## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat vervelend dat je zonder internet zit  :( Ik hoop dat het probleem snel opgelost zal zijn. Ik sluit me bij Jeanine aan, het is erg stil en we missen de mooie foto's en leuke verhalen, en niet te vergeten, jou !!

Groetjes, Karin

danielle

Hoi Caroline,
Wat vervelend dat je geen internet hebt.
Ik heb trouwens echt genoten van de mooie foto's. Wat heb je toch pracht donsjes. Ik verbaas me er elke keer over hoe snel ze ook groeien. En Harald.. geweldig, hoe hij elke keer bedelend op de foto staat  :D. Volgens mij wordt dat een valkje met pit. Hij ziet er trouwens al een stuk mooier uit.
Hopelijk gaat alles goed met de kleintjes en met jou en je gezin.

Groetjes Danielle

Monky

 :) Ik vond het hier al zo stil  :)

Gelukkig is er niets ernstigs aan de hand  :D

Bedankt voor je berichtje Jeanine  :-*

Groetjes,
Monky

Sally

Ik vond het hier ook al zo stil zeg...
algoed dat er niets ernstig aan de hand is, hopelijk heb je weer snel Internet!
Want zo stil in jou boekje, dat is niet leuk!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...nog steeds geen internet hier , bach bach ...dat is balen zeg ! Hopelijk is alles goed met de valkjes en de donsjes ... :( :(
grtjs Ann



Anja

Hey Caroline,

Ik dacht al.............waar ben je toch. Wat vervelend zeg. Heb je al afkickverschijnselen gekregen ;D ;D ;D ;D

Yesni en Yabber doen het erg goed. Yesni weegt 97 gram en Yabber 93 gram.
Yesni heeft de tv ontdekt en de vloer. Ze weet dat er ook voer op de grond ligt en scharrelt gezellig met de andere rond.

Yabber moet nog ontdekken hoe hij uit de kooi moet komen maar ook dat gaat goedkomen.

Vliegen kan hij wel maar hij vergeet wel eens te sturen en hangt dan hulpeloos in de gordijnen.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Citaat van: Monky op  9 april 2008, 14:17:50

Bedankt voor je berichtje Jeanine  :-*



Graag gedaan.

Hopelijk kan Caroline morgen weer online komen.
Het is voor ons allemaal behoorlijk balen :'( :'(

Voor Caroline natuurlijk het meeste.
Daarom dames duimen dat Caroline snel weer verbinding kan krijgen  ;) :)

Caroline



Hoi hoi, even snel een berichtje van mij ....

met mij en de jonge valkjes gaat het super, met de (3) koppeltjes die apart zitten met blok gaat het ook goed, er wordt gewipwapt, er is interesse in de blokken, ik verwacht dus snel nieuws te hebben, alleen ..... ik zal dit niet zo kunnen plaatsen als jullie gewend zijn van me .... ik zal namelijk een tijdje, mogelijk enkele weken zonder laptop zitten.  :'( :'( :'(

Afgelopen maandag had ik zonder reden geen internet meer, inmiddels is dat sinds enkele minuten weer aan de gang .... alleen vertoond mijn laptop nog enkele mankementen, wifi werkt niet meer, brander doet 6 uur over 100 foto's branden, af en toe alles vast en een mega cras, met het zoeken naar de rekening van de router/modem kwam ik er dus achter dat de laptop morgen een jaar oud is wat betekend vandaag moet hij naar de Harense Smid anders is mijn garantie verlopen.

Ik zal proberen af en toe bij mijn ouders op de pc een berichtje achter te voor jullie, maar missen ga ik jullie zeker.  :'( :'(

Ja, ..... ik heb mega afkickverschijnselen, het forum is namelijk mijn uitlaatklep .... ik ben dus nu ook super gestrest, ik kan me nog niet echt onspannen en alles van me afzetten. Met een beetje geluk is mijn laptopje over 2-3 weken weer thuis maar het kan ook langer duren.  :'( :'( Helaas beschikken wij niet over een andere pc, mijn laptoppie is de enige pc hier in huis.  ::)

Liefs Caroline  :-*

PS. dankt je wel voor de lieve berichtjes en uiteraard dank je wel Jeanine. :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Heey Caroline,
Dat is balen zeg :-\
Ik had gehoopt dat je beter nieuws had over je laptoppie.
Hopelijk heb je hem snel terug...
Groetjes Saar :-*

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat ontzettend balen is dat zeg :'(
Ik had gehoopt dat het probleem zou zijn opgelost met een andere modem :'(
Helaas dus niet het geval.

Je weet het.
Als ik iets moeten schrijven in je boekje tot je de laptop terug hebt laat je het maar weten ik doe het met liefde en plezier.
Niet verkeerd opvatten ;) Ik heb natuurlijk veel liever dat je zelf lekker op het forum kan rondneuzen :-*

Hoop dat je je laptop in record tijd weer terug hebt.


Peggy

Oh das wel balen Caroline...en ik herken het hoor...af en toe is het voor mij ook zo'n heerlijke ontspanning;de computer en het forum enzo dus ik snap goed dat je ervan baalt  :(

wel leuk om te lezen dat het goed gaat met je 3 koppels,die een blok hebben.  Ben,net als jij natuurlijk,  heel erg benieuwd hoe dat gaat 'lopen'.
Jouw armani en princess lijken wel een beetje op mijn Joepke en poppetje  :D
Oh,ik heb trouwens dezelfde kooi als jij gekocht;  witte A22  ;D  als het goed is krijg ik deze morgen.  Ben benieuwd.  Ben je er nog steeds tevreden over ?

leuke foto's trouwens weer van je,steeds groter wordende,donsjes. Onze Harrie vind ik nog steeds te gek !  ;)
Groetjes Peggy

ps;  nog bedankt voor de uitleg wat betreft onze Bo met der 7 eitjes.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Nog even, ben back-ups aan het maken  ;) zometeen gaat mijn laptoppie weg .... maar .... heb straks misschien een noodoplossing.  ;) :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Noodoplossing  ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D  :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D  ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Dat zou super zijn.
Ik ga duimen dat het lukt




Duimen Duimen