## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....heel mooi en lief zijn ze !
En ze beginnen hun oogjes te openen !!
Grtjs Ann



*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat gaat dat hard zeg.
Het worden weer super beauty's.

We hebben genoten van de foto's.

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een schatjes zeg... om te  :-* :-* :-*

Groetjes Manon

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Wat gaan ze hard.  Zels na twee dagen zie je al dat ze gegroeid zijn. :o

Ben benieuwd wat voor "bontjes" dit zullen worden, wat de tekening betreft.

Zijn ze weer allemaal gereserveerd ?

Groetjes Marlies ;)

♥Debby♥

wat zijn ze mooi caroline..ALWEER...  ::) ;D

hele mooie foto's weer hoor..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mico

Hoi Caroline,

Zowww je donsjes doen het supergoed  ;D en wat gaat het hard zeg je hebt ook hele mooie foto's geplaatst van je 5 tal  ;) ook van Sanne wat een lief kindje zeg en met de valkjes bij der  :D :D
Heel veel beterschap met alles en nog gefeliciteerd met je bevruchte eitjes van E en P  :)

Groetjes,
Miranda en Corine

*Esther*

Hahaha die groepsfoto's lijken wel de Daltons! van Lucky Luck. ;D

Sharon

Hoi Caroline

wat een lieve foto's weer van de donsjes! Wat groeien ze toch ongelooflijk hard zeg! Super gewoon om dat te zien. En die kropjes zitten goed vol zeg! Geweldig.
Ben zeer benieuwd welke tekening ze zullen krijgen hoor.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Henry

Hoi caroline

Terwijl ik even een update schrijf zit belle lekker op mijn schouders te slapen van alle inspanningen.Het is heel goed gegaan met de terug reis en heeft lekker zitten slapen in de trein.Hij gaat morgen kennis maken met de andere vriendjes van hem.Nou groetjes verder aan de andere valkjes en de groetjes van belle ;D ;D

ps

Sanna ga maar alvast weer een mooie naam verzinnen voor een vriendje voor belle zodat ze samen kunnen spelen.

Belle

Caroline

Dank je, Henry voor je update, fijn dat het zo goed is gegaan.

Heel veel plezier van haar en ik zal het Sanne vragen als ze thuis is.  ;)

Knuffeltje voor Belle.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Even een snelle update voor ik aan het eten ga beginnen.  ;)

Het was een lekker rustig middagje gehad. :D Ed is werken, Sanne met haar fiets spelen bij oma en opa, daar in de buurt wonen al haar vriendjes en vriendinnetjes van school.  ;) En Thomas is met zijn neef naar het voetbalveld geweest die moest spelen. Zelf ben ik lekker met Jasper en Sophy een uur een 3/4 wezen wandelen, heerlijk en kwam met 2 slapende kindjes terug.  8)

======================

Vanmorgen is Belle (ik zie dat Henry net thuis is gekomen), het laatste jong van het vorige nest opgehaald. J´adore zit op het moment maar verloren en eenzaam in de kooi.  :'( Ze mist duidelijk haar kroelmaatje/zusje. Ik kijk even hoe het gaat anders gaat ze ij de grote kooi bij de vrijgezelle dames. In eerste instantie wilde ik haar nog even apart houden, is makkelijk voor Sanne, beter om haar tam te houden en .... als over enkele weekje de jongere broertjes en zusjes zelfstandig moeten worden is ze een goed voorbeeld voor hen.  ;) Maar haar geluk gaat voor. Ze is trouwens helemaal over haar achterstand heen, ze weegt 'savonds 100 gram.  :D Ook de nieuwe veertjes zijn allemaal zonder brschadiging/golfjes naar buiten gekomen .... ik denk dus één ruitje en je ziet niks meer van de huidinfectie die ze had als jong van 3 weken oud.  :D

