## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Wat een prachtige foto's zeg. Het is dat ik er geen meer bij kan nemen anders wist ik het wel hoor.

En Sanne haar eerste tandje eruit.

Dit is voor jou van ons.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat een eer dat jouw valkje Pablo een broer is van de vader van mijn pearl en Crystal ! Nu je het zegt , Pablo lijkt ook heel erg op Crystal , Pearl is ook mooi maar is iets minder wit en haar kaakjes zijn iets scherper dan Crystal , misschien lijkt Pearl ook op haar mama dan ? En Crystal op haar papa en oom en Vitani ! Wat niet wil zeggen dat Pearl niet minder mooi is hoor , ze is ook zoooooooooo schattig en lief ! Jouw K-tjes zijn niet voor niets familie van ze he , hihi !
Ben ik te ijdel ?  Dat mag ook wel eens als ik valkjes heb die familie zijn van jouw valkjes , hihi ! Ik vind het een eer !
Grtjs Ann

Caroline

:D Dank je wel hoor.  :-[ je maakt me verlegen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Caroline

Wij zijn vandaag verhuist naar Limburg ....

Vitani naar Jeanine .....

Jamie, Jacky en Rozie naar Mieke, de moeder van Jeanine .....

Kleine Lemon gaat over enkele weken het team daar versterken.  ;)

Vitani

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

Jacky

Rozie

Jamie

Lemon

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

even een paar foto;s van bemmie met gele vlekjes. het is eigenlijk meer aan de voorkant dan de achterkant. ik hoop dat je het een beetje kan zien ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Ik dacht wel dat mijn moeder voor de bijl zou gaan met dat schatigge koppie van Lemon ;D

Ze zijn weer prachtig Caroline. Ik ben helemaal in love :D
Ga weer snel verder.

Straks weer verschillende bezoekers ::)
(Normaal komen ze eens in het jaar kom je naar 4 weken uit Egypte terug kunnen ze niet een paar dagen wachten ::)

Nu moet ik nog even wachten op Vitani :'( ;)
Kijk uit naar de volgende rondes :P

Jij heel veel beterschap Caroline :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....heel veel beterschap nog van me en ik hoop dat die rottige zenuwpijn snel weer weg is ! Grtjs Ann :( :(

Caroline

Citaat van: Kimm op  8 augustus 2008, 13:25:43
hoi caroline,

even een paar foto;s van bemmie met gele vlekjes. het is eigenlijk meer aan de voorkant dan de achterkant. ik hoop dat je het een beetje kan zien ;)

groetjes kim

Hoi Kim, het is inderdaad een beetje moeilijk te zien maar zoals ik zo de vlekjes zie, horen deze gewoon bij Bemmie .... hij is een bonte en die kunnen overal gele en grijze vlekjes krijgen/hebben.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

dank je wel!
het was ook moeilijk scherp te stellen inderdaad en hij vond het niet leuk dat ik zo dichtbij kwam met het toestel ;D  ;D
ik vind het wel leuk hoor dat hij van die gele vlekjes krijgt.

dank je :-*

groetjes kim

Gerdy

hoi Caroline..

wat een scheetjes zijn die jongen van jou..ooooo ik zou ze zo willen nemen..maar ik heb er al genoeg..maar ze zijn zoooo liefffffff om te zien..

gr Gerdy

Caroline

Dank je Gerdy, voor je complimentje .... ze zijn alle 10 alweer besproken.  ;)

Vandaag zijn de eerste 4 alweer weggegaan naar Jeanine en Mieke, zondag gaat Kinky naar Sylvie ....

Kleintje alias Benji blijft nog 2 weekjes logeren omdat zijn nieuwe baasjes, Annelies en haar gezinnetje, eerst even lekker op vakantie gaan ....

en ook Kiaro en het L-nest hebben weer een nieuw huisje gevonden.  :D

Ik blijf jongen tekort komen.  :-[

Maar doordat dit seizoen zo lang door loopt, door  een "onverwachts tweede nest" van zowel van Pablo & Coco (hadden als eerste nest maar 2 jongen) als van Armani & Princess (hadden geen levende jongen in eerste best), begint mijn nieuwe kweekseizoen al weer over een week of 6.  :o ;D

En ook voor dan zijn er al weer verschillende reserveringen binnen.  :D

Normaal kweek ik (alles binnen) van september tot +/- juni. Dan heb ik dus iets meer rust zelf .... de valkjes mogen sowieso niet allemaal tegelijk, die gaan in 2 "ploegen" De eerste ploeg mag 2 nesten tussen september en februari en de tweede ploeg mogen 2 nesten tussen februari en juni.

Enkele nieuwe koppels mogen maar 1 nestje om te beginnen.

Ik heb van de week plannetjes zitten make op papier, hoe ik het allemaal ga doen. Altijd weer leuk al die voorbereidingen.  :D

Alleen wel grappig .... de ene ronde is nog niet voorbij of ikben alweer druk met de volgende ronde.  ::)

Maar goed .... zolang ik er nog plezier in heb. toch??

Ik zal morgen weer wat nieuwe foto's maken van het L-nest en meteen de foto's die ik nog beloofd heb van 6 augustus plaatsen.  :D

Welterusten voor straks allemaal.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...leuk van de 4 valkjes die je hebt meegegeven aan Jeannine voor haar en der mams , wat een beauty's ook ! Grtjs Ann

Kimm

Hermien

Waarom lukt het mij nou niet met die plaatjes? Het is toch code invoegen en klaar is Kees?

Prachtige valkjes heb je Caroline. Gaat het nu inmiddels weer een beetje met je?

Kusje van Gabber, Goofy en Silvo alias mijn 'Vliegtuig'.

;D