## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Arme arme Ecco :'(
Wat ziet het er naar uit...
Helaas kan ik geen advies geven, ik heb dit nog nooit gezien.
Als ik jou was zou ik vandaag Feld al even bellen. Pus is altijd een slecht teken en hoe langer het suddert hoe slechter het is :(
Bij de andere jongen is dus niets te zien van pus?
Heel veel sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Nee Anke, alleen bij Ecco.  :-\

PS. de ouderds waren net de jongen aan het voeren.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Gelukkig maar, dat is in iedergeval een goed teken :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Even snel .... ik heb net kleine Ecco voor de tweede keer helemaal ingesmeerd met vloeibare Betadine en het lijkt er beter uit te zien, minder etter zat er tussen de veertjes.

De ouders hebben vandaag wat minder gevoerd dan wat ik gewend ben van ze en omdat Ecco natuurlijk haar energie nodig heb om beter te worden, heb ik haar 3 x per dag een paar ml. pap gegeven, wat ze van harte neemt.  :D

Vandaag doe ik er verder niks meer aan .... alleen rond 22.00 uur nog een beetje pap .... morgen kijk ik dan verder .... of ik neem contact op met Dr. Feld of met Dr. v.d. Horst, de laatste is een stuk dochter bij mijn in de buurt.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Och och je hebt het er maar druk mee...
Fijn dat de Betadine iets lijkt te doen. En dat Ecco de pap van je neemt.
Sterkte ermee!!
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hey ...wat lees ik daar allemaal zeg !! Ecco toch ....ik hoop dat de isobetadine goed zijn werk doet en hij er niet te veel last van heeft !! Gelukkig dat hij de pap van je neemt hoor !!!
Grtjs Ann

Peggy

Hoi Caroline..ben inmiddels helemaal bijgelezen hier.

Wat zielig zeg voor kleine ecco. Hoop echt dat het gauw geneest. Ziet er wel heel 'gevoelig ' en pijnlijk uit,moet ik zeggen  :-\  Hopelijk doet de betadine zijn werk.  en ook heel fijn dat hij/zij het papje goed eet. Zet m op kleine Ecco!!

Je hebt,  denk ik,  een goede keuze gemaakt wat betreft eros en chica.  Chica is wel een mooi popje hoor maar dat vind ik van Perle ook. Maartje vindt de beide dames ook errug mooi ;D

Door jouw goede zorg heb ik er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt met ecco en kleine tinco.
Je hebt het er maar druk mee.
Het jonge grut wordt met de dag mooier...echt waar...ik vind ze allemaal zo mooi en schattig. Snap goed dat je kei trots bent  ;D

even over je mams....
Is wel heel vervelend hoor zo'n zware slijtage tussen de wervels..je moet dan altijd zo bewust zijn van hoe je gaat zitten,staan,lopen,tillen etc   en ja ,je hoort al heel gauw; niet overbelasten maar zoals je zelf ook al aangaf;  een mens wil ook wat en bij bijna alles belast je je nek/rug  :-\
Ik hoop dat je moeder een weg weet te vinden waarin ze zonder al te veel pijn toch leuke dingen kan blijven doen en ja daar horen de kleinkinderen natuurlijk bij.  Wat leuk trouwens dat je broer en schoonzus zwanger zijn  :D Wist ik nog niet.

Bedankt ( alweer ) voor je update en de gave foto's vh jonge mooie grut  ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Caroline,

Die arme Ecco :'( :'( :'( Ik heb met hem te doen hoor.
Maar hij is in goede handen dat weet ik zeker.

Ik ga er voor duimen dat het weer helemaal goed gaat komen. Een kaarsje doe ik ook voor Ecco aan.

Heel veel sterkte.

Zet m op Ecco.........je kunt het.

Groetjes Anja

Caroline

Ben ik nog eventjes ....

Allereerst bedankt voor het vertrouwen in mij.  :-*

Ecco heeft net eten gehad van zijn ouders en de andere trouwens ook dus krijgt hij straks niks meer.  ;)

De veerschachtjes lijken toch rustiger te worden .... vloeibare Betadine is volgens mij dan ook ontstekingremmend. Ik kreeg het toen Thomas als klein kindje een keer voorhuidontsteking had. Dus ook als ontstekingremmer.

Waarschijnlijk bel ik morgen even naar een VA, hopelijk hoef ik niet met kleine Ecco op en neer  te rijden .... moet je toch niet aan denken, zo´n kleintje van nog geen 3 weken oud en dan met dit weer enkele uren onderweg zijn.  :-\ Zou dat n iet meer schade aanrichten dan goed doen??

