## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Gewoon even veertjes trekken en inderdaad naar Gendika sturen !! Ik heb prachtige certificaten hier staan te pronken waarop het geslacht staat en het duidelijk popjes zijn, en dat terwijl de meeste dachten dat Nienah geen popje was, .... dus zeker en snel ... Gendika weet het wel  ;)

Groetjes Karin

Anja

Hoi Caroline,

nou ik hoop voor je dat Dr van der Horst je verder kan helpen. Hoe sneller er begonnen wordt des te eerder zet de genezing in.

Erg vervelend dat de andere DA het noiet wisten.

En om je valkje nu met een hoen te laten vergelijken :o :o :o :o :o :o :o :o

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Caroline,

Het is maar net welke foto je bekijkt.
Op de bovenste zou ik meteen een man zeggen, maar de onderste foto lijkt echt cinnamon.
Moeilijk hoor, maar er komen experts lees ik al  ;)!
Hoop dat het goed met J' adore gaat.

Gr. Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 27 december 2007, 22:16:28




Beide foto's zijn gemaakt vanavond onder de tl-verlichting.

Helppppp!!!!!



Voor mij is het geen cinnamon hoor, mijn Pim is ook zo lichtgrijs, dit lijkt vrijwel dezelfde kleur op deze foto's.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 26 december 2007, 22:26:26

En wat denken jullie .... is dit een cinnamon of niet??


Niet.

Ze worden prachtig hoor, Eggy is nog steeds mijn favoriet. Die was ook heel erg leuk geweest voor mijn Beauty :)

mariejj

Hoi

Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien dat het er wel ergens staat, maar  is Extreem al gereserveert ?  ::) :D

Xx Marie

Caroline



Hoi hoi,

ik heb net na tig keer een antwoordapparaat te hebben gehad dit maar eens "helemaal" afgeluisterd en Dr. va. der Horst is tot 8 januari op vakantie en ook geen vervanger of iets dergelijks is er te bereiken.  :-\

Ik ga nu maar hier in de buurt andere DA´s bereiken om te kijken of iemand mij kan helpen aan de juiste percentage en dosering. Ik ben al blij dat ze zei het heeft geen haast anders was ik nu behoorlijk, geflipt.

En inderdaad nog steeds grote twijfels wat betreft Early .... ik denk namelijk in tegenstelling tot vorige week steeds meer dat het een ventje is ..... mocht ik blijven twijfelen, doe waarschijnlijk een DNA-onderzoek, er is wel iemand die het niet uitmaakt of het een mannetje of een popje is maar er komen nog enkelen voor die een ventje willen dus komen eerst.

Persoonlijk vind ik het altijd zo zonde van het geld een DNA-onderzoek maar bij twijfel hebben we geen keuze.

Ik mis gewoon het bruine, het cinnamon bij Early, hij/zij is wel licht grijs maar niet bruinig, ouder broertje Kouros, ook een bonte witmasker is ook niet zo heel erg donker grijs. Enu is heel erg licht, cinnamon.


Oudere cinnamon zus Princess


Oudere cinnamon geparelde zus Nema.


Oudere NIET cinnamon broer Kouros.


Early, gisteren onder de tl-verlichting.

Door dit getwijfel ga ik zelfs twijfelen of J'adore wel cinnamon is, pfffffh.

Ik ga straks maar wel eens foto's maken, dit keer in de goeie stand dus niet overbelicht.

Tot later.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: mariejj op 28 december 2007, 11:05:30
Hoi

Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien dat het er wel ergens staat, maar  is Extreem al gereserveert ?  ::) :D

Xx Marie


Hoi Marie .... Ik heb best een redelijke reserveringslijst, zeker voor de jongen van Amor & Diégah maar heb nog niks verdeeld/laten kiezen, dit gebeurt pas als van allemaal de kleur zichtbaar is en het geslacht duidelijk, ik kan dus nu nog niet zeggen of Extreem gereserveerd is ja of nee ..... mocht je interesse hebben om op de reserveringslijst te komen, IM me dan even je weet het nooit.

Groetjes van Caroline

PS. Verder iedereen bedankt voor het meedenken, meeleven en kleur bekennen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

mariejj

Citaat van: Caroline op 28 december 2007, 11:29:34
Citaat van: mariejj op 28 december 2007, 11:05:30
Hoi

Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien dat het er wel ergens staat, maar  is Extreem al gereserveert ?  ::) :D

Xx Marie


Hoi Marie .... Ik heb best een redelijke reserveringslijst, zeker voor de jongen van Amor & Diégah maar heb nog niks verdeeld/laten kiezen, dit gebeurt pas als van allemaal de kleur zichtbaar is en het geslacht duidelijk, ik kan dus nu nog niet zeggen of Extreem gereserveerd is ja of nee ..... mocht je interesse hebben om op de reserveringslijst te komen, IM me dan even je weet het nooit.

Groetjes van Caroline

PS. Verder iedereen bedankt voor het meedenken, meeleven en kleur bekennen.



Hoi Caroline

Dat kan ik me best voorstellen dat je een grote reserveringslijst heb  voor die jongen,  ze zijn namelijk prachtig.  ;D
Ik zit te twijfelen want als de rest van jouw reserveringslijst Extreem niet willen [maar dat denk ik niet want wie wil hem nou niet ;)]  dan is het probleem dat je zo ver weg woont  :-\ en ik weet zeker dat ik me ouders niet zo gek krijg dat ze zon eind gaan rijden.
Dus ik wacht het wel af  ;) maar ik denk dat je toch zo een baasje voor hem hebt  :D

Xx Marie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Hey,

Zo de drukte al wat rustiger bij je betreft de kerst? Kan je nog van je jonkies genieten of gaat de tij te hard? Nog even en dan is het alweer voorbij. Maar wat las ik nou.. wissel bij Eros? Waarom was dat? Succes met de antibioticakuur!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hey Caroline,

Laat me even weten of je Linkomycine kunt verkrijgen, ik heb hier anders nog een hele pot staan en zou je wat kunnen opsturen. ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Hoi Caroline,

Ik zou je graag willen helpen met de mutatie e.d. maar ik snap er helemaal geen biet van, dus aan mij heb je niks.
Wil je wel succes wensen met het uitzoeken... valt niet mee als ik het zo lees!
Mooi zijn ze wel ;D

Groetjes Manon