## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske




Caroline



Dank je wel allemaal,

voor jullie lieve woorden.  :-*


Even een kleine update!!

Vanmorgen vond ik kleine Gabber met iets meer ontstekingen dan gisteren, weliswaar nog niet zo heftig als bij J´adore het geval was. Hij heeft dus vanmorgen zijn derde Biotex-badje gehad en vanavond kon ik eigenlijk wel zeggen dat het niet erger is geworden, we praten dan toch over een 12 uurtjes verschil dus hopelijk heb ik het nu onder controle.

Nu is het even afwachten hoe ernstig de ontstekingen onder de huid zijn geweest .... weten jullie het nog .... J'adore had op elk veertje een bultje en toen de hulsje waren verdwenen zaten er op die plaats golfjes op de veer. Inmiddels weet ik dat dit niet bij nieuwe veren gebeurt. Ben benieuwd wat er gebeurt bij Gabbertje.  :)

En Rianne .... wat jij schrijft heb ik ook aanzitten denken hoor .... ik kan als kweker natuurlijk niet alle valkjes gaan houden die iets mankeren, zeker omdat J'adore helemaal genezen is en niks over heeft gehouden aan haar infectie maar .... ik ben een tuttebel en weet op dit moment nog even niet wat ik met Gabbertje ga doen .... jammer dat het geen popje is .... dan mocht ze zeker blijven.  ;) Maar een ventje .... ik kan moeilijk ook een vrijgezelle mannenkooi aan gaan schaffen .... op dit moment heb ik al 5 vrijgezelle dames. En nog 1 tijdelijke, Cartier, en een een tijdelijke vrijgezelle man, Kouros.  ::)

En dan de eitjes van Eros & Perle .... jij vroeg geloof ik wanneer die uitgerekend zijn .... de eerst is vrijdag 18 dagen oud en zijn ze vrijwel meteen op gaan broeden.  :D

Ik heb net geschouwd .... ik zie in alledrie nog steeds leven, heb alleen eitje 2 moeten lakken .... hierin zat een deukje, ongeveer net zo groot als in het eierdopje van Tibeau Tinco.  :-\ Hopelijk blijft het goed gaan met het jong. Papa Eros gaat niet broeden als Perle is eten maar speelt er graag een potje voetbal mee.  >:( :o

Ik hou jullie uiteraard allemaal op de hoogte.

Fijne avond.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annelies

Hoi Caroline

Ik heb geen verstand ervan maar wil je wel even succes wensen met Gabbertje.  ;)

Groetjes Annelies

Anke

Hoi Caroline,
Ik hoop met je mee dat de ontsteking van Gabbertje onder controle is.

Eros voetballen met de eitjes  :o  Das niet zo best....
Fijn dat je nog steeds leven ziet in de eitjes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Jemig zeg, als je hier ook heeeeeeeeeeeeeeel eventjes niet oplet kan je bladzijden lang bijlezen. Wat vreselijk balen van je prachtige Gabbertje, hopelijk heb je de boel snel onder controle.

Wilma1

Arme Gabbertje hopelijk komt het snel goed met hem ..... én een vrijgezelle mannen kooi  ??? ::) ach waarom niet  ;D ze kunnen mooi fluiten naar de vrijgezelle dames  :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Wilma1 op 19 februari 2008, 20:36:48
Arme Gabbertje hopelijk komt het snel goed met hem ..... én een vrijgezelle mannen kooi  ??? ::) ach waarom niet  ;D ze kunnen mooi fluiten naar de vrijgezelle dames  :P
;) Wilma



Hi hi en als Caroline dan even niet oplet,kruipen ze gewoon stiekum bij elkaar, net als op kamp vroeger ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja



Maar Anke toch :o :o :o :o :o :o :o

Heel veel sterkte voor die kleine Gabber. Hij gaat er vast zo mooi uitzien als J'adore met zo'n lieve valkjesverpleegster :-* :-* :-* :-* :-*

En Eros aan het voetballen met de eitjes :o :o :o :o :o

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Gelukkig is de ontsteking niet erger geworden bij Gabbertje.
Ik duim dat het steeds beter met dit ventje mag gaan.

Eros voetballen met zijn kroost :o :o
Jammer dat Perle alleen moet broeden.
Hoop wel dat Eros goed gaat voeden als de donsjes er eenmaal zijn.
Dat deed hij toch wel bij Tibeau Tinco he?

Hoe gaat het met je kindjes?

Henry

Goede dag Caroline


Nou wat lees ik nou weer een probleem met een mooie mutatie.Nou wij weten dat je er alles aan doet om het goed te doen hoor.En weet je dat belle een bruin kleurtje heeft onder zijn snaveltje?Nou dat viel een beetje op als je haar in het licht ziet.Nou het is echt een kroel doos als ik naar mijn kamer gaat zoekt ze het lekker warm op ;D.En dan blijft ze lekker zitten.

