  nu niet 3 maanden te wachten want dan blij ik problemen krijgen om voor juni "klaar" te zijn, dus daarom 1 keer een korte rustperiode voor mij.  ;)

Snappie??  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske




Gerdy

Hoi Caroline..

ik snap het nu ook helemaal..

dan heb ik nu dus rust tot januari zeg maar ..toen kreeg het eerste koppeltjes hun nestje..

gr gerdy

Kaatje

Hoi Caroline,

Weer even een stukje bijgelezen en weer enorm genoten van de geweldige foto's die je geplaatst hebt  :-* :-* :-*

Wat zijn Lemon, Lieffie en Lou Lou waanzinnig mooi  :o :o Jemig, wat zal je inderdaad geschrokken zijn toen je Lieffie en Lou Lou op de bodem naar je zag staren, ... gelukkig konden ze weer lekker "snel" het blok in  :D

Ja, ja .... kleine kindertjes worden inderdaad heel erg snel groot !! Maar je hebt prachtige nestjes gehad en daar uitgebreid van kunnen genieten ondanks af en toe een traan, wat misschien wel bij het kweken hoort maar we geen van allen willen weten of willen meemaken.

Wat een heerlijke macaroni-bieslooksalade heb je gemaakt zeg, .... dit recept heb ik dus gelijk maar even opgeschreven, Paco en de meiden zijn dol op bieslook en dol op macaroni en een hard gekookt ei is helemaal een traktatie  :D

Meid, meid ... wat heb je het weer reuze druk deze week, .... fijn dat Ed thuis is en je even wat werk uit handen kan nemen. Ik hoop werkelijk dat het langzaam maar zeker met de gordelroos de goede kant opgaat.

Knuffie voor de kleintjes  :-* :-*

Liefs, Karin

Sjet

Hoi Caroline
wat  een leuke foto's hebje weer geplaatst hoor  .
oh  wat zulje  zeker geschrokken zijn   ja idd: kleine vogeltjes worden groot hihihihihihi.


groetjes   Georgette

*~Jeanine~*

Nou nou dat is wel heel erg vroeg zeg.

Ze zien er werkelijk prachtig uit.
Weet je wat hun gewichten zijn?

En je nieuwe broedseizoen dat beloofd heel veel goeds :P ;)

Kimm

hoi caroline,

heb je mijn pb ook ontvangen? :)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010