## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Amanny

Citaat van: Caroline op  5 april 2008, 13:38:36

Voorproefje ....

de rest volgt vanavond.  ;)

;D ;D ;D Zie je meteen dat ik vannacht in een oranje shirt geslapen hebt.  :P

Hoi,

Wat zijn ze liefffffffffffffff
En ook al weer groot geworden :D
Ik kom morgen kijken naar de andere foto's

Dikke knuffel  :-* :-* :-*

Liefs,
Amanny

Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.

Annelies

Hoi Caroline

Wat een gave foto, kijk er naar uit hoor naar de rest.

Even tussen door als ik bij jouw nog een valkje wil resreveren sta ik zeker op de wachtlijst totdat Jeannine haar kooi vol zit  ;) :D :D ;D ;D

Geintje Jeannine ze zijn je gegund hoor  ;)

Hoe was je dagje salgharen met de kids, en hoe was het vandaag met Yabber wegbrengen   ???
Nou buiten Joop om is ook het G nestje weer weg toch wel raar zeker iedere keer.
Weken lang mag je ze op laten groeien en dan gaan andere er mee vandoor  ;D ;)

Wacht vol verwachting op je mooi foto's want dat zullen ze ongetwijfeld wel zijn.

Gr. Annelies

Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een ontzettend mooi valkje is Indy ... ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat Anke helemaal aan het smelten is  :D

Heerlijk voorproefje trouwens  ;)

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Citaat van: Annelies op  5 april 2008, 21:22:01

Even tussen door als ik bij jouw nog een valkje wil resreveren sta ik zeker op de wachtlijst totdat Jeannine haar kooi vol zit  ;) :D :D ;D ;D

Geintje Jeannine ze zijn je gegund hoor  ;)

Gr. Annelies

Nou ja zeg ik heb helemaal niet zoveel gereserveerd  ::)
Mijn moeder heeft er 8 gereserveerd :P
Dus.................. hihihihi

En dat het een geintje is weet ik toch ;)

Caroline,

Ik kijk uit naar de foto's  ;D :D

Caroline

Even een update voor ik de foto's plaats.  ;)

Allereerst .... we hebben gisteren een hele leuke maar super vermoeiende dag gehad.  :D We zijn om ongeveer half weggereden richting Slagharen, dit was 166 km en bijna 2 uur rijden.  :o De kids hadden een draagbare DVDspeler met 2 schermpjes gekregen van de week dus die werd dankbaar in gebruik genomen.  :D Omstebeurt mochten ze een Disney-DVD uitkiezen.  ;)

Eenmaal daar was het nog droog en erg rustig, de kids zijn zo'n beetje overal in geweest waar ze in durfde en lekker gespeeld in een speeltuin daar .... om een uur of 3 hadden we het wel zo'n beetje gezien het kwam inmiddels met bakken naar beneden .... maar dan ben je daar, en je hebt er pas een halve dag opzitten.
We zijn dus doorgereden naar Duitsland, Oberhausen om precies te zijn en daar heb je Centro, een mega overdekt winkelcentrum met gratis parkeergarage en leuke gelegenheden om te kunnen eten met 4 kleine kinderen en ook nog een speelgoedwinkel waar ze iets mochten uitzoeken.  ;)

Reslutaat .... een super leuke dag met zijn zesjes maar pas om kwart voor tien thuis. En dan moet je alles nog gaan doen .... kids wassen en naar bedje brengen, Sophy een fles, Eros & Perle eten geven, jongen wegen, Harrie pappen en als je dan denkt om half 12 ik kan gaan zitten ontdek je bij Harrie 2 bloedveren. Gelukkig was het bloeden al gestopt maar hij zat toch wel vol dus om risico's uit te sluiten heb ik hem maar even met zijn kontje in een Biotex-badje gezet. Ik heb namelijk de stompjes namelijk niet kunnen verwijderen, deze waren op de huid afgebroken en moeten eerst een stukje eruit groeien. Hij is ook zo ontzettend lomp .... als hij mij ziet springt hij vol in de tralies en klimt en klautert dan niet naar beneden maar laat zich gewoon vallen.
Verder is hij hartstikke lui, hij is vandaag 6 weken oud geworden maar denkt er werkelijk nog niet aan om ook maar een beetje zelf te gaan eten.

Verder .... gaat het I-nestje van Eros & Perle deze ronde super de super tot nu toe, de jongen groeien als kool en belangrijker nog .... er wordt nog steeds niet geplukt.

En inderdaad vandaag is mijn laatste (of Joop! na) van het toch wel heel erg indrukwekkende G-nest verhuist naar zijn nieuwe huisje. Ik heb Yabber bij Anja, Ton en Lisa afgezet vanmiddag. Ook nog even kunnen genieten van zijn zusje Yesni die er al een tijdje woont en er al helemaal thuis is.

Verder zijn zowel het koppel Unique & Fleur als Armani & Princess nog niet echt seksueel actief op het moment. Er is wel al wat interesse in de blokken maar nog niet van wow!!!!

Vanmiddag is J'adore weer terug gekeerd naar de vrijgezelle dameskooi en Kouros die I de andere grote kooi zat is bij zijn jongere broertje Joop! in de kooi getrokken. Dit zijn beide hele lieve en zachte mannetjes, het gaat dan ook er goed samen en ik heb ze al zien kroelen.

Doordat Kouros is verplaatst hebben Pabo & Coco de grote kooi voor zich alleen dus heb iki ze maar meteen een blok gegeven en jawel hoor ...... Pablo werd gelijk stoer en leteerlijk binnen 2 minuten zaten ze er allebei in om de boel te keuren.

Verder eigenlijk weinig nieuws .... jullie hebben nog een berg foto's van me tegoed daar zijn nog een 35 foto's van vandaag van de jongen bij gekomen. Van de week plaatste ik al deel 1, met de wilgen ringen .... Ik tel dus nog maar even door en heb nog zeker 5 delen voor jullie de komende dagen.

Veel kijk plezier.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Dat wordt dus flink de boel in de gaten houden hier, ... heerlijk die delen met foto's van jou telkens  :D

Groetjes, Karin

Caroline

Deel 2, 5 april 2008,

de donsjes van Eros & Perle.

Indy

Iwan

Igor

Iggy, inmiddels ook geringd.

Iris

Ik wordt net zo mooi als mijn oudere zusje hoor.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Deel 3, vervolg
05 april 2008.

Indy & Iris

De jongen, v.l.n.r. Iwan, Iggy en Igor.

De 3 broertjes.

1 van de afgebroken veren van Harrie=Hagrid

Harrie=Hagrid, uiteraard bedelend.

Yabber, zijn laatste foto's hier.

Kouros

Mijn niet tamme Kouros.

Jawel!!! opgestapt.  :D

Joop!

Deel 4 volgt of na de papbreak(Ssophy en Harrie) als ik zin heb .... anders morgen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Gisteren dus een geslaagde dag gehad!
Fijn ook, eens even lekker er tussenuit met het hele gezin.
En de foto's, super weer, wat gaan ze al weer hard!
Even slikken met de foto's van Groupie eeh Joop .. het is en blijft een beauty  :-*!
En mooi dat kouros opstapt, het komt allemaal goed!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Caroline,

Mijn mond viel open !! Echt in één woord, ..... schitterend !!!

Ik denk dat ik deel 4 en 5 morgen wel zal zien  ;)

Groetjes, Karin

Caroline

Deel 4

Links, Noa, mijn albinomeisje (met centenbakkenbekkie) komt een kroel halen.

Cartier, mijn mooie geelwangetje, helaas erg veel tegenlicht maar ik vond de foto's toch wel mooi.  :D

Fleurtje kroelen

Links Unique in mijn ring bijten, rechts Fleur aan mijn nagel.

Unique

En nog een keer Unique

Ik ga slapen, deel 5 en 6 volgen morgen.

Trusten allrmaal en een fijne zondag.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad met jullie dagtripje.
Het klinkt super leuk.

En dan de foto's. Echt geweldig. Ik smelt helemaal weg.
Heb er weer super van genoten zoals altijd.

Harrie hoe kan het ook anders bedelend hihihihi Echt geweldig.

En Pablo en Coco een blok wauw zal wel niet lang duren voor er eitjes liggen :P :P

Ik kan straks super slapen met al dat geweldig nieuws en de prachtige foto's

Heel erg bedankt  :-* :-* :-*
Je bent een kanjer.

Weltrusten voor dadelijk en een fijne Zondag ;)

Anke

Hoi Caroline,
Wat is het hier toch genieten van alle foto's ;D
Stuk voor stuk zijn je prachtige valkjes een genot om naar te kijken :)
Ik verheug me al op de volgende delen van de fotorapportage!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Nou Caroline,

Jij bent druk bezig geweest  :)

Ik had volgens mij nog niet gereageerd op kleine Joop (Groupie). Wat sneu zeg van die kleine pootjes... en voor Petra natuurlijk.

Je hebt weer heerlijke foto's gemaakt.
Wat is Cartier toch een beauty :-* En de anderen mogen er ook wezen  :D

Ik moest wel een beetje lachen om kleine Hagrid hahaha... Gelukkig is het geen reus geworden  ;D

Wij gingen in het verleden ook vaak naar het Centro in Oberhausen. Het is daar altijd wel gezellig.

Fijne zondag verder nog  :)

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Caroline,

Wat een geweldige foto's weer. Ik heb er weer van genoten.

Ik wil je nog bedanken voor gisteren dat je Yabber bent komen brengen. Voor de lekkere fruitschaal en de snoep.
Je bent een toppertje hoor.

Heeft Sanne nog moeten lachen om het schetending ;D ;D ;D ;D Hebben ze de film al gekeken?

Ik heb ook nog iets voor je.

Kijk toch eens wat ze hier met me hebben gedaan..........ik lijk wel een zwabber ;D ;D ;D ;D

Zijn ze niet lieffffffffffffff

Groetjes Anja