## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Caroline,

Even een berichtje, want ondanks altijd even lezen, schrijf ik niet zo vaak wat hier.
Mooie kooi! Het wit is wel rustig om te zien, en je kan goed zien als ie vuil wordt  :P
Nu maar hopen dat Princess en Armani al je werk kunnen waarderen.

Fijn dat Eros beter in de veren komt te zitten. Hij ziet er echt mooi uit zo zeg! Net zo knap als zijn zusje (voor de genen die het niet weten - dat is mijn Grisha).

En ja, de kleintjes vliegen weer uit, maar gelukkig wordt het bij jou nooit stil in huis  :D

Liefs, Gerda

Annelies

Hoi Caroline

Ook wij hebben het als zeer gezellie ervaren.
Wat een beauty's van valkjes heb je zitten, echt prachtig.

En wat is je nieuwe kooi gaaf, hebben ze lekker de ruimte in die 2.

Even een kleine Update.

Spike zat te stuiteren in de kooi en ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan om hem er even uit te laten samen met Pino.

In eerste instantie keken ze niet naar elkaar om en na verloop van een kwartier gingen ze elkaar op zoeken.

Pino had zo iets  "ga jij is lekker weg is mijn baasje."
En Spike lachen joh  ;D  die had zo iets "ga jij is lekker weg ik ben groter "en trok zich niets aan van Pino en vervolgens ging hij zich lekker zitten wassen op mijn knie.
Pino ging lekker op mijn schouder zitten en toen was het over.

Spike ligt al lekker in bed en slaapt al lekker op 1 poot in zijn eigen kooi lekker rust.

Pino zit lekker op zijn schommel te slapen en laat Spike nu ook met rust, kortom het gaat hier echt super.

Liefs Annelies

Caroline



Fijn dat het allemaal zo goed is verlopen  :D Had ook niet anders verwacht hoor.  ;)

Zijn broertjes Gabber en Groupie zitten hier op mijn linkerschouder mee te lezen, oudere zusje J'adore op mijn rechterschouder .... Cartier zit op mijn knie te dutten en de rest zitten in de ringen en op de kooi te dutten .... ze zijn duidelijk allemaal ook wat vermoeid van het bezoek, de laatste tijd.

Ook hier gaan ze staks nu naar hun bedje/stok.  ;) Het is mooi geweest voor vandaag, alleen straks Harrie nog zijn laatste pap en Sophy haar laatste flesje dan kan ik even lekker gaan hangen/liggen op de bank. Mijn koppijn is gelukkig gezakt.  ;)

Veel plezier met Spike en Pino en tuurlijk heel binnenkort Zoë.

EN inderdaad, Gerda, ik ben ook wel blij dat Eros er weer mooi bij zit .... is niet leuk .... heb je een mooie albinoman en is tie het hele jaar kaal.  :-\ Is nu gelukkig anders.  :D

En Anke, jij ook dank je wel!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Er is iemand die je graag een kusje wil komen geven  ;)












De rest van de foto's en de speeltjes die er vandaag zijn gekocht plaatst Amanny morgen in haar boekje :D

En over het albinopoppetje heb ik je een IM gestuurd ;)

Liefs van ons allemaal :-*

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat een mooie foto's, en idd wat zitten Princess en Armani in een heerlijke kooi! Het ziet er super uit, ik hoop natuurlijk ook dat het goed gaat!
En je 5 witte donsjes EN papa zien er prachtig uit, een super goede keuze geweest! Sanne mag heel trots zijn op haar Perle  ;).

Enne.. Shadow woog net 98 gram, is dat niet geweldig?!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik zie dat je gepost hebt om 10:33  :P  Ik heb dit even in mijn profiel aangepast, gewoon even een 1 op de plek van de 0 neergezet  :D

Wat een gave kooi en wat een heerlijke foto's van het I nestje zeg !! Ook super om te lezen dat het 2de albino meisje naar de moeder van Jeanine gaat, super dat Dobey een vriendinnetje gaat krijgen !!

Eros is inderdaad prachtig, en fijn dat hij weer in de veren zit, ... ik heb hem eerlijk gezegd nooit geplukt gezien of ik moet de foto's "gemist" hebben, ... er staan er zoveel in je boekje  :P

Eros en Grisha zijn plaatjes  :-* :-* :-*

Maar Grisha zal, zoals je wel kan begrijpen, natuurlijk mijn favoriet blijven, hihi ... omdat dit natuurlijk de moeder van mijn valkjes is  ;D

Hele leuke en gezellige updates weer  :D

Groetjes, Karin


*Esther*

Wauw, ziet er goed uit hier.
Weer hopen op mooie jongen!

Ga je zelf van dit koppel nog jongen houden?

gr Esther

Caroline



Als het goed is een popje, Esther.  ;D

Dank je, KArin .... probleem opgelost.  ;)

En het albinomeisje gaat niet naar de moeder van Jeanine  ::) maar dit komt Jeanine zelf nog wel vertellen.  ;)

Ik heb net de oudste, Indy, moeten ringen  :-\ balen .... ik heb namelijk toezegging dat ik dinsdag eindelijk de spoedringen 2008 binnen krijg .... maar ik kon echt niet meer wachten, de jongen van Perle hebben hele korte dikke pootjes ..... heb haar dus geringd met 2007, sorry voor de dame waar hij terecht komt.  :-[  Ik durfde echt niet meer te wachten, het was nu al prakken.  :-X :P

Net tijdens het blok en de kooi van Harrie verschonen nog wat foto's gemaakt, de eerste foto's voor het I-nest op het kussen ....  :D Tevens nog even Harrie=Hagrid, Gabber en Groupie op de foto gezet.  :D

Ga ze nu uploaden.

Tot later.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Je hebt daar een mooie kooi gekocht zeg  :o Wow!

Wat een schitterende foto's weer van je jongen. Heerlijk om ze zo op een hoopje te zien.

En je andere birdies... Wat zien ze er weer goed uit  :-* :-* :-*

Ik kan me voorstellen dat je heel trots bent op al je valkjes. Ze zien er fantastisch uit.

Petje af hoor  :D

Groetjes,
Monique

PS Er is er eentje hier bijna jarig  ;)


Caroline



Hieper de piep!!!

Zowie wordt morgen

1 jaar!!!

Gefeliciteerd lieverd.  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Foto-reportage, deel 1



Harrie=Hagrid, nog niet moeders mooiste maar wel ontzettend lief en .... zijn nieuwe veertjes groeien als goed door. Eindelijk kunnen we nu ook zijn mutatie zien .... Caroline ....

Hagrid = 100% witmasker gepareld split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}  :D


Gisteren heb ik zijn staartje gewassen .... vandaag alweer helemaal geel van de pappoep.  :-\ Ik heb hem een stokje gegeven in zijn kooi maar Hagrid is lui.  :P


Behalve om te eten .... daar krijgt ie geen genoeg van .... hij eet me arm  ;) als het zo door gaat moet ik nog een bus Nutribird halen.  :o



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Amanny

Hallo,

Ik mocht van zowel Caroline (ik mag het zo zeggen) en mijn moeder bekend maken dat Indy of Iris niet naar Oma kan verhuizen :'(

De reden is dat ze bij ons komt wonen ;D :D

De naam mag Caroline bekend maken dat willen wij graag ;D

Liefs,
Amanny


Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.