## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Nou dat wordt dan misschien een groot nest van Pablo en Coco. Alleen maar goed dus  ;)

Wat de kooi betreft.
Vandaag zouden ze een kooi bij mijn moeder leveren ze heeft nog steeds niks >:(

Als het een cadeau is is het wel een super cadeau :P ;D

Leuk foutje he?

Zo'n cadeau wil iedereen wel krijgen die hem kan gebruiken  ;D

Saar

 :o :o :o :o :o
Hmmmm..... Lijkt me toch een cadeautje van je mannetje hoor :D
Groetjes Saar :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*


Saar

Citaat van: Caroline op 11 april 2008, 10:32:31
Nee, pertinent niet!!  ;)


Hihi nou dan is het echt vaag!
Hopelijk kom je er snel achter van wie die kooi heeft gegeven...
Wel apart hoor.. Ben echt benieuwd :D
Groetjes Saar :-*

Caroline



Ik zelf denk gewoon een foutje van GKN .... dus 1 betaling maar per ongeluk 2 x een kooi gestuurd.  ::)

Als dit zo is zullen ze waarschijnlijk nog wel geld willen zien  ;D ;D .... Ed zei al, dan maken we het van de week maar over .... het is gekkewerk om deze kooi nu weer terug te sturen en als straks de jongen van Eros & Perle zijn uitgevlogen, dezelfde kooi nogmaals bestellen. Dan wilde ik namelijk deze kooi nogmaals bestellen omdat ik de kweekkooi waarin Eros & Perle nu zitten niet makkelijk vind.  ;)

Het blijft vreemd en mysterieus maar ik denk persoonlijk dat de fout bij GKN zelf zit .... hij vroeg trouwens nog wel ben je pas jarig geweest of bijna jarig?? Hij ging er echt vanuit dat het een cadeau is. Waarop ik vroeg, kun je niet zien wie hem heeft betaald dan maar in dat systeem kon hij niet vandaar dat ik een telefoontje terug krijg.  ;)

Maar .... als hij dus door Ed is geregeld dan heeft hij hem dus al betaald (anders levert GKN namelijk niet) en gaat hij hem van de week niet nog een keer betalen, toch??

En daarbij .... ik heb gisteren een laptop gekregen  :o er zijn natuurlijk grensen.  ;)

En .... ik ben hier de "man" van de financiën.  ;)

Wordt vervolgd.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

mss was die kooi wel van mij Caroline  ;D  ik heb er namelijk ook één besteld;  exact dezelfde !  Die man vd gkn is net weg en heeft netjes een kooi achtergelaten,hihi
Hij heeft hem zelfs naar boven getild en hij wilde heel graag mijn vogels zien...we hebben ruim een half uur staan te kletsen over zijn honden enzo...wel leuk!  :D

groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



;D ;D

Dacht ik ook nog even .... oeps, de kooi van Peggy zal toch niet hier staan .... trouwens welke kleur heb jij??

Ik heb de vorige keer een Antiek zilveren besteld, toen kreeg ik een witte, nu wilde ik toch de volgende keer ene witte erbij bestellen en nu "kreeg" (letterlijk dus  ;D ) een Antiek zilveren.  ::)

Maar och, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken, toch??  ;D ;D ;D


Toen dacht ik nog even misschien de kooi van Jeanine haar moeder maar .... die heeft een A23 besteld, dit is dezelfde als in mijn huiskamer 2 staan.

Het blijft vooralsnog mysterieus .... ik zou namelijk al lang een telefoontje hebben gehad ..... maar nog niks gehoord.  ???

Ik blijf natuurlijk niet bellen, ben niet gek.

