## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Caroline..

volgens mij is het deuntje...daar is zwiebertje

maar wat heb je het van Gils naar zijn zin gemaakt zeg..super hoe je de kooi voor hem hebt gemaakt..compliment hoor..

wat heb je super mooie donsjes..ik hoop echt voor je dat je bedoelde mutatie ertussen zit..

en heerlijk die spelenden kids in het zwembad en met de emmer..het weer was er helemaal toppies voor.

gr gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Ik herkende ook daar komt Zwiebertje.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rob S

He Caroline

Mooi nestje hoor :o, daar komen vast hele mooie valkjes uitrollen. Wel jammer dat die ene alleen op de linkerschouder een paar pennetjes heeft zitten en op de andere niet.

En Van Gils, zo te horen heb je er een valkje bij. Ik denk niet dat iemand hem nog als vermist op gaat geven, dat zou dan allang gebeurd moeten zijn. Maar wel leuk dat ie redelijk tam is en leuke deuntjes kan fluiten ;D

Groetjes

*Esther*

Hoi

Als het inderdaad van zwiebertje is, dan kun je er misschien vanuit gaan dat de eigenaar van het zwiebertje tijdperk is..... Dus ouder dan 35 jaar. ;)

Leuk  filmpje!

gr Esther

Caroline

Hoi Rob, inderdaad balen .... of helemaal geen grijs of op beide schouders maar goed, ik ben wel al lang blij dat er geen gekleurde staartveer bij zit, die zie je ook nogal eens zo hier en daar opduiken.  :D

En wat betreft Swiebertje .... ik heb het filmpje inmiddels zo'n 30 x geluisterd maar is hoor het niet .... wel van Inca Marina dat liedje, ik weet niet hoe het heet maar van Viva Espanja, of zoiets, of ben ik gek en horen jullie dit weer niet.  :P

Hij fluit wel heel zachtjes en bescheiden.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Ik heb nog een keer geluisterd  ;D ;D

Jullie luisteren denk ik nar het eerste deuntje, ik luister naar het tweede deuntje, na het bouwvakkersfluitje, dat vind ik het liedje van Inca Marina .... beide zijn trouwens wel deuntjes die een ouder persoon zou fluiten voor hem.  ;)

Ik denk aan zijn manier van reageren op andere valkjes trouwens wel dat het een mensen valkje is, hij reageert alleen op mensen en niet op de valkjes en die zitten er hier toch zat.  ::)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Op het andere forum horen ze: "IN Den Haag daar woont een graaf en zijn zoon heet Jantje ..... "  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Ik denk ook dat je heel veel melodietjes eruit kunt halen...
Misschien een ideetje, maar als je nu die Janine mailt of belt en dit haar laat horen... kan zij vertellen of ze dit herkent...
Maar ja.. aan de andere kant is het dan ook weer makkelijk om te zeggen... ja dat is m en hoeft dat helemaal niet zo te zijn... moeilijk hé in hoeverre je hierin wat moet ondernemen of juist niet.

Ik IM je morgenavond even terug  ;)

Groetjes Manon

Caroline

Ja Manon, heb ik ook nog over na zitten denken maar zij vertelde me zelf, als hij hapt en bijt naar het veertje .... dat zou haar Flupke nooit niet doen, ook niet bij vreemden die een veertje voor hem hielden.

En net wat je zegt, op die manier maak je het mensen wel heel erg makkelijk om weer een tam valkje terug te krijgen.

Het blijft toch altijd moeilijk maar zij was er zelf voor bijna 100 % van overtuigd dat het niet haar Flupke was. Ze vroeg me terug te SMS-en als hij tegen een veertje het deuntje van de dikke en de dunne deed. Fluspke schijnt dit heel erg goed te kunnen, meer dan 1 regel.  ;)

Ik zat al te denken .... nu hij van die ouderwetse liedjes gaat fluiten komt ie misschien wel bij oudere mensen vandaan zonder internet, die geen weet hebben van MP en Amivedi.

Maar och, ik heb ook gekeken in de regionale krantjes, kabeltv, ik heb gebeld met de dierenarts en bij 3 dierenspeciaalzaken geïnformeerd en mijn nummer bij de laatste 4 achter gelaten.

