## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat een super mooie foto's.
En Iwan/Remy en Igor/George kan je echt niet uit elkaar houden  :o
En wat is Indy toch een prachtig meisje geworden.
Tuurlijk Iggy/Gorgi ook.
Ben supertrots dat dit ventje het Disneyteam komt versterken en dat Mam kan uitkijken naar Remy. Hij is prachtig.
Heb super genoten van de foto's.

En dan Harrie/Hagrid  :-X :-X :-X :o :o :o ::) ::) ::)
Caroline ik sta werkelijk paf van je geduld.
En van harrie dat hij zich gewoon uithongerd.
Wat een eigenwijs kereltje is het :o :o :o

Wilma1

Volgen mij heb je het "af en toe"  :P wat druk  ::) of vergis ik me  ::) :P ;D

Hagrid komt beter uit met de naam, HarryHapsnoet  ;D ;D ;D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Esther*

Leuke foto's! :D

Tja wat kun je er aan doen, aan zo'n hapsnoet......
Misschien alleen op een stil plekje zonder andere valkjes/afleiding, kijken of hij dan gaat eten?

groetjes Esther

Caroline



Ja ..... ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer ..... tot nu toe heb ik alle valkjes zelf etend gekregen door met een week of 6 gewoon te stoppen met pap of .... niet meer even bij pa en ma te zetten voor een enkele hap. Bij Harrie=Hagrid gaat dit echt niet .... sterker nog .... ik durf het niet eens .... ik weet inmiddels wel wat valkjes afvallen en aankomen als ze een beetje zelf eten maar Harrie eet gewoon echt helemaal NIKS!!

Ik ga zijn baby-kooi weer tevoorschijn halen, er een stok inzetten en verder alleen maar voer al bodembedekking en voerbakjes als speelgoed. Ik zet hem dan in de badkamer met de deur dicht .... mijn laatste poging.  :-\

Anders weet ik het echt niet meer.  :-[

Het gekke is, zijn broers en zusje wilde ik wat bijpappen omdat ma, pa doet niet veel, maar net voldoende voert maar die willen dus echt geen pap .... dus ben ik maar gestopt ermee na 3 x proberen.  ;) Dan maar kleine kropjes.  :)

Wordt gevolgd!!

PS. het lijkt leuk het filmpje maar eerlijk gezegd is het niet leuk hoor ....  :'( het geluid wat je hoort maakt ie namelijk bijna de hele dag behalve als hij even slaapt.  :-X



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥

Wat een geweldige foto's caroline.. en dat filmpje! wat een pittig varkentje is Harrie..  ;)

Kan me voorstellen dat je niet blij wordt van het geluid maar het is wel ontzettend komisch om zo'n klein valkje zo boos te zien!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Voor ons is het natuurlijk heel komisch als je zo'n schooiertje ziet maar als je het constant hoort bij elke beweging die meneer ziet of gewoon al zonder dat hij iets ziet.
Nee dat kan niet leuk zijn.
Hoe oud is Hagrid nu?

Ik hoop dat je allerlaatste poging iets gaat uithalen anders is meneer dadelijk een jaar en zit je nog te pappen dat gaat niet he!

Sterkte ermee.

Caroline

Even uit mijn hoofd .... als ik het goed heb wordt Harrie=Hagrid morgen 9 weken.  :-\

Door zijn papvoedingen nu terug gezet te hebben naar 1 x per dag is hij echt vel over been.  :-\

Help!!!! Wie weet raad??

Hij staat nu boven in een hamsterkooitje met alleen maar voer om zich heen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Jeetje Caroline  :o :o :o
Al 9 weken.

Persoonlijk denk ik niet dat je meer kan doen dan wat je nu doet. Je hebt werkelijk alles geprobeerd.

Waar Hagrid naar toe gaat heeft zij geen opties.
Ik geloof dat zij toch ook kweekt.

Misschien is het enige dat helpt Hagrid ondanks dat hij nog niet zelfstandig is laten verhuizen naar zijn nieuwe baasje.
Ik weet dat je je valkjes zelfstandig en op een mooi gewicht wil afleveren maar het lijkt erop dat Hagrid daar maling aan heeft  :'(

Maar zo daaor gaan kan natuurlijk ook niet. Je zegt zelf dat hij wel zaadjes kan pellen.
Tot nu toe wint Hagrid het iedere keer van jou. Kijken wie het langste kan volhouden lijkt me. :-\ :'(

Sterkte :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...mooi mooi mooi , die foto's ...om te snoepen he! En wat een leuk filmpje zeg ! Grtjs Ann



Saar

Pfffffffh :o
Kleine Harrie is echt een draak :-\
Je hebt alles gedaan wat je kan doen.
Maarja hij is 'nog maar'  9 weekjes. Ik heb t ook een keer gehad hoor dat een valkje pas met 13 weken zelfstandig was en die zat dan bij zijn ouders :-X Met Uk heb ik gelukkig geen problemen gehad. Toen die eenmaal goed in de veertjes zat en haar achterstand had weggewerkt, begon ze zelf te eten..
Ik hoop in ieder geval voor jullie dat die kleine draak snel zelf gaat eten...
Groetjes Saar :-*

carco

Hoi,hoi

Wat een ellende zeg met Hagrid.
Als je hem nu eens terugzet bij zijn echte vader en moeder?
Geen idee of die nog iets met hem doen hoor, maar misschien pakt hij daar wel iets van op??

