## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Silke *

Citaat van: Caroline op 30 juni 2008, 21:12:54
Het ging even fout, kan helaas het berichtje niet helemaal verwijderen, sorry!!

Hihi, ik dacht al, wat staat er hier nu  :P

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,dat is vervelend zoals Jacky nu is.  :-\
Zo zie je maar dat ieder valkje zijn eigen karaktertje heeft.
Bij Tino en Beauty heb ik er ook zo 1 tussen zitten.
Die was ook al vanaf het blok zo angstig en nu nog.
Helaas sleurt zij ook de andere mee.  ::)
Maar Jacky zal vast en zeker wel een goed ander adresje krijgen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Caroline,
Wat gaaf dat Kinky pareltjes krijgt :)
Jammer dat Jacky zo angstig is :(
Hopelijk vind ze een goed huisje.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Caroline,

Zo zeg, dat had ik nooit verwacht dat er ook nog een valkje tussen kan zitten die dit gedrag vertoont. Tja... de natuur hé, ieder zijn eigen trekjes... geeft niks natuurlijk.
Ik hoop dat hij een fijn huisje krijgt waar ie zich fijn en op zijn gemak voelt. Ja jammer inderdaad voor de moeder van Jeanine, maar ik denk dat zij jouw eerlijkheid erg op prijs zal stellen  ;D


Caroline

Citaat van: Silke * op 30 juni 2008, 21:33:12
Citaat van: Caroline op 30 juni 2008, 21:12:54
Het ging even fout, kan helaas het berichtje niet helemaal verwijderen, sorry!!

Hihi, ik dacht al, wat staat er hier nu  :P


;D ;D ;D

Ik wilde mijn titel veranderen en drukte per ongeluk op de verkeerde knop .... dus niet veranderen maar citeer, ik citeerde dus mijn eerste berichtje.  :P

En Yvon en Manon, inderdaad balen .... ik had het nog niet eerder, zo'n angsthaas maar ja .... voor alles is een eerste keer.  ;)

Ik ben inderdaad van mening dat ik zowel Jacky als Mieke niet gelukkig maak als ik de reservering gewoon door laat gaan, dus ja .... dan zit er niks anders op dan een ander fijn adresje te zoeken voor hem.  ;)

En Anke .... inderdaad .... Kinky pareltjesssssssssssssssssss!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Silke *

Citaat van: Caroline op 30 juni 2008, 21:44:59
Citaat van: Silke * op 30 juni 2008, 21:33:12
Citaat van: Caroline op 30 juni 2008, 21:12:54
Het ging even fout, kan helaas het berichtje niet helemaal verwijderen, sorry!!

Hihi, ik dacht al, wat staat er hier nu  :P


;D ;D ;D

Ik wilde mijn titel veranderen en drukte per ongeluk op de verkeerde knop .... dus niet veranderen maar citeer, ik citeerde dus mijn eerste berichtje.  :P

color]


Kan gebeuren  ;D :P

Ik hoop dat Jacky een fijn huisje krijgt  :)
Als het zo beter is voor hem, heb je een goede beslissing gemaakt.

Groetjes
Silke  :-*

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wil je hier ook nog eens namens mijn moeder bedanken.
Ze vind het echt supertof dat je gezegd hebt dat het beter is als Jacky in een voilere gaat.
Tuurlijk vind ze het ook jammer.
Vooral omdat het zo'n knapzak is :D

Ik duim voor mijn moeder dat er zo'n knapzak in het K-nest zit ;)

En wat betreft Jamie ze heeft echt super mooie parels. Ik vind haar een super schoonheid :D

Hermien

Acht wat een triest bericht pver Jacky. Altijd balen als het niet loopt zoals je hoopte. Maar het kan ook iets neurotisch zijn hoor. Dat komt vaker voor bij vogels. Dan zijn ze het ene moment heel aangenaam en lief om vervolgens zomaar, zonder enig aanwijsbare reden in het wilde westen te gaan vliegen of schreeuwen. Aan zoiets is niets te doen en zulke vogels zijn beter af in een grote buitenvolière.
Sterkte met het afscheid als het zover is en natuurlijk duim ik voor een fijn nieuw 'thuis' voor hem.
Knuf van GG&S

