## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Caroline,

Allereerst,

Ze is idd een vechtertje dat is aan haar snoet af te lezen.

Veel plezier vanmiddag in de bossen en vanavond kom ik naar de foto';s kijken.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Caroline,
dus jouw laptop heeft ook de kuren ? snap goed dat je daar af en toe pisnijdig van wordt.
Onze pc sloeg gisteren ook op slot...maar hij doet het weer...gelukkig.

Je hebt een hele mooie naam gekozen hoor voor Ecco;
j ' adore   :o  wauw.
Je hebt groot gelijk hoor dat je haar houdt..ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om haar,  na al die extra zorg,  nog weg te doen.

Ben benieuwd naar de foto's straks.
;D ;D
Veel plezier in de bossen...jammer dat niet alles meer zo mooi wit is.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Caroline

Toen ik je berichtje van gisteren 21.32u las, had ik ook meteen het gevoel : ik wil Eccootje, of beter gezegd, j'Adoreke opvangen!
Momenteel heb ik 1 valkje, Flupke, die ook elke dag verzorging nodig heeft ivm dichtgegroeide traankanaaltjes door vroegere onstekingen. Ze is nu gezond, heeft geen ontstekingen meer, maar wel nog gevolgen van die dichtgegroeide traankanaaltjes (= pus in haar oogjes en dit verzorg ik elke morgen). Ik ben het dus gewoon van een zorgenkindje te hebben, eentje erbij is voor mij geen probleem!

En dat je ze eerst nog een hele tijd, misschien zelfs een jaar, moet verzorgen vooraleer ze weg kan, is zelfs helemaal ideaal want ik moet nu nog 1,5 jaar studeren en pas daarna wil ik er een valkje bij nemen.

Maar ik lees dat je j'Adoreke wil houden en dat begrijp ik maar al te goed! Flupke heb ik ook zo lang moeten verzorgen, druppeltjes in de oogjes, AB in haar bekje,... Ze is zo ongeloofelijk aanhankelijk geworden! Dan is dat met j"Adoreke ook zo!

Heel veel plezier met je zorgenkindje en het komt vast wel goed!

Groetjes
Romy

Rianne

Hey Caroline,

vandaag even de tijd genomen om bij te lezen, ik zag je titel en werd nieuwsgierig. Wat zielig voor kleine J'Adore... Hopelijk heeft ze er geen pijn van en krijgt ze toch enigszins normale veertjes. Hopelijk zijn het alleen de veerhulsjes die er vreemd uitzien. Veel sterkte ermee!

Gerda

Hoi Caroline,

Logisch dat je er voor kiest j'adore zelf te houden. Dat zou ik met Vicky ook gedaan hebben als karin haar niet had gereserveerd en haar ondanks alles toch wilde hebben. (En dat is de beste oplossing hoor, lekker bij haar zusjes!)

Ik hoop dat de kleine goed door deze fase komt en het wordt natuurlijk nog maandenlang spannend wat de gevolgen van de infectie zijn voor haar verenpak.

Ze is inderdaad een doorzettertje! Maar ze boft ook met jou!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Caroline

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld hoor, dat je geen afscheid kunt nemen van J'Adore want ze is ondanks alles prachtig. Echt waar. Een klein vechtertje. Maar ik heb er gewoon over nagedacht, maar ik had al gelezen dat je haar niet wegdoet en dat is helemaal geweldig.

