## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Mannen......................maakt hij het je echt moeilijk of had je zelf al gedacht hem te houden?
Toch wel fijn dat Ed er zo over denkt.

Jij ook weltrusten en wandel ze morgen.

Groetjes Anja

Caroline

Eerlijk gezegd dacht ik zelf .... ik kan niet elke keer als er een valkje even een slechte start heeft hem of haar gaan houden .... kijk nou naar J´adore die is eigenlijk ook een gewoon valkje en bedacht me dat ik beter als hij, Gabber dus Petra,  ;) helemaal opgeknapt en een fijn adresje kondigt zich aan ....  ;) en tuurlijk proberen me zo min mogelijk te gaan hechten.  ::)

Maar nu .... ik weet het gewoon echt nog niet .... gelukkig heb ik nog de tijd.  :D En die neem ik ook rustig.  ;)

Pffffh, nu ga ik echt naar mijn bedje ......................

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

*Yvon

Hoi hoi

Wees blij dat je mannetje zo lekker makkelijk is.  ;)
Stel je voor dat hij er elke keer een discussie van maakt als je er 1 om watvoor reden wilt houden.   :-\
Neem lekker de tijd voor je beslissing.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Nog even gauw van mij de felicitaties voor het witmasker manneke Harrie;  wat is dat toch superrrrr

en de foto's waren weer zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

Guusje vind ik trouwens ook wel errrrug mooi...en de rest ook  ::)

Weltruste en een heeeeeeeeeeeeeeele fijne dag morgen.  Ik ga ook lekker slapen nu...ben net thuis vh werk...druk gehad.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Caroline  ...ik zou ook in jouw plaats rustig alle tijd nemen dat je toch de juiste keuze hebt gemaakt he !Wat je ook beslist voor Gabbertje ...het beste is voor hem denk ik dat
hij een hele goede thuis heeft ! Al een nieuw donsje en een popje voor Anke ? Hihi...ik weet het ...ik ben er al ...de zaag...
jaja...zeg het maar hoor !, hihi !   Nou meid ...voorruit , opstaan daar , ik ben al ongeduldig hoor ! (grapje)....nee...echt niet !.................................................
Zijn de kids al beter nu ?
Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Ik heb zitten smullen van de foto's van de 5 G-tjes!!!
Wat zijn ze mooi!!!!
Ik ben benieuwd hoe gabbertje er straks uit ziet.

En Harry.... hi hi wat is ie wit... lijkt wel in de bleekmiddel gewassen ;D Wat is het toch schattig zo'n minidonsje temidden van de andere eitjes.

Joepie... weer een piep en tik ei ;D ;D
Het is wel heel spannend hoor....
Ik houd het hier goed in de gaten.

Nu ga ik even bij het pokkennieuws gluren.
Een hele fijne zondag toegewenst!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Ik hoor hem al even niet tikken .... pfffh, balen hoor, met deze achtergond maar ik me gelijk ongerust, misschien slaapt de kleine wel alleen ....  ::)

Jong 3 tikt inmiddels ook al ....

Ook al zal het fout gaan met eitje 2 zal ik geen 100 % zekerheid hebben dat dit hetzelfde is als de vorige rondes .... dit eitje is namelijk zwaar beschadigd, heeft een deuk met barstjes, dicht gelijmd met nagellak. Maar het donsje heeft het nu al meer dan een week gered zo, dus zou wel heel cru zijn als het hem niet lukt om eruit te komen .... hij zal tochniet precies bij de nagellak aan het tikken zijn geweest, dat hij er niet uit kan omdat het de dik is??  :-\ :-[ :o

Help, ik maak me zorgen!!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Zo'n klein smeertje nagellak houdt het donsje vast niet tegen hoor....
En... Tinco is toch ook zijn nagellak eitje gekropen? :)
Waarschijnlijk slaapt het kleintje gewoon. Het is hard werken hoor zo'n ei stuk tikken ;D
En eitje drie tikt ook al.... dat wordt straks donsjes boom ;D
*duim,duim,duim*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kirsten

Hoi Caroline,

En als je met een schouwlampje schijnt, zie je dan wel wat bewegen?
Hoe lang was het kleintje al aan het tikken?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi hoi,

ik hoorde het tikken gisterenavond voor het eerst .... beide eitjes heb ik net in mijn oor gehouden, eitje 2 is stil, eitje 3 tikt maar nadat ik het lampje ertegen hield zag ik bij beiden GEEN beweging, terwijl donsje 3 dus wel tikt.  ::)

Balen .... normaal maakt ik me ook helemaal niet zo´n zorgen maar juist bij dit nieuwe koppel(Eros & Perle) ben ik zo benieuwd omdat ik dus toen Eros samen met Chica was, het beide keren fout ging, 4 van de 5 donsjes stierf in het ei, alleen in de laatste dagen en sommige had ik ook al horen tikken of piepen.  :-\

Ik heb hierdoor gewoon een trauma opgelopen en weinig vertrouwen erin.  :-[

PS. mama Perle voert de kleine wel goed.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Caroline,

Super mooie foto's allemaal. De donsjes groeien nogal hard zeg!

Ik hoop dat het donsje uit eitje 2 ook gewoon slaapt, en er toch uitkomt!
Leuk dat het donsje van eitje 3 ook al tikt.
Spannend!

Groetjes Sally

Annelies

Hoi Caroline wat zijn de foto's weer gaaf en gefeliciteerd met je eerste donsje.

Hoe is het met het zorgen ei al iets eruit.

We horen het snel hoop ik.

Groetjes Annelies

Dierenfreackske

iK zie net dat je het tweede eitje niet meer hoorde tikken ? Is er ondertussen al verandering ? Ik hoop dat het blijft leven ,
het zou pas erg zijn zeg en nu dat de mama Perl het zo goed voerd met Eros. Grtjs Ann