## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

sandy

hoi cartier
ik ga je boekje nu goed volgen ik vind het erg leuk nog een zusje te hebben daar wil ik niks van missen
het gaat erg goed met mij ik moet nog wel erg wennen aan mijn zoortgenoten en aan mijn nieuwe huis maar ik woor erg verwent wat wil een valkje nog meer hier nog een mooie foto van mijn

een hele grote knuffel van angel



hier kan je een beetje mijn scheven bekkie zien


Bello

Caroline en man en kids


Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2008


Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel


Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D


vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje







De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Saar

Hoi Caroline,

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Groetjes Saar :-*

Caroline



Kleine Ecco ....  :'( :'(


Even een kleine update over Ecco .... met de andere 5 valkjes gaat het super .... ik durf alleen van de 3 witmaskertje nog steeds niet met 100 % zekerheid de mutatie en dus het geslacht te zeggen.  ::)

Gisteren had ik alleen een paar groepsfoto´s gemaakt, vandaag komt er helemaal niks van .... maar morgen ga ik mijn best weer eens doen en een mooie reportage maken.  ;)

Ecco haar huidje lijkt rustiger te worden alleen haar veertje  :-\ ...... op de plaatsen waar de huid om de veertjes heen zat toen die huid ontstoken werd, zitten nu allemaal bultjes op de veertjes ......


kijk op deze foto van gisteren wat ik bedoel,

.... de veertjes groeien ook gewoon door, dus de ontsteking is duidelijk minder aan het worden alleen .... de grote veren, bijv. de staartveren en de slagpennen, is door de ontsteking dat bultje kapot gedaan en bloed steedsm dus eigenlijk een beetje hetzelfde als een afgebroken veer .... doordat dit open is, is er natuurlijk ook steeds weer een infectie gevaar.  :-\

Vandaag heb ik alle moet bij elkaar verzamelt en heb met een pincet, de veren die het zwaarst beschadigd waren eruit getrokken ..... zo zielig want het was erg pijnlijk voor haar.  :'( :'(


1 grote staartveer, die was al afgebroken op de plek waar het bultje zat .... en 6 grote vleugel en slagpennen, hier zien jullie ook wat ik bedoel met bloeden.

Ik wist ook niet meer wat wijsheid was .... ik heb haar eerste lekker laten weken in een Biotex-badje, zodat de huid wat soepel zou worden, hopelijk ging het daardoor wat makkelijk (het ging nog hardstikke moeilijk  :-[ ) daarna heb ik haar weer laten weken en toen ze afgedroogd was heb ik alle wondjes waar veren hadden gezeten nogmaals in gesmeerd met Betadine.

Ook goed nieuws .... ze woog vanmorgen toen ze nog een leeg kropje had 72 gram  :D .... dit was 6 gram zwaarder dan gisteren met een half vol kropje.


Lekker opdrogen ....  ;)

PS. gisteren over zessen kreeg ik nog een telefoontje van het Dr. Feldkliniek  :-\ hoezo laat .... we zaten al met de kids aan een kerstdiner (fondu  ;) ) ze had het even nagevraagd en het was een huidinfectie .... applaus .... ik vertelde zelf al dat ze een huidinfectie had .... het beste kon ik gewoon doorgaan met 2 x daags insmeren met Betadine (wat ik dus zelf al deed de eerste dag) .... helemaal fout dus!!!  >:( In de bijsluiter staat namelijk met grote letters: Niet op grote oppervlakte gebruiken .... en ik moet een heel valkje ermee in smeren, dus helemaal een fout advies.  >:( Ik haar dus maar even lekker ingewreven dat ik inmiddels allang van Dr. v. der Horst had gehoord wat het was en hoe ik het moest behandelen .... vond ze niet echt leuk maar
scheit!!!!

Zoals het er nu uit ziet is kleine Ecco een meisje .... en zal ze hier moeten blijven .... we zijn dan ook druk bezig een parfum-naam voor haar aan het verzinnen .... op die manier probeer ik voor mezelf meer vertrouwen in haar herstel te hebben en het gevoel te hebben dat ze er helemaal bij hoort.  ;)

Ik ga mezelf opstarten, ben helemaal niet fit ....  ben grieperig, leuk!!! Met de kerstdagen.  >:(

Fijne dagen.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Och erm, wat zien de bultjes er naar uit :'(
Hopelijk helpt de behandeling die je geeft haar om zich wat beter te voelen.
Een parfum naam... ik zal eens nadenken :)

Wat vervelend dat je zelf grieperig bent :(
Veel beterschap en een fijne kerstdag vandaag!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ach lieve kleine Ecco toch ! Wat heeft ie al veel meegemaakt
in zijn korte leventje !!! Ik hoop dat het al bij al toch goed komt en een gelukkig valkje wordt ! Maar ik denk dat wel aangezien hij bij jou blijft he !!! Het is zo'n lieverd he !!! Grtjs Ann! Prettige kerst alvast !!



*Esther*


*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik hoop dat Ecco snel opknapt.
En het advies :o
Gelukkig heb je de bijsluiter gelezen.
Een echte valkjesmama.

Heb je een bepaalde voorkeur van beginletter voor een nieuwe naam voor Ecco?

Glow van J-low
Fly van Mexx
Light van Dolce & Gabbana
True Star van Tommy Hilfinger
Trésor van Lacóme
Champange van Yves Saint Laurant

Deze geurtjes gebruik ik altijd ik zal nog verder zoeken misschien vind je er iets tussen.
Poison gbruik ik ook van Christian Dior maar voor een valkje  :-\  ;D

Beterschap Caroline. Hoop dat je ondanks de griep een fijn kerstfeest heb samen met je gezinnetje.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Heb nog op wat sites gekeken voor parfumnamen en enkele voor je opgeschreven.
Misschien zit er iets voor je bij.

Lacoste
Prada
Gucci
Giorgio Armani
Escada
Dolce & Gabbana
Burberry
Coco / Chanel

Pleasures Estée Lauder
Chance / Chanel
Cacharel Noa
J'adore Dior
Classique Jean Paul Goultier
Azzaro
Kenzo
Pure Jil Sander
Armani Diamonds
Sensi Armani
Donna Karen
Givenchy Ysatis
Boucheron
Aramis


Meer kon ik op het moment niet vinden.
Succes.

Groetjes,
Jeanine

carco



Groetjes: Caroline.

P.S. Geef kleine Ecco een hele grote knuffel.
Je houdt haar dus maar zelf : het zorgenkindje  :-*
Klik op het plaatje voor onze site!




Anja

Hoi Caroline,

Arme arme Ecco. Wat moedig van je om de veertjes( uhhh pennetjes) er uit te trekken.

Heel veel sterkte met kleine Ecco.

Wat dacht je van

ROMA
HYPNOSE

Een zeer gepaste naam vind ik persoonlijk

MIRACLE.

Dat is ze hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Caroline

Nouja zeg....een verkeerd advies geven....Maar je hebt gelukkig al dr. Van der Horst gesproken.

Een mooie naam voor Ecco? Ik vind Miracle ook heel erg mooi, zoals Anja in haar voorgaande berichtje al had gepost.

mara