Deze stap was van mij, de volgende mag van hun zijn.  ;) Er nog steeds vanuitgaande dat de fout bij hun ligt.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Volgens mij is er iemand die jou heel erg aardig vindt  ;D ;D ;D Misschien wel een "secret admirer"  ;D

Fijn dat het verder allemaal goed gaat.
Wel balen van je laptop, maar ja... het blijft apparatuur  ::)

Zowie heeft een aantal nieuwe melodietjes van Grover overgenomen... wat kan Zowie mooi fluiten. En dan te bedenken dat zijn vader geen piep geeft...
Het is zo'n schatje  :)

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•


carco

Lachen zeg: zomaar een kooi cadeau!
Je zou wel gek zijn om weer te bellen , de fout ligt toch bij hen?
Als ze niets meer van zich laten horen heb je mooi een kooi gratis gehad en degene die je toch al wilde. Beter kan toch niet?

Hagrid is wel lui hoor en Hedwig heeft hem zo hard nodig  :'(
Als ze hier voergeluiden hoort gaat zij maar kippetje zitten, en dan weet je wel zo'n beetje hoe vaak ze het doet ::)
Maar om nu nog zo'n hormoonprik te gaan halen vind ik ook weer zo wat. Maar ja ze kunnen toch nog even niet bij elkaar vanwege die ab-kuur dus zoveel maakt het ook niet uit.

Je hebt trouwens wel steeds pech met je laptoppies hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Even iets anders .... jullie mening graag!!

De vijf jongen van Eros & Perle zijn geboren 21-29 maart, de ouders zijn al van het nest, ze voeren alleen de jongen nog .... wat denken jullie?? Zal ik het blok overhangen in de nieuwe kooi of nog even wachten en de nieuwe kooi pas plaatsen als de jongen zijn uitgevlogen. Maar .... dan zitten mogelijk 2 andere koppels alweer in diezelfde ruimte op hun nest.

Wat is wijsheid.  ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi Caroline,  ik heb de witte besteld caroline want die zag ik bij jou op een foto staan en die vond ik echt wel heel mooi  ;D  ik heb hem net,in mijn uppie  8) 8), in elkaar gezet en ik ben zeer tevreden  :D..de wieletjes moeten er alleen nog onder.

helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag...ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde...het liefst sjouw ik bo & dirk over naar de nieuwe kooi met hun eitjes enzo zodat ze meer ruimte hebben...de verhuizing naar boven is ook goed gegaan..bo broedt er niet minder om.

zou wel heel gaaf zijn Caroline als je de kooi gratis mag houden omdat ze je per ongeluk vergeten zijn  :D
ik zou ook zekers niet meer bellen;  je bent toch niet gek  :P ;D

Groetjes Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Ik ben ook inmiddels een expert in het in elkaar zetten van GKN-kooien. Het lijkt wel of de duivel ermee speelt maar elke keer is Ed werken als ze de kooi komen brengen en geduld .... nee dat heb ik niet.  ::)

Ik heb nu er dus een grijze bij, hij is trouwens niet echt antiekzilver, dit is namelijk heel donker grijs maar hij is echt heel zacht grijs, net niet wit zeg maar .... ook mooi .... mijn bijkeuken is witte tegels op de muur en de grond, beide met een lichtgrijs veegje erop zg maar, dus past best goed.

PS1. de wieletjes zijn niet moeilijk hoor, gewoon eronder zetten en de kooi naar beneden drukken.  ;)

PS2. ik zou binnen een uurtje(= voor 11 uur) een telefoontje krijgen en heb nog steeds niks gehoord.  ::)

PS3.  ;D ;D Peggy .... eitjes zou ik sowieso niet verplaatsen, ouders verlaten makkelijker een nest met jongen dan een nest met jongen van 2-3 weken.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat leuk dat je een laptop cadeau hent gekregen , en wat , heb je nu twee kooien gekreken voor de prijs van 1 ? Hihi..ik zou ze ook niet terugsturen en afwachten of ze nog geld willen , of als het een misser is ...moeten ze het zelf toch maar weten he , ...hihi ! Vind ik wel leuk voor je !

Met eitjes heb ik nog geen ervaring , haha ! Ik laat het aan de rest over !  Ann