## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Monky

Citaat van: *Yvon op 18 februari 2008, 15:24:18

Nou ben ik wel een beetje benieuwd wat Monique heeft gezegd.  ;) :D



Gewoon, dat ze een supergoede moeder en kweekster is  ;) ;D

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Dan zegt ze wat over handtekeningen.. die van jou is GAAF!!!

wat een mooi meisje en zo lief hoe het kleintje zo bij haar komt kijken.. (met jouw hulp natuurlijk maar dan nog..)

Heel erg gaaf!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik zit momenteel bij mijn zus op de laptop, wilde eventjes de foto's van de jonkies laten zien, maar ik moet even reageren!
Wat vreselijk dat je dit nu wéér mee moet maken!
Toch ben ik ook heel blij dat je dit toch met ons wilt delen!
Als je deze dingen niet meer kunt schrijven, en alleen maar de dingen die goed gaat, is het voor jou ook niet plezierig.
Het zegt helemaal absoluut niets over jouw superkwaliteiten als valkjesmoeder! Als jij hem niet had gevonden in het hoekje, koud en alleen, had hij het niet gered!!
Maar dat weet je zelf ook wel, dus zeker niet twijfelen, er zijn zoveel mensen die van je verhalen en foto's genieten en jou een topper vinden!! Dus alsjeblieft ... vooral zo doorgaan,  :-* :-*.

En natuurlijk van harte beterschap met de kindjes!

Liefs Petra  ;)     


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Ik sluit me geheel aan bij de rest. :D

Groetjes Marlies ;)

Sharon

Hoi Caroline

ik kom toch ook weer even reageren hoor. (Ik hoop dat je dat niet erg vindt...  :-X)

Ik wil ook kwijt dat jij er helemaal niets aan kan doen dat dit nu ook met Gabbertje gebeurd is. Het is super van jou dat je hem toen op tijd hebt gevonden en hem terug warm bij zijn broertjes en moeder hebt kunnen leggen voordat het echt te laat was. Anders was hij waarschijnlijk al dood geweest.

Het is maar goed dat je er nu zo snel achter bent gekomen. Ik hoop dan ook echt dat het helemaal goed gaat komen met die kleine rakker hoor.
Ik ga duimen!

Oh ja: wat  :censuur zeg, dat nu de rest van je kinderen ook de waterpokken hebben. Ik hoop dat ze er heel erg snel en zonder al te veel last er weer vanaf zijn.

Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anke

Hoi Caroline,
Aaaaah neeeeee nu Gabber hetzelfde als J'adore :'(
Gelukkig heb je het optijd gemerkt.
Ik heb het je al eerder gezegd maar zeg het nu nog een keer:
Juist jouw openheid en eerlijkheid over hoe het gaat met je valkjes. De leuke dingen maar ook de niet leuke dingen, is iets wat ik enorm in jouw waardeer!!!!!

Dus laat iedereen die daar anders over denkt de  :censuur
krijgen en ga gewoon door zoals je dat nu doet, daar doe je iedereen en ik denk ook jezelf een groot plezier mee!!!

Veel sterkte met Gabbertje!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...het is waar wat Anke zegt hoor !
Grtjs Ann



Caroline



Jeetje .... wat een ontzettende lieve woorden van jullie allemaal.  ::)

Dank je wel, ik vind het heel erg fijn dat ik het met jullie heb kunnen delen .... mijn omgeving heeft toch al snel zoiets van .... pffffh, het is maar een vogel.  :-\ En ben erg blij met het vertrouwen dat jullie mij geven.

Helaas is de infectie nog niet aan het terugtrekken maar hij verergerd niet zo snel als bij J´adore. Wel zie je hier en daar die bultjes dus zal hij ook wel golfjes krijgen en hij heeft van die bloedbultjes op de pennetjes, op die plek breken ook de veertjes. Deze fase is ook niet het begin .... het start onderhuids maar dit zie je in eerste instantie helemaal niet. Op dit moment kan ik niks aan die veertjes doen .... ze moeten eerst iets uit de huid groeien, nu breken ze af op de huid dus heb ik geen houvast om ze eruit te trekken. Net als bij J´adore merk je dat hij pijn heeft maar is hij verder niet ziek, zie ook straks de foto´s .... hij is net zo Eggywijsje als zijn oudere broertje Joepke.  :P

Ook zakt zijn gewicht niet echt. Hij weegt in verhouding net zoveel als de rest op dezelfde dag.

Ik ga nu foto´s uploaden.  :D

PS. Tuurlijk mag jij hier reageren Sharon, ik heb nog nooit iemand  geweigerd hier te schrijven.

Jeannine en Debby.... ik weet nog niet wat ik met Gabbertje doe .... op dit moment moet hij eerst beter worden, is hij eenmaal beter zie ik wel weer, blijf ik ook maar enigsinds twijfelen blijf hij gewoon hier.  ;)

Inderdaad heeft J´adore er niks aan over gehouden, dit is echt een geweldig mooi valkje geworden .... ook qua maat heeft zij geen achterstand overgehouden, terwijl we hier toch een beetje bang voor waren.

Verder nogmaals iedereen  :-* :-* :-* ik ben blij dat jullie achter me staan.  ;) Dank je voor dit vertrouwen.

Tot zo ..... met de foto´s.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Hoi Caroline,


He Jakkie wat vervelend voor Gabber maar zekr ook voor jou.
Dat worden weer Biotex sopjes maken.

Ach de mensen kletsen toch al en laat ze maar ze hebben waarschijnlijks niets anders te doen  :D
Ze kunnen beter over je kletsen dan van je eten ;)

Je staat gewoon voor iedereen klaar en nu je zelf nu met 3 waterpokjes kids zit en een ziek valkje ach, dan krijg je van ons de steun die ons geeft dubbel en dwars terug.


Je bent een topmeid en we kunnen je niet missen!!

groetjes van 1 van je vele vriendinnen  op deze site!!!


Dorothé

ps. Je bent gewoon eerlijk en daar houden we van!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon



OOHHWWWWWW......JE HANDTEKENING IS SUPER DE SUPER LIEF OM NAAR TE KIJKEN !!!   :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Fotoreportage, 18 februari 2008!!!


"Gerritje"



Gerritje is een bonte Primrose getekende MAN met hier en daar een "fout" veertje.








"Guus(je)"



Guusje is een bonte Primrose getekende cinnamon geparelde POP met hier een daar een "fout" veertje.








"Gipsy"



Gipsy is een bonte Primrose getekende MAN met hier en daar een "fout" veertje.








"Gabber"



Gabber is een bonte MAN met maar hooguit 5 grijze veertjes, zijn beide ouders zijn  Primrose getekend dus dit zal hij waarschijnlijk vererven.

Maar het alleraller belangrijkste op dit moment is dat Gabbertje zijn infectie gaat overwinnen. 


Het is zo'n lieverd.




Zo zie je niks aan hem.



"Groupie"



Deze Benjamin heeft alleen nog maar pennetjes dus weet ik nog niet het geslacht. Groupie heeft in ieder geval geen pareltjes en wordt zo  goed als symmetrisch. Hopelijk weet ik morgen meer over Groupie te vertellen.







Zoals het er nu uitziet kom ik een hoop popjes te kort en hou ik waarschijnlijk mannetjes over .... ik heb gereserveerd staan popjes met oranje wangetjes en witmasker mannetjes van Amor & Diégah.  ::)

Altijd jammer om mensen teleur te moeten stellen.  :-\


Deel 2 volgt!!!!




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Peggy

wauw wat een foto's weer;  ze zijn weer geweldig hoor;het jonge grut.  en natuurlijk hopen we allemaal op het allerbeste betreffende gabbertje...maare heel misschien is groupie toch ( bijna dan )  een vrouwelijke Joep  :-\
Ik hoop het.
en ik was nog vergeten te zeggen dat ik je handtekening ook zo supergaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf vind  ;D

gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Sorryyyyyyy  :-[ ,maar ik ben gek op foute veertjes !!!!!  :P ;D  :-* :-*

Citaat van: Monky op 18 februari 2008, 18:33:06
Citaat van: *Yvon op 18 februari 2008, 15:24:18

Nou ben ik wel een beetje benieuwd wat Monique heeft gezegd.  ;) :D


Gewoon, dat ze een supergoede moeder en kweekster is  ;) ;D

Groetjes,Monky

Oja Monique,daar heb je dan ook helemaal gelijk in !!  ;D ;D

Kom maar op met de 2de serie.  ;D

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Caroline,

Eerst wil ik je zeggen dat je foto's prachtig zijn en dan heb ik het eerst nog even over je vorige reeks foto's met je kinders... wat een knappe koppies zeg :-* :-* :-* :-*

Dan lees ik over Gabbertje... wat een triest nieuws zeg!!
Maar ook ik vind dat je een super goede kweekster bent en echt een warm hart hebt voor alles wat leeft om je heen.
Ik heb niet voor niks twee valkjes bij je vandaan en twee in de reservering... zegt genoeg dacht ik zo hé ;) ;D ;D

Dan de mooie foto's van je kleintjes... wat zijn ze mooi... en ja.. dan lees ik bijna alleen maar mannen....  :-\
Maar Tibeau Tinco (ja je leest het goed) wil nu toch echt een vrouwtjes vriendje.... we zien het wel hé... hoe het gaat lopen ;D
Heel erg bedankt voor je mooie foto's... ik heb enorm genoten, had dan ook wel wat bij te lezen en vooral... te kijken ;D



Groetjes Manon