## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Saar

Caroline

23 februari 2008, 22:47:25 #4531 Last Edit: 23 februari 2008, 23:51:30 by Caroline

Fotoreportage, 22 februari 2008!!!

"Gerritje"

Gerritje is een bonte, Primrose getekende, split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} MAN, 66 % kans split witmasker.

"Guus(je)"

Guusje is een bonte, Primrose getekende, cinnamon geparelde POP, 66 % kans split voor witmasker.

"Gipsy"

Gipsy is een bonte, Primrose getekende, geparelde split {X1 cinnamon} MAN, 66 % kans split witmasker.

"Gabber"

Gabbertje is een bonte geparelde split {X1 cinnamon} MAN, 66 % witmasker maar ......

...... Gabbertje heft maar 4 grijze veertjes en uitgerekend deze 4 veertjes zijn gesneuveld door de stafylokokken met als resultaat ......

...... hij lijkt nu op een geparelde lutino ......

..... met zwarte ogen ..... maar is dit dus niet.

"Groupie"

Groupie is een bonte, Primrose getekende, split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} MAN, 66 % kans split witmasker.

Deel 2 volgt ....

de groepsfoto´s .....

foto´s van vandaag ....

en van ........ ?? ?? ??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Sanne ...nog even voor je appart hier ,   heel erg gefeliciteerd met je eerste donsje want voor jou moet dit wel heeeeeel speciaal zijn !  Je echte eerste donsje die alleen van
jou is he ! Want Perl is jouw valkje he ! Nogmaals proficiat hoor meid en zorg maar goed voor de mimivalkjes he !
Veel succes met de donsjes nog ! Ik hoop dat jouw Perl en Eros het donsje heel goed gaan verzorgen maar dat denk ik wel hoor ! Grtjs en terusten he ! Ann

*Petra*

Och, wat sneu dat nu net die 4 veertjes van Gabbertje moesten sneuvelen..
Maar het gaat echt wel helemaal goed komen met hem!!
En wat een beauty's weer  :o!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Ach Caroline ...wat zijn de donsjes mooi geworden al en
wat zien ze er heerlijk gezond uit allemaal en wat een bekkie's he ! Heerlijk om naar te kijken ! Jammer dat de grijze veertjes gesneuveld zijn van gabbertje,maar dat komt goed toch ? . Hoe is het met de kindjes hun pokken ondertussen ? Al een beetje verbeterd al ?
En ik kijk al uit naar de groepsfoto's maar het zal waarschijnlijk voor morgen zijn , hihi ! Grtjs en terusten Ann

Caroline

Fotoreportage, 23 februari 2008!!!

Ze zijn niet super maar zomaar even snel allemaal op de foto.

"Gerritje"

"Guus(je)"

"Gipsy"

"Gabber"

"Groupie"

"Harrie"

De kleine van Eros & Perle is de eerste van het H-nest .... vandaar de naam .... Harrie ....  mijn troetelnaampje voor onze Thomas.

En dan hier .... onze Harrie!!!

Even een uitsnede, helaas niet helemaal scherp.  ::)

Harrie is mijn tweede generatie eigen kweek, mama Perle heb ik zelf gekweekt uit Pablo & Coco.

Twee uurtjes later .... al gevoerd door mama Perle.

Ook papa Eros komt even kijken bij zijn jongste zoon.

Liefff!!

Groepsfoto's!!

In mijn andere dagboekje volgen straks nog een paar pokkefoto's!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Vergeet ik helemaal  ::)

eitje 2 van Eros & Perle PIEPT EN TIKT!!!!

Dit is het eitje met een deuk van een halve cm, aangetipt met nagellak.  ;) :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Wat zien ze er toch prachtig uit !!  :-* :-* :-*
En Gabber is nu je tijdelijke lutino geworden.  ;) :D

Harry's broertje of zussie is dus ook al onderweg.
Gelukkig komen de donsjes er nu wel er gewoon uit.  :)
Op naar het tweede witte donsje !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Hey...Caroline ...wat een leuke groepsfoto's van de G-donsjes en nu gaat het deze keer wel lukken met Perl  haar nestje met Eros he ! Ik twijfel er zelf niet aan als je ziet dat mama Perl haar oudste zoon al goed heeft gevoerd en Eros doet het ook super he want die komt heel lief kijken bij zijn zoon he ! Wat lief toch , ik hoop dat het goed blijft gaan met de andere twee ook natuurlijk en dat er ook hopelijk een albino voor Anke bij zit ? Hopen en duimen doe ik maar anders is het ook goed he ....als ze maar gezond ter wereld komen en goed verzorgd worden he ! De rest komt ook wel goed dan ! O...Maar ik hoop dat Anke geluk heeft , hihi !
Nu ga ik echt slapen  (prachtig donsje ook)Harrie...wat een schattig en lief donsje !)Mooie naam trouwens !  Ann

*Petra*

Super  :-*!
En wat een schattig wit pluisje, jullie Harrie  ;D.
Het blijft toch ongelofelijk  ::) ;)!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Caroline,

Wat een geweldige foto's zeg. Das weer eens genieten.

