## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: *Yvon op  3 februari 2008, 21:57:52

@Anja,dat wou ik al zeggen !!  >:(  ;D ;D
Zeg ik het toch ook gewoon.  :P

Wat liefffffffffffffffffffff !!  :-* :-*  ;D

Groetjes Yvon




Oeps...............sorry Yvon :-X :-X :-[ :-[ :-[

♥Debby♥

Ik wil wel even langskomen hoor Caroline, mijn handen zijn groter! hahahahaha.. wat vertederend.. 5 van die schitterende wondertjes op je hand... waanzinnig!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Klopt helemaal Debby .... ik wacht al 2 jaar op een bonte geelwang MAN, als partner hiervoor wil een jong van Amor & Diégah, en waarom?? Dan kan ik dus Primrose getekende popjes kweken met GELE wangen.

Hoi Caroline...heb toch weer effe een vraagje...ik doe gewoon net alsof je het niet druk hebt  :P

De jonkies van Amor en Diegah zijn toch niet split geelwang..hoeft dat niet om toch geelwang dochters te kunnen kweken,  dat de ouders beide iets van geelwang in zich hebben?

Enne Maartje is idd net zo verliefd op ons Joepke hoor  ;)  kan ook niet anders met zo'n heerlijk ventje  :-*

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Hoi Peggy,

bepaalde mutaties hoeft alleen de man bij zich te dragen om dit aan zijn dochters door te geven, let op wel alleen aan zijn  dochters.

Geelwang is er hier één van, net als lutino, parels en cinnamon.

Draagt de man één van deze mutatie OF  hij is er split voor dan geeft hij dit door aan zijn dochters.  ;)

Kijk:


Moeder:bont cinnamon gepareld
Vader:bont geelwang

man afkomst:
100% bont split voor {X1:  geelwang} {X2: cinnamon gepareld}

pop afkomst:
100% bont geelwang

Wil je ook geelwang (of/en cinnamon, gepareld, lutino) mannen kunnen kweken moet ook de moeder deze mutatie dragen. Een pop laat deze mutatie ook altijd zien, zij kan hier niet split voor zijn.  ;)

Voor andere mutatie's, denk o.a. aan bont, witmasker, bronze-fallow, enz. moeten beide ouders dit dragen of split voor zijn.  :D

Snappie??

ANders lees ik het wel.  :P

:-* voor Joepke.  ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Jaaaa dank je wel..ik snap het helemaal!
Wa bende gai toch slim hè  :P

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

5 Gele donsjes  ;D

Gefeliciteerd: er zal er nu toch vast wel één voor jezelf bijzitten zeker?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




lynette

Hoi Hoi

wat gaat het hard hier zeg  :o wat een heerlijke donsjes
en allemaal geel
en gefeliciteerd met je eerste eitje van Eros en Perle

hier gaat alles goed met je mannetje hij heeft de ware liefde gevonden hoor Angel en Diégo zijn onafscheidelijk en kroelen er op los.
Hij kan ook al aardig brabbelen en in de andere kooi word daar met verbazing op gereageerd

wat ik ook opmerkte dat jou ringen aan het linkerpootje zit wat bij mij andere valkjes allemaal rechts is.

Hij zit nu al een paar dagen rond de 90 gram en eet goed.

kroeltje van Diégo

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Citaat van: LyNNy op  4 februari 2008, 13:04:24
Hoi Hoi

wat gaat het hard hier zeg  :o wat een heerlijke donsjes
en allemaal geel
en gefeliciteerd met je eerste eitje van Eros en Perle
Dank je!!  :D

hier gaat alles goed met je mannetje hij heeft de ware liefde gevonden hoor Angel en Diégo zijn onafscheidelijk en kroelen er op los.
Ach, wat lief, super .... ook voor Angel.  :-*

Hij kan ook al aardig brabbelen en in de andere kooi word daar met verbazing op gereageerd
Grappig!!  ;D

wat ik ook opmerkte dat jou ringen aan het linkerpootje zit wat bij mij andere valkjes allemaal rechts is.
Kan kloppen .... het maakt in principe niet uit welke kant je ringt alleen ik zelf ben links wat betekend dat ik het valkje ook links vasthoud, op zijn ruggetje met de pootjes omhoog .... het rechterpootje valt dan weg onder mijn linker duim wat betekend dat ik automatisch het linkse ppootje ring. En ik denk dat andere kwekers toevallig rechts zijn geweest.  ;)

Hij zit nu al een paar dagen rond de 90 gram en eet goed.
Is een prima gewicht hoor.  :D

kroeltje van Diégo
:-* :-* :-* Terug!!
Groetjes Lynette
Groetjes van mij.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Eros & Perle, 2 eitje.





Vanmorgen eitje 2 gevonden bij Eros & Perle.  :D

Verder ben ik heel erg geschrokken van het andere blok .... daar vond ik Gabbertje ijs maar dan ook ijskoud.  :o

Ik had vanmorgen al nestcontrole gedaan, ik had de jongen ook al gewogen en was de ouders voor de tweede keer aan het voeren. Net als normaal til ik dan altijd even de deksel van het blok op, om zomaar even een blik erin te werpen. Diégah lag rechts lekker te slapen haar vleugeltjes om de donsjes heen geslagen, alleen Gabber lag helemaal links, ik denk dat hij aan papa Amor is blijven hangen toen die een half uurtje daarvoor uit het blok ging om te eten en de weg naar mama niet meer terug kon vinden.

Gabber was zo ijskoud dat ik heb met mijn handen amper opgewarmt kreeg, hij zat nog wel op zijn pootjes maar kreeg zijn koppetje niet meer omhoog.  :-\ Omdat ik hem zelf niet goed warm kreeg heb ik hem tussen de 2 grootste jongen neergelegd, onder mama Diégah, die veel meer warmte kan uitstralen.  ;) Zo heb ik ze even een uurtje alleen gelaten. Toen ik ging kijken was gabbertje weer lekker warm en ging zijn koppetje weer omhoog.  :D

Ik hou het even in de gaten vandaag, ben wel een beetje geschrokken maar volgens mij is er verder niks met gabbertje aan de hand, dus ik denk niet dat ma heb beweust genegeerd heeft.  :-[



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kimmie

Gefeliciteerd met het 2de eitje...!!

Gelukkig is Gabber nu weer lekker warm..!!
Groetjes Kim, Karel en Lady


Peggy

je schrikt je rot zeg,  dat snap ik goed...arme gabber.  Gelukkig houdt jij alles iedere keer goed in de gaten en los je het eigenlijk al heel snel weer op.

Joep zit net weer terug in de kooi,  tjee zeg wat houdt da manneke v kroelen zeg  ;D  zo fijn!!

Gr Peggy

ow ja;  gefeliciteerd natuurlijk met het tweede eitje v E&P.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline



Ja, was zeker schrikken .... heb net nog even gekeken en zie niks apart meer aan de kleine .... moest zelfs even goed kijken wie nu wie is, 5 geeltjes, zo snel op elkaar geboren. Als ik in het blok kijk zie ik wie de oudste is en wie de jongste maar de middelste drie moet ik echt even bij me houden.  :D De middelste daarvan heeft een zwarte stip op zijn kont gekregen, dan weer ik in ieder geval wie wie is.  :P

Ik had hem rond 12 uur gewogen en hij woog net 3 gram zwaarder.  :D Ik had de ouders een lekker gekoot eitje gegeven.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

HOi Caroline

Gefeliciteerd met de 5 gele donsjes en de twee eitjes.

Bij jou is het precies andersom dan bij mij, hier heb ik er maar eentje met witte wangen, de rest heeft allemaal oranje wangen.  ;)

Wat zijn het toch dotjes zeg.

Mara