## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Mooiste geelwang!!!!

SPannend, zou wel leuk zijn, als alledrie de zusjes meedoen.  8)

Ik heb nog geen foto klaar.  ::)

Ik vergeet die fotowedstrijden altijd en .... mijn foto's zijn ook altijd net niet goed genoeg merk ik wel.  :-[

Maar .... ik ga mijn best weer doen.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , gefeliciteerd met je mooie pareltje hoor ! Het is wel echt een schatje he ! Grtjs Ann



Kimm

hoi caroline,

wauwwwwwwwww deze is super mooi :o  :o  :o
geweldig! gefeliciteerd.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Wat een prachtig popje heb je gereserveerd!!!!!
Daar zal Unique wel blij mee zijn ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sandy

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw wat is ze prachtig gefeliciteert

Bello

Mooi valkje Caroline,

daar maak je Unique wel blij mee!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Caroline,

Van harte gefeliciteerd met dit prachtige popje!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

imv

Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

George doet het hier prima trouwens ;)
groetjes Irene

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een supermooi popje heb je gereserveerd bij Kirsten.
Prachtig is ze!!

Groetjes Manon

Peggy

Goede morgen Caroline,

Allereerst van harte gefeliciteerd met het nieuwe,heeeeeeeeeeeeele mooie, popje voor Unique.

Heb net weer een half uurtje ''moeten'' lezen hier om weer helemaal up to date te zijn ..het gaat ook zo snel hier  ;)  maar het blijft leuk,gezellig en boeiend dus ik vind het niet erg hoor!  :D

Hagrid en George zijn inmiddels dus verhuisd en vanmiddag worden er weer twee valkjes opgehaald door Jeanine en Mieke.. Veel plezier weer hè samen met Jeanine en Mieke.

Jamie is trouwens ook een mooi valkje hoor en ook alweer uitgevlogen  :o

Ben ook heel benieuwd hoe het gaat lopen bij Princess en Armani.

Heeft Sanne inmiddels een keuze gemaakt wat betreft het wel of niet kortwieken van j adore?

Je hebt weer hele leuke foto's gemaakt van zowel je kids als je valkjes.

Fijn om te lezen trouwens dat het intake gesprek over Jasper positief is verlopen.

Ik ga nu lekker ontbijten met mijn jongens.  Tot gauw maar weer.   :-*

Groetekes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

lynette

Wauwwww wat is ze moooooiii

haha echt en die 2 kuifveertjes



Groetjes Lynette en groetjes van Indy zus van je pareltje :D
en natuurlijk van je ventje Diégo


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline



Wat een gekkenhuis hier!!!!!!  :o :o

Vanmorgen eerst de kids verzorgt en de vogeltjes .... daarna snel gestofzuigd en gedweild, de keuken en het toilet gedaan, enz. enz.

Om half 12-12 uur zouden Jeanine en haar moeder en haar kids komen om hun valkjes, Remi en Gorgi op halen alleen .... om 11.15 uur moest ik hals over kop weer met Summer naar de dierenarts.  :-\ De wond was namelijk weer verder open en ontstoken.  :'( De buitenste hechtingen geven geen problemen maar de binnenste hechtingen irriteren en veroorzaken vaak infecties door bacteriën.  :-\ Het is erg belangrijk dat die blijven zitten, liefs minimaal 10 dagen en niet de vroeg oplossen.

- Ik moet nu Summer dagelijks badderen in Biotex (lang leven de Biotex  :D ) en ze heeft een extra kuur antibiotica van een week meegekregen.

- Als we geluk hebben gaan we het hiermee redden en zal het genezen.

- Als we pech hebben, zal het niet gaan genezen en moeten de onderhuidse hechtingen verwijderd worden omdat de wond hier dus zo fel op reageer. Ze hopen dit pas te hoeven doen na de 10 de dag. Dit is wel weer een operatie.  :-\ :'(
De onderste huid is dan dicht maar bovenste huid wordt weer geopend om alle draadjes te verwijderen en de wond te spoelen.