Jammer van de 4 veertjes vam Gabber. Krijgt hij dan wel weer 4 nieuwe grijze veertjes of niet meer?

En Harry wat een droppie zeg. Nou ik ga duimen voor Anke dat het volgende dan een popje mag zijn.

Groetjes Anja

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat een schitterende foto's heb je weer gemaakt.
De laatste groepsfoto is echt super al die koppies lekker eigenwijs. Jammer dat er geen vrouwelijk Joepie er bij zit. Misschien in het volgende nest over een tijd ::)

Harrie is een scheetje.
Maar er moet natuurlijk nu wel een Hermelien erbij komen he?
(Heb vandaag verplicht Harry Potter moeten kijken vandaar  ;) )

Misschien morgen of overmorgen weer een mooi wit donsje :D
Ik houd je boekje nauwlettend in de gaten ;) :D

Bello

Sanne

Gefeliciteerd met je eerste donsje Harrie!!!

Caroline,

Jij ook hoor!!

Dorothé

ps. wat zijn je jonkies mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en al baasjes voor ze gevonden?
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

De baasjes hebben mij gevonden, Dotothé.  ;)

En ik .... ben aan het uitdelen (figuurlijk dan)  :P

En ik heb eerlijk gezegd helemaal niet aan Potter gedacht, Jeannine  ::) ben niet zo'n fan.  :-[

Ik verwacht de 4 grijze veertje wel terug bij gabber hoor, Anja .... J'adore heeft ook al haar veertjes gewoon terug gekregen, kan je ook mooi zien .... de nieuwe zijn mooie straks, de oude zitten die golfjes nog in.  ;)

Ben wel benieuwd of ik het goed heb dat hij gepareld is .... dit kan ik op het moment alleen zien aan zijn gele veertjes, de 4 grijze waren nog pennetjes  ;) maar goed .... mocht hij gepareld zijn, zie je daar over een jaar toch niks meer van, een man verliest ze immers .... als het een pop is, dus een reversed crossover, dan behoud die de pareltjes .....

ik weet trouwens nog niet wat er met Gabber gaat gebeuren  :-\ Ed zegt .... stop hem toch gewoon straks in één van de grote kooien .... maar ik zeg jawel maar ik kan eigenlijk geen man meer gebruiken .... zegt ie, och .... als hij straks toch gezond is, kan je toch een popje voor hem gaan halen.  :o

Ja maar, ik heb al 7 koppels straks .... ja maar je wilt toch nieuwe kooien aan gaan schaffen voor in de bijkeuken .... wat maakt een koppel meer dan uit ....  ja hé!!!!! Kan je het nog moeilijker voor me maken??  ::) :-[ :-X ;D ;) :P

En ja Ann, ik hoop inderdaad ook dat alledrie de donsjes goed gaan bij Eros & Perle .... Eros had samen met zijn vorige popje, Chica, 2 x 5 eitjes, waaruit beide keren maar 1 levend jong kwam en de andere 4 gingen in de laatste dagen dood in het ei, sommige heb ik zelfs al  horen piepen, niet allemaal hoor.

Als het nu goed gaat heb ik de juiste keuze gemaakt om een bestaand koppel uit elkaar te halen en de man een nieuwe pop te geven.  :D

Zou een fijne bevestiging zijn.  ;)

En Yvon, ik ben gek op lutino's maar kan ze zelf niet kweken, nu heb ik er toch lekker één.  :D

Verder iedereen bedankt ..... ik hoop dat ik niemand tekort doe door niet op iedereen persoonlijk te reageren, vroeger deed ik dit nog wel maar tegenwoordig .... sorry is dit niet  meer mogelijk voor me of ...... IK MOET MINDER FOTO'S GAAN PLAATSEN.  :o ;D ;D ;D

Voor straks allemaal welterusten en morgen een hele fijne zondag.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.