## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kimm

hoi caroline,

zenuwpijn is ontzettend verschrikkelijk! ik wens je dan ook heel veel sterkte hierbij!

van gils is een ontzettende schat zeg! wauwwwwww, geweldig dat hij jou heeft uitgezocht :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Lieve Carolien,

Allereerst wat een schattige foto van Sanne met de donsjes. Zo vertederend!
Fijn dat Jasper nog niet aan een brilletje hoeft, dat is weer even meegenomen.

Zenuwpijn is zenuwslopend. Ik heb een abonnement gehad (gelukkig..) zenuwpijnen in mijn gebit. Al veel kiezen en tanden daardoor verloren en ik moet zeggen dat ik de pijnen niet mis, hoor. Bij die aanvallen kon ik zowat tegen het plafond kruipen. Als dit het is wat jij nu ongeveer voelt, dat lijdt en leef ik met je mee voorzover mogelijk dan. Ik denk aan je en hoop dat het snel weer beter gaat.

Zou een knuffel van mijn 'Vliegtuig' daar nog iets positiefs aan kunnen bijdragen? Dan krijg je die nu virtueel van hen.

Liefs,
Hermien

Gerdy

hoi Caroline..

wat een super foto's van Sanne met de jonkies..zo lief om te zien..

en ook top dat je met Jasper een jaartje weg mag blijven..nog een jaartje even geen brilletje voor hem.

ooo wat is dat balen voor je zeg dat je weer zo veel last hebt van gordelroos..en dan ook nog eens in je gezicht..ik hoop dat de pijn snel weer zal afzakken..ik zal voor je duimen..en dat je vannacht weer van je rust mag genieten..je hebt een hartstikke druk gezinnetje en dan heb je je slaap zo nodig.
veel sterkte..

gr gerdy

Annelies

Hoi Caroline

Hoe is het heb je nog een beetje mogen slapen vannacht  ???

Ik hoop het zo voor je  ;)

Gr Annelies

Caroline



Ik ben aan het eind van mijn latijn .... de gordelroos in mijn gezicht die ik vorig jaar september had is terug.  :'( :'(

Dacht ik eerst nog in mindere mate .... inmiddels weet ik dat het hetzelfde is al vorig jaar.  >:(

Omdat ik hele zware zenuwenaanvallen krijg door TV kijken, computeren, lezen en auto rijden zal ik heel erg weinig online zijn.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

Liefs Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline



Ik kan nu niet uitgebreid vertellen hoe en wat daarom hier even de link van vorig jaar .... als je verder bladert lees je hoe en wat het toen verliep.

KLIK HIER over mijn GORDELROOS

Liefs Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Angel_Rob

Citaat van: Caroline op 30 juli 2008, 10:12:57


Ik ben aan het eind van mijn latijn .... de gordelroos in mijn gezicht die ik vorig jaar september had is terug.  :'( :'(

Dacht ik eerst nog in mindere mate .... inmiddels weet ik dat het hetzelfde is al vorig jaar.  >:(

Omdat ik hele zware zenuwenaanvallen krijg door TV kijken, computeren, lezen en auto rijden zal ik heel erg weinig online zijn.

Ik probeer jullie op de hoogte te houden.

Liefs Caroline






Sterkte en beterschap  :-*
Als het vrijdag niet gaat, spreken we gewoon lekker een ander keertje af hoor  ;)
Liefs Angèl en Damian


Gerdy

Hoi Caroline..

het enige wat ik voor je kan doen vanaf hier is je heel veel sterkte wensen..een dikke knuff op afstand..en voor je duimen dat het snel mag verbeteren.

liefs Gerdy

Hermien

Ik sluit me graag bij de vorige spreeksters aan. Ik denk aan je en wens je meer dan van harte BETERSCHAP!

Mara


Dierenfreackske

Hoi Caroline ....how meid , wat lees ik nu ....gordelroos ,  wat vervelend nou  ,ik wens je hier van mij en de valkjes ook heel veel sterkte toe en hoop dat je snel van die vervelende pijn verlost bent !
Het is niet erg  dat je niet veel on line kan zijn , je gezondheid komt dan wel op de eerste plaats hoor , dat gaat nu even voor he ! Ik sluit me aan bij de anderen hoor ! Grtjs Ann

(heel mooi Sanne met de donsjes !)



carco

Klik op het plaatje voor onze site!