=====================

De eitjes van Eros & Perle zijn alledrie bevrucht .... ze hebben het bij 3 eitjes gelaten, niet echt veel maar och, voor een eerste nest ben ik er tevreden mee hoort.  ;) Liever maar 3 maar wel allemaal levend uit het ei, toch?? En stel het gaat niet goed met grootbrengen, is toch altijd weer afwachten met een nieuw koppel, is 3 ook makkelijker voor mij i.p.v. 5.  :P
Maar goed .... alle 3 bevrucht .... ik ga heel duimen voor minimaal 1 albino .... zou ik wel zo leuk vinden een keer, is een favoriet mutatie van me naast bont  ;) en ik heb er nog geen levend gekweekt tot nu toe.  ::)

====================

En dan als laatste mijn 5 geeltjes.  ;)

Ze doen het zoals jullie op de foto's hebben gezien wederom beregoed!! Wat een geweldige ouders zijn dit echt super, dikke duim hoor Amor & Diégah.  :-*

De eerste 3, Gerritje, Guus(je) en Gipsy, worden sowieso weer erg mooi getekend, ik zie nu al dat er hoofdzakelijk op de vleugeltjes grijs komt. Helaas ook hier en daar een veer in de staart maar och .... de meeste mensen vinden dit ook zijn charmes hebben.  :P

Nummer 5, Groupie kan ik nu nog niet zien hoe deze getekend wordt en ......

inderdaad ik heb Gabbertje even voor het laatste bewaard .... zover ik nu kan zien wordt dit een Joepie ..... er kan nog wel hier en daar een grijze veer doorkomen maar op de schouders zitten er nagenoeg geen.  :D

Nu maar afwachten of het ook cinnamon wordt.  ;) Dan blijft ze hier als toekomstige partner van mijn toekomstige bonte geelwang man.... je zou bijna zeggen dat ik haar MOEST redden, dit is namelijk het donsje wat meer dood dan levend ijs en ijskoud in een hoekje heb gevonden, ver weg van zijn moeder vandaan.  :-X

Nou mijn zoon en dochter zijn inmiddels thuis afgezet ... ik ga een flesje voor Sophytje en avondeten voor ons maken .... tot later!!!  :D  



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Zijn jullie weer een beetje opgeknapt ??  :)
Gelukkig is Thomas er niet zieker op/van geworden.
En tot  nu toe niemand aangestoken.

Ooooohw,wat zien er weer uit om op te vreten.  :-* :-* ;D
Ze gaan vast en zeker weer heel erg mooi worden.
Ik hoop voor je mee dat er een hele mooie voor je eigen bijzit.
Wss zijn ze allemaal al gereserveerd ??  :D

jammer ik kan de foto niet plaatsen  :-\
Gipsy valt  gewoon voorover  ;D

Groetjes Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Caroline,
Hoera, drie bevruchte eitjes bij Eros en Perle ;D ;D ;D
Gefeliciteerd!!!
Duim,duim,duim ;)
Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de vijf G-tjes  :)

J'adore word dus ook gewoon een hele mooie dame!
Ik hoop voor Sanne dat ze lekker tam blijft.

Thomas alweer aan het voetballen? Het gaat dus alweer beter met het arme ventje :)

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline



Thomas zit echt helemaal vol met uitslag vanaf zijn kruin tot zijn teentjes, zelfs z´n oogleden en wenkbrauwen, zijn piemeltje en zijn lippen.  :-\

Hij heeft best veel jeuk ...... vooral als hij in bed ligt, dan wordt het warm en gaat het broeden en wordt huilend wakker, hard roepend: Ik wil poedertje!!!!  :'(

Zijn conditie is beneden peil en zijn eetlust ook maar och, het is een jonge knaap en binnenhouden met dit weer terwijl hij verder niet echt ziek is en geen koorts heeft, is niet te doen.

Mijn hoofdpijn is best gezakt ... het zit er nog een beetje maar dragelijk .... ik kom de dag wel door zonder medicatie.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Als Thomas lekker aan het voetballen is vergeet hij tenminste zijn ellende ;)

Arme jij nog steeds hoofdpijn :(
Veel beterschap!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes