## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Caroline ....wat gaat het lekker snel zeg !!!
Wat goed dat de eerste jongen al bijna uit het blok zijn !! En al beginnen uit te vliegen zeg !!! Wat gaat het goed he met Pearle...al aan het kijken voor een tweede ronde ....dat beloofd he !! Grtjs Ann



Caroline



Hoi Ann,

even enkele correcties hoor  ::)

Niet het eerste jong is uit het blok, alle jongen zijn al uit het blok, vorig jaar al .... het wachten was alleen nog op J´adore, het valkje wat ziek is geweest. Maar ook zij is nu uit het blok.  :D

Amor & Diégah gaan aan hun tweede ronde beginnen.

Perle is een popje van een jaar oud, die ik sinds 23 december bij Eros heb geplaatst. Dus een nieuw koppel .... zij hebben gisteren een blok gekregen, voor de eerste keer dus voor Perle, verrassend dus dat zij gisterem er a; de hele dag in te vinden was.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een goed bericht dat alle jongen het zo goed doen en zo van kroelen houden ;D ;D ;D en al van een lepeltje kunnen eten en allemaal nu uitgevlogen zijn!

Wat leuk dat Perle al zo druk is met het nestkastje... Is Perle niet van hetzelfde nestje als Lizzy?
Spannend hoor!

En Amor en Diégah een tweede nestje... dat wordt weer spannend... enne... nieuwe ronde.. nieuwe kansen zullen we maar zeggen hé ;D

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Caroline,
wat leuk om te horen dat J'adore ook is uitgevlogen! Toch nog op een heel redelijke leeftijd volgens mij. Wat goed van haar.

Dus Amor en Diégah willen weer een nestje hebben hè? Wat spannend zeg. Hopelijk komen er weer prachtige, gezonde jongen uit.

En dan ook nog Perle en Eros die misschien ook een nestje gaan krijgen... het is volop kweken bij jou op het moment. Wat ontzettend leuk.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

Ik heb een beetje een probleem met het forum,  ik kan de berichten niet meer lezen...laatste bericht wat ik in dit db kan lezen is dat van ; Sharon om 11;00;18

ik snap er werkelijk niks van.

Krijg wel nog de notificaties in mijn mailbox maar ik krijg ze niet te zien  ??? ???

:(


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Ik zie na die van Sharon ook alleen die van jou maar hoor Peggy, dus waarschijnlijk zijn er geen berichtjes meer geplaatst hier.  ;)


Oh en de notificaties die je krijgt zijn waarschijnlijk ouwe, gisterne en vannacht hebben we geen notificati<
s< e (sorry, was Jasper) maar goed geen notificaties doorgekomen maar die komen nu allemaal druppelgewijs na elkaar, alleen de tijden kloppen helemaal niet meer.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik had weer heel wat in te halen :o :o
Samen met mijn drietal heb ik genoten van het prachtige filmpje. Ze hebben nog nooit zoveel herrie gemaakt. Zelfs Berlioz deed mee  ;D
De foto's zijn (hoe kan het ook anders) weer super mooi. Ik heb er weer super van genoten.

Ben nu al benieuwd wat het volgende netstje gaat geven.

De namen die de dames hebben gekozen zijn  ook schitterend. Ben benieuwd welk naam Sanne uit gaat kiezen.
Wij hebben namelijk ook alle vogels een disneynaam gegeven ;D


Groetjes,
Jeanine.

Peggy

Citaat van: Caroline op  8 januari 2008, 13:56:23
Ik zie na die van Sharon ook alleen die van jou maar hoor Peggy, dus waarschijnlijk zijn er geen berichtjes meer geplaatst hier.  ;)


Oh en de notificaties die je krijgt zijn waarschijnlijk ouwe, gisterne en vannacht hebben we geen notificati<
s< e (sorry, was Jasper) maar goed geen notificaties doorgekomen maar die komen nu allemaal druppelgewijs na elkaar, alleen de tijden kloppen helemaal niet meer.  ;)


oh dat maakt het allemaal een stuk duidelijker..dank je wel Caroline.Ik snapte er al niks van.  Ik dacht hier effe een hele hoop berichtjes mis te lopen  ;)

Hé wat goed zeg dat j adore ook al is uitgevlogen. Wat zal jij trots zijn op jouw meisje.

Ik moest wel lachen hoor om jouw zin ; ''  heb geen zin in te reageren en foto's te uploaden,  ik wil gewoon naar bed toe ''  ;  klonk best vertederend  ;)  en komisch  ;)
Klinkt trouwens wel heel gezellig;  6 valkjes kroelen.  Ze eten dus pap vanaf een speciaal lepeltje al,  gaat snel hoor daar bij jou.  Kroel mijn ventje maar heerlijk.Dan ga ik daar hier gewoon mee verder  ;D
Nu hebben ze toch alle zes een nieuwe naam hè?
Extreem ; Diego
Eggy ; Joep
Early ; shadow
Ecco ;  j adore
Enu ; is nog niet bekend ( kom ik nu achter )
''and last but not least'' ; Tinco ; Tibeau Tinco

een mooi stel bij elkaar  :-*

Wat een goed nieuws trouwens dat Perle het blok al zo aan het verkennen is.Daar heb je dan zo over zitten twijfelen  ;)   ::) Ben heel benieuwd hoor hoe het gaat tussen eros en Perle.

Dank je wel voor de update;  het gaat dus hartstikke goed met het jonge grut;  geweldig  :D

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Eros en Perle, heb je daar al eens een berekening van geplaatst? Vast wel maar om die nog terug te gaan zoeken... Kan het hier niet meer bijhouden ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Henry

Nou elke valkje wat al vast staat heeft een naam gelukkig.Maar enu moet even wachten op zijn naam.Want ik heb gezegt dat caroline en kids de naam mogen verzinnen en die naam wordt pas bekend gemaakt als ik haar ga ophalen.Ik kan je wel alvast wat verklappen het is een disney cartoon naam ;D
Dat had ik wel als eis dat het zo,n naam moest zijn.


henry

Caroline




Perle:bont witmasker cinnamon gepareld
Eros:witmasker lutino split voor {X1:  gepareld}

man afkomst:
50% witmasker gepareld split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
50% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon gepareld}

pop afkomst:
50% witmasker lutino gepareld split voor bont
50% witmasker lutino split voor bont

Bijna hetzelfde als met Chica (bonte cinnamon witmasker) .... Perle heeft als extra nog pareltjes, die zie je terug bij 50 % van haar zonen maar die verliezen die weer na de eerste rui.
;)

En als Eros split bont is, wat we nog steeds niet weten.

Perle:bont witmasker cinnamon gepareld
Eros:witmasker lutino split voor bont {X1:  gepareld}

man afkomst:
25% witmasker gepareld split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% witmasker split voor bont {X1:  lutino} {X2: cinnamon gepareld}
25% bont witmasker gepareld split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon}
25% bont witmasker split voor {X1:  lutino} {X2: cinnamon gepareld}

pop afkomst:
25% witmasker lutino gepareld split voor bont
25% witmasker lutino split voor bont
25% bont witmasker lutino gepareld
25% bont witmasker lutino

Zou helemaal mooi zijn .... maar we zien wel. Eerst eitjes ....



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Monky

Het wordt nog lastig om te zien of hij split bont is...
Want je kan het alleen bij de mannen terug zien die geboren worden... zul je zien dat je net een nest heb waar de bont alleen bij de dames te voorschijn komt, maar wat je niet kan zien omdat de dames albino zijn hahaha... Dan weet je nog niets.

Want kan je zien of een albino ook bont is? Of gepareld? Nee toch?

Ik ben heel benieuwd  :D

Maar zoals je zelf al zegt... eerst maar eitjes  ;D

Dat Perle al 1 jaar oud is... Wat vliegt de tijd... 

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Nou een ding weet je al voor 100% zeker als her kleintjes komen.
Het zullen stuk voor stuk schoonheden zijn ;D

Groetjes,
Jeanine.