## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Foto´s van vandaag,

16 december 2007



Extreem


Extreem


Extreem, foto extra, vleugeltjes wijd.


Extreem


Extreem is zwaar bont, teveel grijs voor een (Primrose) getekende .... ik kan nog geen mutatie en geslacht met 100 % zekerheid zeggen, kan alleen een gokje wagen.  ;)

Ik denk dat Extreem een bonte geparelde man is.  ::)


Eggy


Eggy


Eggy


Eggy is op enkele veertjes na helemaal geel  :o het heeft tot nu toe alleen op het linkervleugeltje enkele veertjes .... volgens mij heeft Eggy geen pareltjes en de enkele veertjes nog in hulsjes zijn ietsje lichter dan die van Extreem .... ik hoop dat Eggy cinnamon wordt, dan is het een popje en  blijft het waarschijnlijk hier  ::)
Ik wil nog graag 1 popje met gele wangetjes van Amor & Diégah zelf houden van dit of het volgende nest .... ik wacht namelijk al 2 jaar op een zwaar bonte geelwang man en wil daar graag een (Primrose) getekend popje als partner bij plaatsen.  ;) :D

Eventueel kan ik haar dan ook altijd omruilen met Princess mocht dat niet gaan klikken met Armani.  ;) :P


Early


Early


Early


Early is een prachtig (Primrose) getekend witmaskertje  :D Nogmaals .... ik weet het niet 100 % zeker het is puur een gok maar ik denk dat Early een bont gepareld cinnamon witmasker popje wordt.  ::)


Ecco


Ecco


Ecco


Ecco is gisteren geringd met nummertje 17. Wat ik tot nu toe zie wordt ook dit een mooi getekend valkje.  :D
Verder zie ik alleen een rood lensje wat meestal wijst op en cinnamonnetje dus popje maar bij Eggy en Early zie ik geen rood lensje, en die verwacht ik cinnamon te zijn.  :-[


Enu


Enu


Enu is vandaag als laatste geringd met nummer 18 .... deze heeft nog te weinig tint om al iets van de tekening te zeggen.  :-\ Maar ook hier zie ik een rood lensje, zelf op sommige foto's .... kijk maar goed.  ;)

Verder even iets over dit nestje in het algemeen .... de ouders verzorgen het optimaal, ik moet ze dan ook op het moment 4 x per dag volle bakken voer geven en owee ik een half uurtje te laat ben .... dan staan ze gewoon te schreeuwen naar me.  :o De jonkies zijn erg lieve, niet angstige, rustige kroelertjes.  :-* :-* Sinds gisteren mogen ook de 2 jongste elke dag mee op schoot zitten .... om te leren kroelen.  ;D ;D



Tinco


Tinco




Tinco



V.l.n.r. Enu, Ecco en Tinco, de 3 kleinste


V.l.n.r. Enu, Ecco en Tinco


V.l.n.r. Enu, Ecco en Tinco


V.l.n.r. Early, Eggy en Extreem, de 3 oudste


V.l.n.r. Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Tinco, Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Tinco, Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Tinco, Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Tinco, Enu, Ecco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Enu, Ecco, Tinco, Early, Eggy en Extreem


V.l.n.r. Enu, Ecco, Tinco, Early, Eggy en Extreem


En nog een keer omdat hij zo leuk is.  :P

De vond ik ook hele erg grappig, heeft Yvon voor me geknutseld,

bedankt Yvon  :-*



Pfffffh, jemig wat een mega stapel foto's weer .... ik doe als ze eenmaal in de pennetjes zitten 1 foto plaatsen per zijde, dus 4 per valkje en dan nog enkele groepsfoto's .... alleen vandaag kon ik echt niet kiezen.  ::) :P Boffen jullie weer.  ;)

Ik ga gewoon door met uploaden .... heb namelijk ook nog zo'n berg met foto's van de kids en de honden genomen tijdens 3 dagen wandelen in de bossen, afgelopen vrijdag, zaterdag en vandaag.  :D

Ik ga een poging wagen ..... start ik op pagina 200 ???



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Allereerst gefeliciteerd met de



pagina.

Nu ga ikje wondermooie foto's eens rustig bekijken.

Groetjes Anja


Dierenfreackske

Heel mooie foto's hoor !! Wat zijn ze toch lief en piepklein zeg !!! Extreem  wordt een hele prachtige en Tinco is heel donker ? Mooi  !!! Mooi mooi mooi !! Ze zijn een voor een heel mooie donsjes , echt waar !! En zo'n modellen zeg !! Al van zo klein aan de lens he! !!! SUPER !! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Ik begin met de donsjes.  :P  ;)
Ze zijn stuk voor stuk om te  :-* :-* :-* :-* :-*   :D

En nu gefeliciteerd met je


ste  pagina
(eventjes snel gepikt van Anja  ;D )

Geen dank hoor,graag gedaan  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Caroline,

Ik heb met volle teugen genoten. Heerlijke foto's weer zeg.
Dank je wel voor de mooie foto's.

