## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Klopt Rianne .... 17 dagen.  ;) :D En dan ook nog 4 gram wegen.  ;)

Iedereen bedankt voor het enthousiaste medeleven en felicitaties.  :-*

Donsje 2 piept.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Annelies

Spannend  ;)

Succes met je nieuwsgierigheid want die heb je vast wel.  :D

Wel gelijk laten weten hé

Gr. Annelies

Anja

Hoi Caroline,

Een piepei..........................yesyesyesyeyseysyesyesyesyes

Spannend zeg.

Groetjes Anja

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kaatje

Hoi Caroline,

Wouw, alweer een piepei .... spannend zeg !!! Ik kom morgen gelijk weer kijken  :D  Heerlijke en spannende tijden weer, leuk om te volgen  ;D

Groetjes Karin

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...weer een piepei ....ik denk dat het eitje
nu wel zal uitgekomen zijn he ! Ik ben benieuwd welke
kleur het deze keer zal hebben ! Grtjs en succes !
Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Is het piepei al geboren??
Ik ben benieuwd en hoop voor je dat het je gewenste popje is... zal mooi zijn hé ;)

Groetjes Manon

Caroline



Even snel een update, nog geen donsje nummertje 2 maar die is wel hard aan het werken.  :D

Het zou ook wel erg vroeg zijn .... vandaag is het eitje 17 dagen geleden gelegd, ik verwacht het kleintje in de loop van de avond.  ;)

Kleine Gerritje was gisteren al goed gevoerd, woog al 6 gram 's avonds.  :D

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Eros & Perle heb ik gisteren weer 2 x betrapt tijdens een wip, spannend hoor .... ik zie nu regelmatig Eros fluiten in het blok, en hoop dat ze snel eitjes gaan leggen, ben zo benieuwd of bij hen wel alles goed gaat.  :-\

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

De lummels, Shadow en Tibeau Tinco eten nu goed, ze blijven keurig op gewicht en komen elke dag zelf weer wat aan. Belle had van mij  al groen licht gekregen, we moeten nog even een datum prikken Henry en ik. Ik kijk de gewichten van vanavond nog even aan en als ik tevreden ben krijgen ook Shadow en Tibeau Tinco groen licht om weg te mogen.

Een datum prikken wordt wel een beetje moeilijk maar zullen we best wel uitkomen.  ;) Ed wordt vrijdag geopereerd, geen zware ingreep (steralisatie) maar je bent er toch een dagje mee zoet, inclusief oppas regelen voor de kids en op en neer rijden. Daarna moet hij rust houden wat betekend dat er op mij nog meer valt en .... hier begint donderdag de carnaval.  :D Niet zo zeer voor mij maar wel voor de kids, die ook meelopen met de kinderoptocht op zaterdag en willen kijken naar de grote optocht op zondag aansluitend feesten in een zaal.

Maar ik schreef al .... Henry, Petra, Manon en ik komen best wel samen tot een afspraak ...... en anders hou ik ze toch gewoon zelf.  :o :o :P

Nee hoor.  ;D ;D

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

En dan als laatste ......... Sanne heb ik deze week thuis, ze gaat alleen donderdag carnavallen op school.  ;)

Na het diploma-zwemmen en het feest van Thomas was ze echt helemaal op .... ze eet heel slecht, wat niet goed voor Sanne is, zij is namelijk al super super slank.  ;)
Nu ging haar gewichtje onder de 16 kg. veel te licht voor een meisje van 6.  :-\ En ze is gewoon oververmoeid, Ze heeft zich sinds juli 300 % gegeven op school dan heel veel sporten .... de laatste weken 4 x in de week zwemmen en 1 x gymmen, dan ook nog eens regelmatig een verkoudheidje, niet erg genoeg om thuis te blijven dus ook gewoon naar school geweest en het kindje is nu helemaal op.  :-\

In overleg met de juf, die zegt, Sanne kan het makkelijk lijden een weekje thuis, ze is meer dan ver voor op de rest van de klas, blijft ze lekker thuis, goed slapen, ze slaapt nu ook nog, als ze wil 's middags ook even lekker naar bed, tegelijk met haar zusje, goed eten desnoods 4 x per dag en geen zwemmen en gym voor haar.

Donderdag is het carnaval op school, inclusief lunchen.  :D Als is ze er maar bij, ze hoeft tuurlijk niet volop mee te doen en daarna heeft ze 10 dagen vrij om even lekker bij te komen.

Hopelijk is ze daarna weer helemaal fit om er tegenaan te kunnen.  ;)

Nog een leuke afsluiter .... ik weet het offtopic maar heb geen zin in mijn andere dagboekje weer een nieuw bericht te starten .... ga namelijk NU naar boven mijn 2 dochtertjes wakker maken met een flesje en een boterhammetje.  :D


De eerst foto waarop de allevier opstaan.  :D

Met T-shirt van LIEF! aan KLIK HIER voor info een deel van de opbrengst gaan naar Stichting Orange Babies.  ;) :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

caro

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met het donsje. En spannend hoor een piepei.

Wat een schitterende foto van je kwartet :-* :-*. Heerlijke kids.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

Citaat van: Caroline op 29 januari 2008, 09:05:02



De lummels, Shadow en Tibeau Tinco eten nu goed, ze blijven keurig op gewicht en komen elke dag zelf weer wat aan. Belle had van mij  al groen licht gekregen, we moeten nog even een datum prikken Henry en ik.

Maar ik schreef al .... Henry, Petra en ik komen best wel samen tot een afspraak ......






En ik dan ??? ??? ??? zegt de gek ;D ;D ;D ;D

Heerlijk Caroline dat de grote lummels het zo goed doen!!
En wat een mooie foto van de vier kids.... Super ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Caroline

jeej... alweer een donsje dat op het punt staat geboren te worden. Wat goed zeg! Erg spannend weer. Ben ook zeer benieuwd welke kleur het donsje zal hebben. Ik blijf voor je duimen dat er een popje voor je bijzit!

Ik snap heel erg goed dat je Sanne nu lekker thuishoudt hoor. Je hebt groot gelijk. Sanne meid: knap maar snel weer helemaal op!

En die foto... echt super! Erg mooie foto hoor. Je hebt vier prachtige, trotse kinderen!

Oh ja... Dus Eros en Perle zijn aan het wipwappen hè? Ik hoop voor je dat ze dan inderdaad binnenkort een nestje krijgen. Dat zou echt ontzettend spannend worden. Ben echt heel erg benieuwd!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Wilma1

Én ..... én ???

of is het nog aan het "bevallen"  ;)

Lief die foto van jullie 4tal, wat wordt Sophie al groot zeg  :o en ze kijk zo lekker wijs de wereld in  :-*
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: Kruimel op 29 januari 2008, 10:36:29
Citaat van: Caroline op 29 januari 2008, 09:05:02



De lummels, Shadow en Tibeau Tinco eten nu goed, ze blijven keurig op gewicht en komen elke dag zelf weer wat aan. Belle had van mij  al groen licht gekregen, we moeten nog even een datum prikken Henry en ik.

Maar ik schreef al .... Henry, Petra en ik komen best wel samen tot een afspraak ......






En ik dan ??? ??? ??? zegt de gek ;D ;D ;D ;D

Heerlijk Caroline dat de grote lummels het zo goed doen!!
En wat een mooie foto van de vier kids.... Super ;D ;D ;D

Groetjes Manon


:o :o :o sorry, ik dacht je er wel bij maar vergat je erbij te schrijven .... heb het snel veranderd.  ;)

Nogmaals sorry .... misschien kan ik het een beetje goed maken .... Tibeau Tinco heeft er net in eventjes tijd (anderhalf uur) 4 gram bij gegeten .... ik ben tevreden, hij mag naar huis!!!!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.