## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Nou ik hoop dat het drama zich niet gaat herhalen hoor.
Kaarsje brand en duimen draaien.

sterkte.

:-* :-* :-* :-*

Liefs Anja

*Manon*

Mijn duimen draaien ook, ik hoop zo dat het allemaal goed komt en dat ze nu alleen maar heel lekker liggen te pitten in hun eitjes....
Maar kan me voorstellen dat je in spanning zit Caroline.


Straks krijg je dit ritueel.... poe poe ... ik ben eruit ;D ;D
Ik hoop het!! ik hoop het!! ik hoop het!!

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...ik wou nog even kijken maar je bent er nog niet zie ik dus zal ik straks voor het slapengaan nog eens kijken ! Hopelijk komt het donsje er nog uit en wel goed en gezond ! Ik hoop het ! Ik ga een kaarsje branden nu terwijl ik naar tv kijk  en duim !!! Kom eruit lief donsje ! Grtjs Ann



Caroline

Als  tie uberhaupt kom zal het niet vandaag zijn hoor, Ann. Zover is tie  nog lang niet.  ;)

Bedankt voor het meeleven.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Och wat spannend weer. :-\ Als je het te lang vindt duren help je het dan een beetje mee?

Je had het laatst over nare berichten die je had gehad, moet je eens op bunnybunch gaan lezen.  :-X Pffff, ik probeer er wat zinnigs neer te zetten maar daar wordt je gelijk afgebrand.

Nog even en dan is het mei :D

*Yvon

Hoi hoi

Tikken allebei de eitjes nog ?
Ik hoop toch zo dat ze allebei gewoon uit hun eitje komen !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik mag hier ook bekend maken, dat het jongste donsje van 'de bende van vijf' van Amor en Diegah als hij helemaal zelfstandig is, bij ons mag komen wonen.
Uiteraard ben ik hier super blij mee  ;D !

Groetjes Petra  :D
ps. natuurlijk duim ik met je mee voor de eitjes van Perle, dat ze allemaal uit mogen komen!


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Even een kleine update.

:-\ Ik heb vandaag alleen eitje 3 nog maar horen tikken .... pfffh, ik hou het niet meer .... heb hier ook gezegd dat ik niet meer ga kijken vandaag .... misschien een beetje mijn kop in het zand steken maar even, wat niet weet wat niet deert.  ::) Alhoewel ik niet denk dat als het fout gaat met dit dosnje het hetzelfde is als de vorige nesten .... het lijkt mij eerder dat het dan komt doordat het eitje beschadigd is.

Eerlijk gezegd durf ik amper morgen nog aan eitje 3 te luisteren, bang dat die het ook niet meer "doet".

Deze had overigens al een klein barstje.  :D

Grrrrh ..... het is ook zo balen dat Eros het broeden niet meehelpt ..... elke keer als ma is eten en nu doet ze dit natuurlijk heel vaak om steeds de kleine te kunnen voeren, ligt onze Harrie en de eitjes koud te worden.  :-\ In plaats dat die sukkel er dan even op gaat liggen, gaat ie heel nieuwsgierig vanaf een afstandje naar zijn zo'n zoon liggen kijken.

En Esther .... mee helpen durf ik echt niet als het valkje nog geen beginnetje heeft gemaakt. Stel je voor dat ie nog leeft en zijn dooier nog niet tot zich heeft genomen, dan gaat ie sowieso dood.  :'(  Nee, ik wil hem best helpen maar dan moet ie wel eerst zelf een beginnetje maken ....

Als het deze keer weer fout gaat met eitje 2 en 3 weet ik ook niet meer wat ik nog kan doen.  :-\ Als alleen eitje 2 mislukt kan dit nog door het deukje komen. Dus heb ik nog geen zekerheid.  :-\

Stel dat het door het verkeerd broeden (lees: alleen door de pop) komt dan is het ook geen goed pleegkoppel.  :-\

Ik kan toch moeilijk een vrijgezelle dames kooi, een vrijgezelle mannen kooi en dan ook nog eens een afgewerkt koppelen kooi aanschaffen??  :P ;D

Oh en Esther .... ik had niet echt persoonlijk nare berichtjes gehad, het ging eigenlijk meer allemaal achter mijn rug om door een paar mensen ..... en er was in een dagboekje een ruzie gaande, daarin nam ik geen deel aan maar die scheen over mij te gaan ....  mijn naam is haas .... ik weet van niks.  ;)

Maar goed .... hier nog een paar foto's van onze Harrie, die weegt inmiddels, 1 dagje oud, alweer 6 gram.  :D Mama voert hem dus goed, pa kijkt toe.  >:(







PS. mocht iemand nog een witmasker split lutino man zoeken, hij kan nog bont en/of gepareld worden.  :D

PS2. alle G-jonkies behalve Gabbertje hebben een nieuw baasje gevonden, allemaal op het forum.  ;) Als ze willen mogen de nieuwe baasjes opstaan, als ze niet willen ook goed.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hier staat er nog een op.
Al doe ik het namens mijn moeder ;D
Naar Limburg gaat verhuizen........





Gerritje

Monky

Citaat van: Caroline op 24 februari 2008, 21:47:06



PS. mocht iemand nog een witmasker split lutino man zoeken, hij kan nog bont en/of gepareld worden.  :D




Don't tempt me  :-\ :P ;D

Prachtige foto's weer en Sanne, jij ook gefeliciteerd met je eerste jonkies  :)

Groetjes,
Monky

Caroline



Gefeliciteerd Mieke en Jeannine,

met jullie nieuwe aanwinst.  :D



Dobey alias "Gerritje"



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...ik wacht geduldig af hoor ! O Caroline ...ik wou dat ik niet zo ver woonde dan wou ik je valkje wel !
Hopelijk hoor je morgen het tweede eitje ook tikken , verdorie Eros toch ...je moet niet zitten kijken he , maar meehelpen met mama Perl joch ! Nou heb het hem eens gezegt he  ! Hopelijk heeft ie het gehoord en gelezen ! Hihi ! Nee echt dat is balen zeg ! 

Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hij is super mooi. Bedankt.
De foto is geweldig :)
Ga hem uitprinten voor m'n moeder :D
Gerritje alias Dobey  :D Of juist andersom ::) :P

Caroline

 :D

Is aangepast in het berichtje hierboven.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.