Enne Yvon,

Mooi gedaan hoor. Nu klopt het helemaal met het liedje ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anja

Citaat van: *Yvon op 16 december 2007, 22:41:40
Hoi hoi

Ik begin met de donsjes.  :P  ;)
Ze zijn stuk voor stuk om te  :-* :-* :-* :-* :-*   :D

En nu gefeliciteerd met je
ste  pagina
(eventjes snel gepikt van Anja  ;D )

Geen dank hoor,graag gedaan  ;D

Groetjes Yvon



Yvon,

Ik zie alleen een 0. Je hebt het niet goed gepikt hoor ;) ;) ;)

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian


Lin

Hoi Caroline,

Leuk zo op een rijtje en vervolgens nog even los op de foto. Ik heb wel een voorkeur(en) moet ik zeggen. Maar wacht je al twee jaar op een zwaar bonte geelwang man? Of zie ik alleen maar poppen in advertenties?

Mooie fotos!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Ik heb supergenoten van alle mooie foto's.

Welke mutatie heeft Tinco dan?

Kijk weer uit naar de volgende sessie ;D

En gefeliciteerd met je 200ste pagina.

Groetjes,
Jeanine.

carco

Wauw mooie foto's zeg  :-*
Wat zijn ze weer lief.
Maar je zegt heel veel over de karaktertjes van je bontjes, maar over Tinco hoor ik je niet    ???:-[  :-X

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



Jij schrijft het, Caroline en ik dacht het net ook .....  ik was het helemaal vergeten .... bij deze nog eventjes .... Tinco is ook een lief en aanhankelijk ventje .... blaast flink als ik het blok open doe maar zit natuurlijk ook veel in zijn eentje  :'( maar eenmaal bij ons is hij net zo lief als de rest.  :D

Ik hou op dit moment goed in de gaten wanneer Chica ´s nachts het blok niet meer ingaan .... vanaf dan mag Tinco gaan slapen van 22.00 tot 7.00 uur bij zijn vriendjes .... is wel zo gezellig en lekker warm .... de bijkeuken waar ze zitten wordt niet echt koud want ias goed geisoleerd, ook al voor de honden maar daalt ´s nachts wel tot 16 ° C.

Ook had Chica gisteren hier en daar wat puntjes van de veertjes afgeknabbeld, gelukkig vandaag niet meer .... gaat ze dit meer doen dan blijft Tinco bij Amor & Diégah.  ;)

Nou toch nog een leuke update over Tinco toch??

Oh en nog even de mutatie voor degene die het nog niet weten .... Tinco wordt een witmasker man.  :D

Ik zal proberen om hem morgen even te filmen.  ;)

°°°°°°°°°°°°°
En Lin, inderdaad al 2 jaar wachtende op een bonte geelwang man .... advertentie kijk ik niet echt naar .... ik wil namelijk ook nog een tamme hebben en .... van een betrouwbaar adresje .... niet zomaar van marktplaats afgeplukt .... ik wil geen risico's lopen hier met al mijn scheetjes binnen en heb geen andere ruimte om ze in quarantaine te plaatsen.  ;)

Maar mijn bonte geelwang man komt wel hoor .... kijk maar naar Cartier .... daarop heb ik ook 2 jaar gewacht.  ;)

Maar niet verkeerd om alvast een mooi popje voor hem te reserveren mocht hij volgend jaar geboren worden toch??




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey ....ook van ons hier een dikke proficiat met je 200 ste pagina hoor !!! Dat is al een heel pak he !!! Grtjs Ann



*Yvon

Citaat van: Anja op 16 december 2007, 22:44:48
Citaat van: *Yvon op 16 december 2007, 22:41:40
Hoi hoi

Ik begin met de donsjes.  :P  ;)
Ze zijn stuk voor stuk om te  :-* :-* :-* :-* :-*   :D

En nu gefeliciteerd met je
ste  pagina
(eventjes snel gepikt van Anja  ;D )

Geen dank hoor,graag gedaan  ;D

Groetjes Yvon



Yvon,

Ik zie alleen een 0. Je hebt het niet goed gepikt hoor ;) ;) ;)


Oepsie  :-[ ik heb het al verbetert.  ;D
En welk liedje bedoel je dan ??

In het blok hebben ze bijna allemaal lef.  ;) ;D
Maar zodra ze eruit zijn.......  :-* :-*

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >