## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Angel_Rob

Citaat van: Caroline op 21 december 2007, 13:39:03
Wat stom ....  :-[

Ik weet goed dat je half mei bent uitgerekend, tegelijk als ik met Sanne uitgeteld was .... hoe ik nu bij maart kom??

Snap er niks van.  ???


Geeft niks  ;)
Liefs Angèl en Damian


*Petra*

Hoi Caroline,

Ach, geduld is een schone zaak  ;D!
Als je zoveel wensen hebt, moet je gewoon geduld hebben, dat weet jij ook als geen ander  ;).
En intussen heb ik mezelf verwend, maar dat zag je al  ;).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Caroline,

Als het erger wordt zou ik hem bij A&D neer zetten. Wel zielig hoor.

Je hebt weer mooie foto's geplaatst en jammer dat de zwaar bonte nu een mannetje blijkt te zijn.

Veel sterkte met je moeder.

Groetjes Anja

Bello

Oh Caroline,

Wat zijn ze moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Bedankt voor de mooie foto's zo kunnen wij ze ook zien opgroeien naar mooie bevederde valkjes....

Groetjes Dorothé

ps. dat is echt balen voor je ma
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske




Anke

Hoi Caroline,
Wat een fijne update heb je weer geplaatst ;D
Wat zijn de jonkies weer gegroeid en prachtig :-* :-*

Ach arme Tinco, hij heeft het ook niet makkelijk (stiekum is Tinco mijn favoriet  ;) ) De vraag is denk ik heeft Tinco last van het geknabbel?
Als ze hem pijn doen zou ik hem bij D&A zetten.

Als het er alleen op neer komt dat zijn veertjes wat lelijk zijn dan zou ik hem laten zitten bij zijn ouders. Ook om de ouders de kans te geven om zelf een jong op te voeden, dan hebben ze weer meer ervaring bij een eventueel volgend nestje...

Succes met alles wat er in je gezin speelt.
Ik heb tijdens mijn vorige baan veel te maken gehad met kinderen die PDD NOS hadden.
Dus ik heb bewondering voor je. Een kind met het syndroom van Down en een met PDD NOS :o :o
Ga er maar aan staan ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Geweldige foto's weer.

En wat Tinco betreft ben ik het helemaal met Anke eens: ik zou hem zo lang mogelijk bij Eros en Chica laten zitten.

Sterkte met je moeder.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Misschien vervelen Eros en Chica zich met hun ene jong!
Zielig voor Tinco, maar zolang hij geen pijn heeft en niet bloed en wel goed wordt gevoerd zou ik hem lekker bij zijn ouders laten.

Heel veel sterkte met alles
Liefs, Gerda

♥Debby♥

Hoi Caroline,

wat een schitterende foto's heb je weer geplaatst zeg.. heel erg mooi..

je hebt zo te lezen weer een drukke tijd achter de rug met behoorlijk wat spanning.. ik hoop dat je de komende feestdagen even heerlijk kunt genieten met je gezinnetje en dat je even een klein beetje tot rust kunt komen..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline



Tinco  :'(


Ik heb het nog 2 dagen aangekeken, jullie meningen erin meegenomen en heb vandaag de knoop doorgehakt ....

.... Tinco zit pleegouders - broertjes en zusjes, Amor & Diégah.

Ik kon het echt niet meer aanzien .... ook gingen Eros & Chica, Tinco minder voeren, ik zag de achterstand met Early, enkele uurtjes ouder, steeds groter worden, Early woog net 86 gram, 3 uur nadat de ouders te eten hadden gehad .... Tinco 70 gram, terwijl Enu 3 dagen jonger al 73 gram woog.  ::)

Hier wat foto's om het verschil te zien ....


Early en Tinco, beide op dezelfde dag geboren ....


.... zien jullie hoeveel pennetjes de ouders al van de rug en het koppetje van Tinco hebben afgebeten??


Verder wil ik ze niet laten gaan.

Ik heb ook meteen het blok weggehaald .... het is mooi geweest .... ze gaan terug in de grote kooi in de huiskamer en als Amor & Diégah aan de volgende ronde gaan beginnen zorg ik dat Unique & Fleur startklaar zitten in de kweekkooi in de bijkeuken zodat ze beide tegelijk eitjes hebben. Hopelijk gaat het bij hen deze keer wel goed ....

Eros en Chica ..... ik wil gaan proberen of ik Eros zover kan beinvloeden dat hij verliefd wordt op Perle .... Chica mag dan bij haar lievelings zusje, Noa in de kooi .... zij wordt dan verplicht vrijgezel .... ze plukt Eros verschrikkelijk, zijn hele ondernek, zijn achterkoppetje, zijn vleugels en zijn stuit en gedeeltelijk zijn staart ..... ze plukt keer op keer haar jong helemaal kaal ....


.... zie hier ook Boyke uit het vorige nest ....

.... en hun jongen gaan dood in het ei ....

kortom .... geen geweldige combinatie, dit koppel .... als het me lukt het zo te manipuleren om ze uit elkaar te halen en toch beide weer gelukkig te worden (ze zijn nog jong en hebben nog een heel leven voor zich) .... graag .... lukt het niet .... heb ik en Eros (die half kaal blijft) pech, ze zullen dan waarschijnlijk in de toekomst kinderloos blijven.  :-\

Hoe ga ik het doen??

- Eros & Chica eerst apart zetten met Noa & Perle in 1 kooi??

- eerst weer terug in de grote kooi, bij de 5 vrijgezelle dames en kijken of Eros eventueel trekt naar één van de andere dames .... ik weet uit ervaring dat Chica dan meteen naar haar zusje, Noa, trekt??

- of gelijk korte meteen nemen en Chica in de grote kooi bij de vrijgezelle dames en Perle bij Eros in de bij keuken samen in een kweekkooi??

Zielig .... ik weet het .... maar dit kan zo ook niet langer .... ik weet het ook niet meer.  :-\



Later op de dag, waarschijnlijk vanavond volgt de complete fotoreportage van de jongen .... ze worden zo mooi.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.