## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

dank jullie wel hoor voor de felicitaties.
Ik geloof het helemaal Yvon dat dát heerlijk is;  kroelen met zulke lieve jonkies.Jullie hebben een hele fijne dag gehad geloof ik zo  :D
Enne ik snap het heel goed dat demi eggy wilde meesmokkelen;  ik was ook meteen verliefd op hem toen ik de foto's zag en dan heb ik hem nog niet eens in het echt gezien  :o ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Petra,
Early, gefeliciteerd, het is een prachtig valkje!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Petra*

Donsje 1 = 1 december = geel = Extreem
Donsje 2 = 2 december = geel = Eggy
Donsje 3 = 4 december = wit = Early
Donsje 4 = 5 december = wit = Ecco
Donsje 5 = 7 december = wit = Enu

Ik heb dit op blz. 48  :o :o terug gevonden!
Wat een geweldig dagboek !

Gr. Petra






Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Gerda

Hallo dames,

Caroline, gefeliciteerd met zoveel liefhebbers en je valkjes zullen zeker niet mogen klagen over de baasjes bij wie ze terecht gaan komen! Aan enthousiasme geen gebrek!
Ik ben benieuwd waar de andere drie heen gaan!

Peggy en Petra, gefelciteerd!!

Liefs, Gerda


Caroline



Allemaal blije mensen  :D helaas heb ik ook mensen teleur moeten stellen maar zij wachten op de volgende ronde!!  ;)

Petra heeft gekozen voor Early



Peggy en Maartje kozen voor Eggy (mijn favootje  ::) )



Henry koos voor Enu vanuit The States.  ;D



°°°°°°°°°°°°°°°°

Ik heb Lynette nog niet kunnen bereiken, zij wilde graag een man en ik heb nog 2 prachtige mannen te verdelen.  :D

Tinco = een witmasker man split voor bont {X1:  lutino (kans gepareld)} {X2: cinnamon}



Extreem = (Primrose) getekende MAN split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld} 66 % kans op split witmasker


Met enkele foute veertjes, daarom heb ik een prijs gemaakt tussen (Primrose) getekend en gewoon bont in.  ;)

Ik ben er van overtuigd dat ik ook voor deze beide mannen een fijn adresje ga vinden ....

en zelf twijfel ik nog steeds of eigenlijk nog meer nu de dames ook vertelde dat J'adore eigenlijk helemaal genezen is en straks nagenoeg geen achterstand meer zal hebben ..... wat doe ik met met haar??



??? ::) ??? ::) ??? ::) :P ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Peetie op  4 januari 2008, 22:32:14
Donsje 1 = 1 december = geel = Extreem
Donsje 2 = 2 december = geel = Eggy
Donsje 3 = 4 december = wit = Early
Donsje 4 = 5 december = wit = Ecco
Donsje 5 = 7 december = wit = Enu

Ik heb dit op blz. 48  :o :o terug gevonden!
Wat een geweldig dagboek !

Gr. Petra


:o :o :o :o :o

48 bladzijdes geleden, geweldig!! Ik had wel gezien dat mijn dagboekje alleen al sinds de jongen er zijn meer dan 6000 x bekeken was!!!  :o :o :o

Inderdaad, een geweldig dsgboek maar dit alles hebben jullie mede met mij gedaan hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Dames gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten.
Jullie krijgen er een schoonheid bij.
Wat een prachtige valkjes.

Ik denk dat je Extreem en Tinco ook zo kwijt bent Caroline.
En als je zou zeggen dat je J'adore weg zou doen er ook zo weer een hoop staan te springen haha

Groetjes,
Jeanine

Kirsten

Hoi Caroline,

Denk er gewoon rustig over na, je hebt nog even de tijd toch? Ik denk dat J'adore wel ietsje kleiner zal blijven in verhouding dan de rest van het nest,. dat is gewoon haar bouw omdat ze tijdens het groeien ook haar kracht elders voor moest gebruiken, maar verder ziet ze er heel erg goed uit, en is prachtig!

Als mensen inderdaad geïntresseerd zijn kunnen ze je het altijd laten weten. Misschien is het ook wat makkelijker om die beslissing te nemen als je weet waar ze zou kunnen gaan wonen en dat je haar hier wellicht altijd kan blijven volgen.

Hoe dan ook, geen haast, gewoon rustig nadenken

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♥Debby♥

Nou ik had verwacht dat Extreem als eerste weg zou zijn eigenlijk.. Ik vind hem echt geweldig mooi!!

en 'j adore misschien toch weg?? ik weet zeker dat je ook voor haar vast en zeker een lief baasje zult vinden.. met zoveel liefhebbers hier bij elkaar?? dat MOET lukken!  :)

Succes met het nemen van de grote beslissing!

Peggy en Petra, GEFELICITEERD HOOR!!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kirsten

oja!, vergeet ik bijna de nieuwe eigenaren te feliciteren!,.

Gefeliciteerd!, het zijn stuk voor stuk prachtige moppies!! en jullie hebben geluk dat we vanmiddag geen grote zakken in onze kleding hadden, anders hadden jullie niets meer te kiezen gehad,. whahaha  ;D :P





Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Sharon

Hoi Caroline,
ik volg eigenlijk al een tijdje de donsjes in jouw boekje, maar heb nog nooit gereageerd. Nu vond ik dat het onderhand wel eens tijd daarvoor werd, dus bij deze.

Net zoals iedereen al heeft gezegd vind ik dat je prachtige jongen hebt! Ze zijn echt allemaal ontzettend mooi, en ze zien er ook heel lief en goed uit.
Ik heb heel erg meegeleeft met J'adore, en ben blij dat het er nu naar uitziet dat ze genezen is.

Ik vind Extreem en Eggy echt heel erg speciaal. Vooral Eggy omdat hij haast geen zwarte veertjes heeft. Dat heb ik nog nooit eerder gezien.
Extreem heeft echt een heel aparte kleur geel, een beetje zoals mijn Milo, die is ook heel apart van kleur.

Maar je witmaskertjes zijn ook echt plaatjes hoor!

Ik ben zeer benieuwd naar wie de laatste baby's naartoe gaan.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Caroline



;D ;D ;D

Dank je, Kirsten, ik denk er inderdaad rustig over na en .... moet ook rekening houden en praten met Sanne, zij is hier erg gevoelig voor en ik heb haar beloofd dat J´adore blijft.  ::)

En Debby, iedereen vindt Extreem erg mooi maar ik had geen mensen op de reserveringslijst staan die exact deze mutatie wilde hebben.  ;)

Hij is dus nog niet definitirf gereserveerd samen met Tinco dus mochten er mensen zijn die denken, mmmmh  ;)

En Jeaninne, ik ben ook niet bang om ergens mee te blijven zitten hoor.  ;) :D

Leuk dat je hiet ook meeleest, Sharon, bedankt voor je compliment en meeleven.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kirsten

Citaat van: Caroline op  4 januari 2008, 23:45:33


;D ;D ;D

Dank je, Kirsten, ik denk er inderdaad rustig over na en .... moet ook rekening houden en praten met Sanne, zij is hier erg gevoelig voor en ik heb haar beloofd dat J´adore blijft.  ::)



Net Demi dus, die is daar ook heel gevoelig voor en zegt altijd dat beloofd beloofd is,.



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

mariejj

 :o :o Extreem is nog niet (definitief) gereserveert  :o
Als ik dichterbij had gewoont had ik het zeker wel geweten!  ;D


en de nieuwe eigenaars van de prachtige valkjes!  Gefeliciteerd! ;D