## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een hele mooie foto's van je valkjes , en wilgentakken zijn heel plezant speeloed voor ze he , en wat heb je er weer iets leuks voor hen mee gemaakt , goed gedaan he ! Supermooie lieve valkjes heb je daar hoor ! Ik ben echt verliefd op ze ! Hihi ! Grtjs Ann



Lin

Hoi Caroline,
fijn dat er niet geplukt wordt. Ik zag hier wel een paar kleine bloedpennetjes. Gelukkig bleef het daarbij. Mooi is dat om te zien hoe de valkjes alles slopen. Leuk om de fotos te bekijken!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kaatje

Hoi Caroline,

Heel erg veel plezier vandaag met de kinderen in Slagharen  :D  Mooie en leuke foto's heb je weer geplaatst zeg, wat een mooie valken allemaal !

Je hebt ze weer lekker verwend met wilgentakken en ze hebben er flink mee zitten spelen heb ik gezien  :D

Een hele fijne dag nog !! Al zal je dit pas lezen als jullie weer thuis zijn  ;)

Groetjes, Karin


Rianne

Hoi Caroline,
ven teruggebladerd naar het verhaal van Groupie, gos wat een aandoenlijk gezicht, die kromme teentjes. :-* Ik weet niet of je Nayana nog kan herinneren, een cinnamon geparelde witmasker die na een week kliniek Meppel alsnog overleed, die had ook kromme voetjes, hoewel niet zo erg als Groupie. Maar zij deed ook alles wat een normaal valkje deed, ze wist immers niet beter. Ik weet dus zeker dat Joop evengoed een leuk leven bij jou zal hebben ;)

Anja

Hoi Caroline,

Wat een mooie foto's zeg. En Diégah weer helemaal opgeknapt........gelukkig maar.

Heel veel plezier vandaag maar dat zal vast wel lukken.

Tot morgen.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Wat een gave foto's zeg.. die ring joh.. gaaf zoals ze dat zo snel om zeep helpen.. hahaha..

Hoop dat je een leuke dag hebt gehad in slagharen.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , zijn dat takken van treurwilg waar je die ring mee hebt gemaakt ? Wil dat ook wel eens maken , hihi ! Grtjs Ann



Caroline



Knotwilg, Ann  ;)

Eerst goed schrobben met heet water i..v.m. bacteriën en ander viezigheid, niet teveel de takken laten indrogen want dan breken ze als je ze rond wild maken en vervolgens gewoon een circel/ring ervan maken en blijven oprollen tot alle takjes weg zijn ..... ik maakt ze daarna vast met tyrib (weet niet hoe je dat schrijft  ::) ) op verschillende plaatsen en hangen maar .... ben wel voorbereid .... hebben ze het eenmaal ontdekt zijn ze binnen 2-3 dag op.

Hoi hoi, allemaal!!

We hebben gisteren een super leuke dag .... ben nu nog een beetje aan het bijkomen en heb een berg werk wat gisteren is blijven liggen.  :-[

Nu ga ik gauw aan de gang ..... tot later!!!!!  :-*





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat een leuke foto's van de valkjes met de wilgentakringen :)
Wat kunnen ze toch heerlijk slopen he ;D
Fijn dat je gisteren een leuke dag gehad hebt met het gezin.
Ik heb je een IM gestuurd ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Caroline,

Heb ook even teruggebladerd naar je verhaal over Joop (groepie).
Wel zielig zeg van die pootjes, maar hij kan er zich goed mee verplaatsen enzo dus zal hij dr geen last van hebben he.
Hij is en blijft heel erg mooi.

De foto's met de ringen van wilgentakken zijn heel erg leuk zeg. Slopen ze percies wel heel erg graag he. :D

Groetjes Sally

Caroline



Voorproefje ....



de rest volgt vanavond.  ;)


;D ;D ;D Zie je meteen dat ik vannacht in een oranje shirt geslapen hebt.  :P


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat zijn ze mooi en lief en schattig allemaal ...supermooie foto's met die leuke oranje achtergrond he ....hihi , heel mooi gedaan hoor ! Het zijn stuk voor stuk ook beauty's he !En het oudste albino-tje krijgt al haar echte donsveertjes he ....wat zal Anke opkijken zeg , het jongste albino-tje wordt ook wel een beauty denk ik !
En de stoere mannen zijn echt heel knap he ! Grtjs Ann



Anke

Citaat van: Caroline op  5 april 2008, 13:38:36


Voorproefje ....



de rest volgt vanavond.  ;)


;D ;D ;D Zie je meteen dat ik vannacht in een oranje shirt geslapen hebt.  :P





Hier kan ik de hele dag naar kijken.....*smelt,smelt*
Hihi mooi kleur shirt hoor Caroline ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , ik ook !  ;D ;D ;DIk kijk er al naar uit ! Grtjs Ann