Persoonlijk denk ik dat zijn baasjes op vakantie zijn.  >:(

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

In dat allerlaatste geval zit ie bij jouw hoog en droog in zijn kooi en heeft ie een fantastische naam gekregen...  ;) :D :D

Hermien

Wat een prachtige serenade op het filmpje. Mijn advies, wanneer je iemand belt die persoon te vragen wèlke deuntje hun valkje fluit en dan te luisteren of dit het bedoelde deuntje ook echt ís. Zo te zien heeft hij het wel erg naar zijn zin bij jou. Toch hoop ik dat de eigenaar gevonden wordt. Ik kan me nl. absoluut niet voorstellen dat iemand een valkje als Van Gils expres de deur heeft gewezen. ik blijf het in ieder geval volgen.
Kus voor Van Gils van mijn donderstralen......
;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...hoe is het daar met de donsjes ? Ze zijn ook zoooooooo mooi he die valkjes van je ! Het zijn echt stuk voor stuk beauty's ! En ik vind dat het wildkleurvalkje (wel een mooie he ) een hele mooie naam heeft gekregen van jou ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Caroline

Van Gils is een spetter. Maar begrijp ik het goed dat als zijn baasjes niet terug komen, hij bij jou blijft wonen? Als niet wildkleurfan? Ik heb het filmpje gekeken, ik hoor inderdaad ook Daar Is Zwiebertje, zei pap al meteen. En na het bouwvakkersfluitje hoor ik een andere melodietje. Maar je kunt er inderdaad heel wat melodieën uit halen. Wel fijn dat hij bij jou een goed huisje heeft gevonden.

Wat ik me afvraag, zou het niet zo kunnen zijn dat hij weggevlogen is toen iemand anders dan zijn eigenaren hem verzorgde?

Groetjes

Mara

p.s. ik vind de rest van de foto's ook prachtig! Heb weer genoten van je foto's!!!!!

Caroline

Hoi hoi, ik had voor Annelies het nieuwe baasje van Kleintje alias Benji een serietje foto's gemaakt en zal ze ook hier even plaatsen.  :D

Zijn ruggetje ....

keurig opgestapt.   :D

De rechterkant ....

De andere kant ....

Van voren ben ik ook mooi!!

Of niet dan??

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Lieffie, Lou Lou en Lemon

ZOmaar even leuk!!  :D

Verder goed nieuws en slecht nieuws vandaag gekregen .... vanmorgen ben ik met onze Jasper naar de orthoptiste en de oogarts geweest en beide waren zeer tevreden, hij mag een jaar wegblijven wat betekend dat hij in ieder geval nog geen geen brilletje hoeft.  8)

Het slecht nieuws .... ik heb al een tijdje veel last van mijn linkerkaak .... vannacht heel de nacht wakker gelegen van de pijn, echt van die zenuwenscheuten.  :'(

Vanmiddag om half 1 had ik een afspraak bij mijn huisarts en mijn angst bleek juist, ik heb een tijdelijke terug val van de gordelroos.

Voor de nieuwe lezers in mijn andere boekje kun je lezen toen Sophy werd geboren, 3 september 2007, hoe ik toen gordelroos in mijn gezicht kreeg met complicaties erbij van chronische pijnen en aangezichtverlamming.  :o

Nu vertelde de huisarts vanmorgen dat ik een hele zware vorm heb gehad en dat die zenuwenknoop zwaar beschadigd is, dit duurt heel lang voor het genezen is, als het al helemaal geneest.  :'( Normaal gaat het eigenlijk best goed, ik voel wel vaker wat pijn of het tintelt of het is een tijdje gevoelloos maar nu ik dus best wel een chaotische vakantie  heb en nog wat dingetjes meer waar ik me mee bezig hou, heb ik dus weer even flink last ervan, echt van die flinke pijnscheuten, van de zenjuwenpijnen.  :-\

Er is net weer een aanval voorbij .... hopelijk blijf het vannacht een beetje rustig en kan ik een beetje slapen.

Ik ben geen watje maar deze pijn is echt onmenselijk, die gun ik werkelijk niemand.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Caroline

Wat een gave foto's en zeker die van Sanne met het L nest wat gaan ze weer hard.

Super berichten over kleine jasper zeg heerlijk even een jaar niets  ;)

Maar och hemel wat een elende voor jouw weer.
Ik ga voor je duimen hoor dat je vannacht gewoon lekker mag slapen, ik weet niet wat het is maar als ik jouw zo hoor is het verschrikkelijk. :'(

Meisje heel veel succes vanavond en vannacht

Gr. Annelies