Groetjes

Henry en belle

Kaatje

Hoi Caroline,

Ik ga zeker duimen dat je het nu onder controle hebt bij Gabbertje, fijn dat de biotex badjes zo goed helpen daar ben ik dus echt heel erg blij om !!

Ook duim ik dat het eitje met het deukje het ook gewoon goed blijft doen, ... wat een deugniet die Eros met zijn potje voetbal  :o :o :o Het blijven bijzondere wezentjes hoor die valkjes  ;)

Fijn dat je ons zo op de hoogte houd en je boekje gaat inderdaad in een razend tempo zeg  ;D ;D !!

Groetjes Karin


Dierenfreackske

Hoi Caroline ...Wat jammer van het eitje en jeetje ...gaat ie er mee voetballen zeg !  Wat een sloeber...hopelijk doet ie dit niet te veel ! Ik hoop dat het goed blijft gaan ook met het gelakte eitje en gelukkig zie je nog steeds leven in de eitjes , goed he !
Duimen ga ik doen ! Gabbertje wordt vast een heel goed en mooi valkje zonder problemen  !Hey ...een leuke kameraad voor de vrijgezellenman ? Hmm..hihi ! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Hopelijk gaat het bij Gabbertje allemaal meevallen.
Het is iets wat je niet tegen kan houden omdat het van binnenuit komt.
Het enigste wat je kan doen is wat naar buiten komt goed schoonmaken,wat je dus al doet.  ;) :D
Ik weet zeker dat het ook met Gabbertje helemaal goed komt !!  :)

Ik ben heel benieuwd naar het aankomend weekend.  ;) :D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Iedereen dank je wel voor het duimen en medeleven met Gabbertje.  :-*

==========

Wist je trouwens dat de jongen in de 3 eitjes neefjes of nichtjes van jouw 3 geweldige meiden worden, Karin??

Eros is een broertje van Gerda's Grisha, dus een oom van jouw meiden.  ;)

==========

En inderdaad, balen dat Eros graag voetbalt, en Ann, hij doet dit dagelijks al 2 weken lang hoor .... als je het hoort, hou je je hart vast, je hoort letterlijk de eitjes over het hout heen rollen. Er ligt wel een dikke laag zaagsel in maar moeders maakt altijd een kuiltje waarin ze de eitjes legt, daarin ligt bijna geen zaagsel meer.  :-\ Elke keer maak ik de bodem bedekt en binnen een half uurtje is er weer een leeg kuiltje.  >:(

==========

Oh, op de vraag van Jeannine .... Eros voerde wel mee, de beide andere nesten met maar één jong alleen toen de moeder toen stopte minderde hij ook het voeden, waarna ik beide keren het enige jong bij pleegouders heb gelegd, Boy de eerstje bij Pablo & Coco en Tibeau Tinco dus bij Amor & Diégah.  :D

Nu heeft hij dus een nieuw popje, Perle, dus hopelijk blijven ze het nu samen wel goed doen. Met een beetje geluk hebben ze  nu 3 jongen .... je leest wel vaker dat ouders te vroeg stoppen bij 1 jong .... dit schijnen ze niet interessant genoeg te vinden en ze beginnen dan liever opnieuw.  :-\

Op hoop van zegen dat het deze keer wel goed gaat .... mijn pleegkoppel, Amor & Diégah, heeft immers hun jongen al dus mochten zowel Eros als Perle eerder stoppen met voeden moet ik bij gaan springen.  ::)

==========

Henry een vlekje onder de snavel van Belle is me noooooit opgevallen. Fijn dat ze het zo goed doet .... geef je haar een knuffeltje van me??

==========

En de kindjes .... die zijn gespikkeld.  :o

Gelukkig tot nu toe zijn ze net als Thomas niet ziek en geen koorts of zo .... maar wel wat hangerig, huilerig en minder eetlust ..... dit heeft bij Thomas zeker een week of 2 geduurt.  :-\

Verder merk ik nog erg weinig van jeuk bij ze .... Sanne heeft haar hele buik en rug vol en verder hier en daar een verdwaalde, Jasper heeft het minste, zo hier en daar een pokje en Sophy zit helemaal vol .... haar hele hoofdje, kontje en schaamlipjes (zelf er helemaal tussen  :-[ ) zitten vol, enkele in haar gezichtje, en op haar beentjes armpjes en rompje gaat ze nu beginnen. Zeggen ze .... als ze het voor het jaar krijgen, krijgen ze het maar heel lichtjes maar later nog een keer .... nou Sophy heeft het echt niet lichtjes maar .... het blijft ons lachebekkie, lief en vrolijk de hele dag.  :D

Vanmiddag zijn we lekker anderhalf uur wezen wandelen met Jasper en Sophy, lekker dik ingepakt een frisse neus halen.  :D

===========

Zo .... jullie zijn weer helemaal bijgekletst .... en ja mijn boekje gaat zeker snel ....  ::) sorry.  ;D ;D

Welterusten voor straks.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.