- En als we hééél veel pech hebben gaat de infectie verder, zoals het de afgelopen dagen steeds erger is geworden en kan in het ergste geval ook de onderste huidwond weer daan openen en kunnen de darmen naar buiten komen.  :o :o :o

Vertellen ze me doodleuk dat als dit gebeurt ik een schone handdoek erom heen moet wikkelen en meteen moet bellen en binnen enkele minuten richting dierenarts rijden, dan moet ze met spoed gespoeld worden en weer gehecht.  :o

Please!!!!! Duim voor me, dat dit laatste niet gebeurt, ik ben namelijk 2 dagen alleen met 4 kindjes van 14-23.30 uur, Ed is werken. Ik moet er echt niet aan denken dat dit gaat gebeuren.

Zeg ik zo mooi jeetje .... waar zijn we aan begonnen .... hadden we niet toch beter in plaats van opereren, de ontsteking kunnen bestrijden met ab, dit was namelijk een optie, als dit niet lukte moest ze toch geopereerd worden, verteld de dierenarts me net .... met de ontsteking die Summer had, had ze nu een week later niet eens meer geleefd.  :o :'( Wisten wij dus ook niet.

En nog een minder leuk detail  :-\ wij hadden eigenlijk nog niet geinformeerd wat het allemaal ging kosten, ze zouden de rekening op sturen maar ik denk net zal eens voorzichtig informeren wat we nu al na 4 bezoekjes kwijt waren ....  :o :o ik schrok me kapot  ::) op enkele € 's na namenlijk al € 400,= ..... ik hoop dus niet alleen voor Summer maar ook voor ons dat er geen operatie meer bij komt ... jeetje, daar gaat al ons vakantiegeld.  :-[

Ik kom net terug van het huis van mijn schoonzusje en zwager .... heb daar het hele huis gestoft, gezogen en gedweild. De keuken, toilet en badkamer gedaan en heb meteen de was en de strijkwas meegenomen. Ik ben best gewend om te rennen en te racen maar pfffffh .... ben nu best een beetje aan het eind van mijn latijn .... vandaar even hier stoom afblazen.  ;) Bedankt!!

Ik ga nu even snel douchen en dan met de kids naar het centrum wandelen, ik moet van Sanne en Sophy de armbandjes ophalen bij de juwelier en kan dan meteen even voor Yorni en Desly de boodschappen halen.  ;) Hopelijk blijft  het droog.  ::)

Tot laterrrrrrrrrrrrr.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  7 juni 2008, 15:03:38


Wat een gekkenhuis hier!!!!!!  :o :o





What else is new...  ::)  ;)

Wat betreft Summer, hopelijk komt alles goed met haar. 400 is veel maar een vriendin van me kan dadelijk 2000 aftikken voor een operatie plus verplichte opvang daarna. Voor honden zijn wel goede verzekeringen af te sluiten. Hebben wij ook gedaan, goddank hebben we er nog geen aanspraak op hoeven maken.

Anke

Hoi Caroline,
Tjonge jij krijgt het wel voor je kiezen zeg :o
Uiteraard ga ik heeeeeel hard duimen dat Summer er bovenop komt zonder operatie.
Veel succes met alle drukte!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Als eerste bedankt voor jullie gastvrijheid :-*

Tuurlijk duim ik heel hard mee dat Summer snel geneest en dat een operatie niet nodig zal zijn.
Het is me nogal wat.
Veel sterkte.

Gorgi doet het prima.
Je hebt wederom een topvalkje afgeleverd (dit geld ook voor Remy)
Ik heb al lekker met ons ventje kunnen kroelen. Hij is heel nieuwsgierig maar blijft al heel goed zitten.

Remy maakt al super lieve geluidjes met kroelen.

Hier in de kooi vind Feline, Gorgi wel super interresant ;)
Het gaat helemaal goed komen.

Bij mijn moeder is het wel heel erg frapant. Nu Remy er is begint Beauty in een keer te fluiten ::)


Ik heb Gorgi en Remy al zien eten en drinken.
Ik houd je op de hoogte.

Doeiiiiiiiii