En wat Jeanine schreef dat hij gewoon maar hier heen moet verhuizen heb ik ook al aan gedacht: mits het niet ware dat ik vanaf volgende week misschien hetzelfde probleem heb  ::)
Ik heb dan ook 2 jongen van een week of 4 en nieuwe donsjes erbij (als het goed gaat) en ip moet Derrick de oudsten ook blijven voeren, maar doet hij dit niet of lukt dit niet voldoende dan moet ik ook in gaan grijpen en zou ik met 3 pappers zitten wat ik dan toch wel een beetje veel vind.
Anders is het wel een mogelijkheid dat ik het van je over ga nemen.
Maar goed zie je het echt niet meer zitten dan hoor ik het wel van je:oké?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Yvon

Hoi hoi

De I-tjes zien er mooi,lief en leuk uit !!  :-* :D
Hagrid natuurlijk ook !!  :D
Heb je het ook al geprobeerd met wel pap geven maar minder?
Vooral de ochtendpap minderen,zodat hij toch honger blijft houden en wel opzoek moet gaan naar eten.
Ik zou het verders ook niet weten wat je nog kan doen.  ::)
Misschien is het ook wel een idee dat hij al naar Carcoline verhuisd.
Hij ziet jou als zijn ouder die maar lekker blijft voeren.
Het kan miss een heen en weer gerij worden als Carcoline het niet zou lukken/redden,maar het proberen waard  ???

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Agnes

Holle Bolle Harrie houdt je wel bezig :o :o :o

Ik hoop voor jullie dat ie gauw zijn streken afleert.
Je zou inderdaad zeggen dat hij wel moet gaan eten als hij echt honger heeft.......maar ja , als hij dat niet doet dan?

Je kunt zo'n beestje natuurlijk niet laten verhongeren :-\

Sterkte met het monster!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Citaat van: *Yvon op 25 april 2008, 11:51:36
Hoi hoi

De I-tjes zien er mooi,lief en leuk uit !!  :-* :D
Hagrid natuurlijk ook !!  :D
Heb je het ook al geprobeerd met wel pap geven maar minder?
Vooral de ochtendpap minderen,zodat hij toch honger blijft houden en wel opzoek moet gaan naar eten.
Ik zou het verders ook niet weten wat je nog kan doen.  ::)
Misschien is het ook wel een idee dat hij al naar Carcoline verhuisd.
Hij ziet jou als zijn ouder die maar lekker blijft voeren.
Het kan miss een heen en weer gerij worden als Carcoline het niet zou lukken/redden,maar het proberen waard  ???

Groetjes Yvon



Citaat van: Caroline op 24 april 2008, 22:35:23


Vandaag, 24 april 2008,

film Hagrid en groepsfoto's.


Harrie = Hagrid gedroeg zich vanavond weer als een varken.  :o

Gisteren moest ik dus bijna de hele dag weg, deze kans heb ik gelijk aangegrepen om te kijken wat Harrie = Hagrid doet als ik er niet ben. Even voor de duidelijkheid, hij kreeg dinsdagavond 20.00 uur pap en woog 89 gram, woensdagochtend NIET maar kon hij de hele dag eten van gras - en valkenparkietzaadjes, rode en gele trosgierst, donkerbruine boterham, gekiemd kiemzaad, eivoer en snoepvoer, genoeg zou ik zo zeggen.  ::) :-[

Gisterenavond woog hij nog maar 60 gram, dus had duidelijk helemaal niks gegeten .... na de pap (= Nutribird met eivoer er door) woog hij weer 88 gram .... vanmorgen heb ik hem weer niks gegeven .... vanavond om 19 uur woog hij 63 gram en net na de pap weer 91 gram.



Hij krijgt dus al 3 dagen ´s morgens niks .... hij hongert zich dan uit tot 60 gram.  :-\

Ben net even boven wezen kijken, boven is hij wel stil zolang hij me niet ziet .... maar hij zit gewoon op zijn touw.  :-\ 

Zodra hij me ziet of hoort wordt het krijsen maar .... dit is ook als hij iemand anders ziet.

Ik kijk dit nog even aan, wie weet.

En Caroline .... heb ik ook aangedacht hoor, tijdelijk terug te zetten bij zijn ouders, zeker nu zijn broers en zus zijn uitgevlogen maar .... die worden maar net aan gevoerd, ik ben bang dat ik die tekort doe als ze er nog één moeten gaan voeren en dat ik dan straks 5 pappers heb .... misschien wel een optie als de andere 4 nagenoeg zelfstandig is en ma voert nog om het dan te proberen.

En .... hij hoeft niet weg hoor .... hij krijgt gewoon ´s avonds zijn pap met eivoer ;) ..... ´s morgens krijgt hij niet meer.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Hoi Caroline,

Ik heb een keer een jong valkje zonder ouders van ongeveer 5 weken oud gehad, wat geen pap meer wilde, die heb ik toen gepelde zonnebloempitten naar binnen laten werken.
Steeds in de bek gegeven tot ze zelf ging pellen.
Is dit misschien een optie?

En juist geen stok in  de kooi, verplicht op de grond zitten??

Eeeeeh, ik blijf nog even denken voor je.
Lastig hoor.

Groetjes Esther