Ik hoop dat ze helemaal opknapt.

mara

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...ik sluit me aan bij de rest hoor !!!
En je hebt een prachtige naam uitgekozen voor Ecco !!
j' Adoreke

lynette

hoi hoi

ik kom ook even lekker buurten hier
wat een mooie naam voor Ecco J'Adore  ;D
en echt je zie het aan dr smoeltje dat ze een echte vechter is

en gelukkig hebben de andere valkjes het niet gekregen
en je laptop kuren bekend hoor das hier ook regelmatig maar ik heb de luxe van een laptop en een pc ik heb het ook en keer gehad met een compleet verhaal

hoe is het met jou griep? heb je die van mij overgenomen  :-[

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Monky

Hi Caroline,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar het was wat druk met de kerst  :-[ Maar wat een toestand zeg met die lieve... mooie... j'adore  :D Mooie naam. Hij is in goede handen handen bij jou  :) Dat is een geluk waar het beestje nog geen weet van heeft  ;)

Je doet het in elk geval fantastisch. Heel veel sterkte met de kleine en ik heb er alle vertrouwen in dat hij zal opknappen, want hij is al behoorlijk op weg  :)

Bedankt trouwens voor je kerstkaart  :-*

Groetjes,
Monky & Zowie

Caroline

Fotoreportage vandaag,

26 december 2007.

Tinco heeft zijn achterstand helemaal ingehaald bij zijn pleegouders .... vandaag woog hij net zoveel als Early die dezelfde dag geboren is , beide 92 gram.

Zieke J´adore woog 78 gram, dus al 12 gram aangekomen vergeleken met toen ik 23 dec. haar ziekte ontdekte.

Op dit moment denk ik dat de twee gele met oranje wangetjes ventjes zijn, de 3 witmaskertjes was erg moeilijk .... vanaf het moment dat de eerste veertjes uit hun hulsjes kropen was mijn eerste reactie, cinnamon, dus popje, bij alle drie. Maar toen bij Early de bovenste grijze veertjes op de schouders uit de hulsjes kwamen dacht is, jeetje wat worden ze donker maar niet zo donker als die van Extreem en Eggy of Kouros uit het eerste nest. Dit maakte me erg aan het twijfelen maar nu denk ik toch dat de 3 witmaskertjes dametjes zijn. ::)

Kijken jullie met me mee en denk je er anders over, lees ik het graag.

Voor de verandering begin ik vandaag eens bij de jongste.

Helaas stond mijn camera niet helemaal in de goeie stand en ontdekte ik dit pas aan het einde, dus de meest foto's zijn iets of wat te licht, sorry!!

Enu

Deze kleinste aap weegt al 96 gram!!

J'adore

Mijn kleine dappere meisje met haar gekke veertjes.

Tinco

Nu hij bij zijn pleegouders zit komen zijn nieuwe veertjes alweer door.

Deel 2 volgt!!!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Deel 2.

26 december 2007.

Early

En wat denken jullie .... is dit een cinnamon of niet??

Eggy

Mijn trots, mooi Eggy.

Is tie mooi of mooi??

Extreem

Extreem komt op de foto's niet zo goed naar voren, op de gezamenlijke foto's zie je het al beter, hij is namelijk knal maar dan ook knapgeel. Echt prachtig!!!

En nog 2 extra's maar kreeg de knapgele kleur niet op de foto, stom stom stom, camera stond niet goed.

Deel 3, groepsfoto's volgen.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Als ik naar Early kijk,zeg ik geen cinnamon. :)
Maar ja,ik ben een leek en vanaf foto's bekijken is zo lastig.  :-\
Maar wel een mooitje natuurlijk.  :-*
Eggy is zeker super zwaar bont.  ;D
Je zou bijna zeggen een lutino met wat foute veertjes.  ;) :D
En Extreem....... die vind ik gewoon super super mooi.  :-* :-*
Die zal int eggie vast stukken mooier zijn dan op de foto's.  :D
En arme J'ardore.  :-\
Dat je van haar geen afstand kan doen heel begrijpelijk.  ;)
Ook de andere zijn ook heel mooi en lief zijn. :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

margreet

hallo Caroline,

Gelukkig gaat het alweer beter met J'adore, de anderen zien er ook erg goed uit.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Caroline,

Je hebt glow-in-the-dark-valkjes  ;D ;D

Of het is een reclame voor witte reus  ;D

Ondanks het 'per ongeluk', toch een leuk effect!

Liefs, Gerda