## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

carco

Is het misschien een idee om Hagrid op een plek te zetten dat hij je niet kan zien? Dus uit de kamer,want als hij iets langs ziet komen gaat hij bedelen zeg je.
En dan ipv bodembedekking alleen voer op de bodem te leggen en trosgierst?Dan ziet hij alleen dat om zich heen en verder niets anders?

Hoe gaat het met de zieken inmiddels?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Hopelijk zijn jullie weer een beetje opgeknapt.
Er komt mooi weer aan dus snel beter worden allemaal.
Een frisse neus halen (als er geen koorts meer is) doet vaak wonderen  :-*


Superrrrrrrrr al 4 eitjes bij Pablo en Coco en het eerste eitje bevrucht geweldig.
Zijn ze ook al gaan broeden?
Ik geloof dat jij een koppel heb dat eerst alles legt en dan pas gaat broeden toch?
Of heb ik dat weer ergens anders gelezen :-\ ??? ::)

Beterschap  :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...alles goed met de eitjes daar? En de I- tjes ?  Hoe is het met Joop en Hagrid ? Grtjs Ann



Caroline



Nou ...... het is hier mogelijk nog erger dan het weekend  :-\ .... gisterenavond en vannacht is Jasper gewoon doorgegaan met overgeven, Ed is niet gaan werken vannacht want juist je raad het al, ook bij hem is het begonnen en net toen hij de emmer was leeggooien en schoonmaken was hij er te laat mee terug want spuugde Sophy haar bed, mijn bed en ons beider pyjama vol.  :'( :'(

Dit is de hele nacht doorgegaan in de emmer (gelukkig) en net toen ik dacht dat Sophy wat rustiger was, spuugde ze voor de tweede keer mijn bed vol.  :'( :'(

Mijn migraine was vanmorgen weer terug maar is nu weer wat gezakt .... ik heb alle bedden, pyjama's, de kinderen en mezelf weer schoon  :o 7 volle wasmachines.  ::)

Hopelijk is het nu allemaal over zijn hoogte punt heen, jeetje het is wel heel heftig, 6 mensen in 1 huis aan de buikgriep.  :-X

Oh .... sorry .... even ontopic .... met de valkjes is alles goed, die heb ik vanmorgen als eerst goed verzorgd .... Harrie pap met eiveor erdoor, vindt hij niet lekker maar verteert wel een stuk langzamer  ;) vanmorgen was hij na 2 dagen 1 x pap weer nogmaar 60 gram, verder water met Calcitat-50 gemaakt voor de koppels, blok verschoont, jongen gewogen en ook een druppel Calcitat-50 in hun bekkie gegeven met wat pap (bedankt Marlies voor de tip), en niet te vergeten een badjes en groenvoer verzorgt.  ;)

Ze kunnen er weer tegenaan.  ;)

Ik ga er weer snel vandoor .... de hondjes uitlaten samen met de 3 oudste, even een frisse neus halen .... het is zo heerlijk weer.  :D

Groetjesssssssssssssssss

PS. Caroline .... ik reageer later even op de berichtje over Hagrid.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Och meis... jullie hebben het wel allemaal flink te pakken.

Van harte beterschap voor jullie allemaal!!



Liefs,
Monique

*~Jeanine~*

:( :'( >:( :'(

Heel veel beterschap toegewenst voor jullie allemaal :-*

Lin

Citaat van: carco op 21 april 2008, 09:58:16
Is het misschien een idee om Hagrid op een plek te zetten dat hij je niet kan zien? Dus uit de kamer,want als hij iets langs ziet komen gaat hij bedelen zeg je.
En dan ipv bodembedekking alleen voer op de bodem te leggen en trosgierst?Dan ziet hij alleen dat om zich heen en verder niets anders?

Hoe gaat het met de zieken inmiddels?

Groetjes: Caroline.


Ja ze kunnen je zo voor de gek houden. Heb ik ook al een paar keer gehad komen ze bij de nieuwe eigenaar blijven ze eten. Net alsof mijn voer hier niet lekker is  ;D Ik zou hem ook uit zicht zetten.

Wat een gedoe met de zieken daar caroline. Bah wat een ellende!



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Petra*

Hoi Caroline,

Heel veel beterschap toe gewenst voor jullie alle zes  :o!
Ben je net van die waterpokkenbesmetting af....  ::)..

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

lynette

Hoi Hoi

wilde jullie even beterschap wensen.
en ik ga snel weer even een inhaalrace doen heb me toch wat in te halen  :-[ hihi.

met je ventje Diégo gaat het heerlijk lekker aan het hameren en aan het fluiten echt een VROLIJK vogeltje. Overdag is hij zo actief dat de buren er gek van worden als de ramen open staan  ;D ;D een knuffeltje van hem voor jou.


Groetjes lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....hoe is het vandaag met je en de valkjes...
Hopelijk is de hoofdpijn al weg . Grtjs Ann



Anke

Hoi Caroline,
Bah,bah,bah het hele gezin aan de buikgriep :( :(
Hopelijk knapt het snel weer op!!
Nogmaals beterschap voor iedereen!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar


*Manon*

Hoi Caroline,

Beterschap met de patienten..
Bah wat vervelend is het toch als de hele familie ziek is.

Groetjes Manon

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik wens jullie allemaal een heel snel herstel toe, heel erg vervelend ! Zou het heersen op dit moment, je hoort het wat vaker om je heen de laatste week en ik heb zelf sinds vanmorgen ook wat "rare" symtomen  ::)

Groetjes, Karin