Caroline



Hoi hoi .... wat een heerlijk weer!!!!  :D

Ed zijn vakantie is vandaag begonnen .... Sanne en Thomas moeten nog 2 daagjes, drukke daagjes met allemaal leuke dingen.  :D

Vrijdag viert Thomas nog zijn kinderfeestje en zaterdag Sanne, beide dagen gaan we naar een kinderspeelboerderij .... van de week meer info hierover in mijn andere topic.  ;)

Vandaag heeft Jasper zijn verjaardag (hij is 21 juli jarig) gevierd op de peuterspeelzaal en tevens zijn afscheid. Hij vond het geweldig!!  ;D







Eenmaal thuis van school en peuterspeelzaal hadden Ed en ik het bad opgezet, dus dikke pret voor Sanne en Vivian (haar vriendinnetje), Thomas en ...... Sophy!!!!  :D (Jasper vind het buitenbad al enkele jaren doodeng.  :o :'( )


Klap eens in je handjes, blij blij blij ......


Spetter, spetter, spetter ....


Ze vond het helemaal geweldig!!!! Jasper niet, die houdt haar handjes vast, zodat ze niet kan spetteren.  ;D ;D

(Sorry, even off-topic maar ik heb geen zin om ze in een andere berichtje en ander dagboekje te plaatsen.  :-[ ::) )

En dan nog even on-topic  ;) ..... Kampioentje, Kinky, Kiaro/a, Kerry, Keesje en .... Kleintje maken het super goed, pa en ma proppen ze nog steeds elke dag prop vol en als Coco me aan hoort komen rijden met de auto hoor ik haar buiten al krijsen om eten.  :o :o Ze hebben op dit moment echt 4-5 x per dag eten nodig en ook kook ik elke dag een eitje voor ze.  ;)

Armani & Princess habben vandaag eitje 5 erbij liggen ... omdat ik toch moest nummeren heb ik gelijk even geschouwd.

Eitje 1 = 23 juni = onbevrucht  :-\
Eitje 2 = 25 juni = BEVRUCHT  :D
Eitje 3 = 27 juni = onbevrucht  :-\
Eitje 4 = 29 juni lijkt bevrucht  ;)
EItje 5 =  1 juli = ??

Uiteraard wordt het straks weer spannend of de donsjes levend uit de eierdopjes komen.  :-\ ::)

Uiteraard ga ik jullie weer op de hoogte houden .... als ik verder geen reacties krijg wat betreft Jacky, gaat hij het weekend op de verkoop pagina's van div. fora.  ;)

Ik ga even het bad en de tuin opruimen .... tot later.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een heerlijke badderfoto's :)
En Jasper is echt helemaal het blije feestvarken, wat zit hij te genieten ;D

Spannend weer met de eitjes....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*


Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


irma

Hoi Caroline

Gefeliciteerd met je kids en wat leuk dat Jasper naar de basisschool gaat.

En zo zie je maar ieder valkje heeft zijn eigen karakter en Jacky hoort gewoon in een voliere met andere valkjes.

groetjes Irma



Gloria en Lujo

Mara

Hoi Caroline

Leuke foto's zeg. Echt heel erg leuk.

Jammer dat ik geen plek heb voor Jacky, maar anders wist ik het wel. Had hij hier het herrieteam mogen komen versterken.

Ik hoop dat je gauw een goed huisje voor hem vindt, ik denk ook dat een voliere voor hem het beste is.

Groetjes

Mara

Hermien

Spetter, spat. Wat worden we lekker nat! Heerlijk zeg, zo'n bad in de tuin en dan er met je kinderen in spelen. Had ik het geweten, was ik gekomen. O Shit, dat kan niet, want ik ben ziek thuis. Niet naar kantoor geweest i.v.m. sp..tpoep.
Maar ziet er zalig uit hoor (niet mijn sp..tp....maar de badderfoto's natuurlijk... ;D)