We duimen dat het niet nodig is.

En dan door de toestanden rondom Ecco ben ik helemaal vergeten te vertellen over de partnerruil.

Eros

Perle

Eros & Perle zitten samen in een kweekkooi in de bijkeuken en lijken het best gezellig te hebben samen. Op het moment zit Perle op het hoogste Pediperch stokje en Eros zit er een stokje onder op zo'n 10 cm afstand ..... kon slechter dus.

Chica

Noa

Noa & Chica zitten samen met de vrijgezelle dames Rocky, Oilily en Cartier in de eerste grote kooi en hebben het ook als van ouds, ze eten samen en klimmen samen en net zaten ze samen in een touwring tegen elkaar aan te slapen.

Waar ik heel erg bang voor was is niet gebeurt, en dat was dat ze de hele dag naar elkaar over en weer zouden gaan roepen maar ik heb ze nog niet één keer gehoord .... Ze schijnen elkaar helemaal niet missen .... vreemd hoor, zo'n trouw koppel .... ik snap er niks van.

Zodra ik morgen weer nieuws heb laat ik het weten .... dit zal niet vroeg zijn .... ik moet om half 10 met Sanne op het zwembad zijn, haar zwemles van morgen 16.45 uur is verplaatst naar de ochtend i.v.m. kerstavond.  ;) :P

Fijne avond, CSI en Peter R de Vries.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Fijn dat ze niet naar elkaar roepen vooralsnog. ik hoop dat het zo blijft voor je.

Kaarsje brandt inmiddels en mijn duimen draaien overuren.

Jij ook een fijne avond en morgen veel plezier op de zwemles.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Caroline,
Dat is allemaal goed nieuws :)
Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat met Ecco.
En natuurlijk hoe het kersverse liefdeskoppel het zal gaan doen!
Prettige avond en veel zwemplezier morgen!
Groetjes Anke

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik schrik me rot van je titel  :o!
Hopelijk is het morgen al minder, ik duim mee voor jullie.
Wat goed dat het al zo goed gaat tussen het nieuwe koppel!
De valkjes blijven je soms verbazen, toch?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

Hoi hoi

Het is wel iets aparts hoor,wat Ecco heeft.  :-\
Ik heb nog zitten googlen,maar vond er niets over.  ???
Hopelijk doet de betadine zijn werk goed bij Ecco.
De da zal toch wel telefonisch advies kunnen geven?
Met zo'n kleintje over straat gaan is bijna geen doen.

Soms denk je dat een koppel een koppel is,
maar veranderingen kunnen ze ook ontkoppelen.
Tenzij ze morgen elkaar ineens gaan missen en flink gaan zitten roepen.  ;) :D
Ben benieuwd hoe het verders zal gaan.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Jeetje wat is er in die paar dagen bij jou veel gebeurd zeg!!
Wat Tinco betreft had je niet anders kunnen beslissen, arm ding  :'(
Het gaat ook zo vreslijk snel bij die kleintjes: ze zijn ècht zo kaal geplukt.

En als jij zegt dat Eros en Chica totaal niet naar elkaar roepen lijkt dit ook een goede oplossing te wezen om te proberen deze 2 te ontkoppelen.

Wat Ecco betreft: ik heb dit inderdaad ook nooit gezien: heel vreemd, gelukkig lijkt de bethadine te helpen.
Maar zou het niet besmettelijk zijn naar de anderen toe?
Ik weet niet hoor, dan hadden ze het misschien allang ook moeten hebben, maar iets met pus vind ik toch altijd een beetje eng.
Hoe dan ook, ik hoop dat het snel weg is en niets bijzonders mag blijken te zijn.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Manon*

Hoi Caroline,

Sjee zeg, ik heb met je te doen en met die arme Ecco!
Wat het zou kunnen zijn?? ik heb echt geen idee, ik hoop dat als je morgen met de vogeldokter gaat bellen, dat je een beetje meer weet wat het evt zou kunnen zijn!

En wat betreft het trouwe koppeltje... ik kan me voorstellen dat het je enorm verbaast dat ze elkaar niet blijken te missen!
Wel fijn voor ze dat ze elkaar niet missen, want dat is ook niet leuk voor ze lijkt me. Ik hoop dat je nu heel leuke en goede koppels kunt vormen en wat Perle en Eros het gezellig hebben samen... helemaal toppie...
Succes!!

Groetjes Manon