## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat lieffffffffff allemaal !!  :-*
Ik weet niet of ik het goed zie,maar is Tinco nou wat kleiner dan Early ?
En volgens mij zag ik iets grijs bij het staartje van Extreem ?


Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Ceoline,

Idd jammer dat je nog niets wijzer bent geworden  :-\.
Wat ben ik benieuwd als de grijze veertjes bij de witmaskers door gaan breken. Cinnamon of niet? Gepareld of niet?
Nog even geduld hebben  ;).

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Klopt Yvon, helaas wat grijs in de staart van Extreem, volgens mij 1 staartveer en de rest stuitveertjes maar het is nog erg kort.  ::)

En Early en Tinco zijn beide op 4 december geboren, Early lag er om 8.30 uur al helemaal gedroogt en Tinco vond ik om 11.30 uur nog niet volledig gedroogd. Die uurtjes zie je, Early woog vandaag 27 gram en het eerste kuifveertje stak er al doorheen, bij Tinco nog net niet, en ik ben al zo benieuwd  :-\ en die woog 23 gram. dus scheelt maar 4 gram, beide kropjes waren redelijk gevuld.  ;)

En ook ik ben heel erg benieuwd hoor Petra .... zullen ze weer zo mooi worden als, Kouros, Nema en Princess??

En dan Eggy .... daar zie ik op het moment nog geen ene grijze veer  ???

En Sally .... de twee oudste hebben al goed hun oogjes open .... ik zie geen rode lensjes  8) en de 2 grootste witte, Early en Tinco hebben ook hun oogjes open maar alleen in het duister van het blok .... uit het blok vinden ze het nog te fel licht en sluiten ze hun oogjes.  8)

En gelukkig Peggy dat je er weer even tegen kunt  ;D ik hem morgen namelijk helemaal geen tijd om foto's te maken .... grote boodschappen doen .... Sophy consultatiebureau voor controle en tweede keer prikjes .... Sanne zwemles .... en de rest natuurlijk gaat ook gewoon door.  ;)

En ja, voor iedereen die erop reageerde .... jammer dat nu eigenlijk nog niks wijzer ben wat betreft de dode donsjes .... had ik ook niet echt verwacht hoor .... heb er al eens over gebeld en toen hoorde ik hetzelfde, alleen over het donsje in eitje opsturen is nieuw mmar dan moet ik eerst weer een dood donsje in ei hebben .... nou eigenlijk liever niet meer.  :-\

En het is nu ook dubbel .... je hoopt bijna dat ze iets vinden in de ontlasting van de beide koppels maar dit getekent dan dat ze iets onder de leden hebben wat ik eigenlijk ook weer niet geloof.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat een heerlijke foto's weer van je kleine donsjes  :-* :-* :-*
Wat steekt dat geel mooi af tussen al dat wit... Ik ben heeeeel benieuwd hoe ze er allemaal uit gaan zien. Heel mooi... dat weet ik.... maar hoe heel mooi  :D

Jammer dat je nu nog niet veel wijzer bent wat betreft de dode donsjes in het ei. Is wel frustrerend  :-\

Groetjes,
Monky

ps kan je onze Zowie vinden tussen alle mooie kerstkunstwerken van de fotowedstrijd?  ;D

♥Debby♥

Wat een schitterende foto's weer Caroline,

Dat is echt genieten zeg..

Wat betekend het nu dat eggy nog geen grijs heeft.. helemaal geen kleur in dit valkje??

Kan me trouwens voorstellen dat je teleurgesteld bent dat je nu nog niets wijzer bent.. nu moet je dus echt tot een volgend nestje wachten... Ik hoop dat Tinco goed gezond opgroeid en dat papa en mama hem goed blijven voeden... en dan hopen we dat het de volgende ronde beter gaat met de kleintjes in de eitjes..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Caroline,

Gecondoleerd.

Mooie foto's. Die hebben toch een kleine glimlach op mijn gezicht kunnen toveren.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

CitaatKlopt Yvon, helaas wat grijs in de staart van Extreem, volgens mij 1 staartveer en de rest stuitveertjes maar het is nog erg kort. 

Helaas ??  :o
Ik vind dat eigenlijk wel mooi.  ;) ;D
Zeker als het 1 of 2 staartveren zijn en dan wat hele kleine stuitveertjes.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




•=Bonnie=•

Pak Eggy maar in, helemaal leuk  ;D  Dat wordt net mijn Beauty! wat gaaf  ;D

Rianne

Spannend hoor, Tinco nu wel of niet bont :) Het zou goed kunnen want Grisha heeft ook 2 bonte jongen. Ik zie wel al wat grijs op het vleugeltje dus bij het kuifje kan het ook niet lang meer duren! :)

Jammer dat de sectie niks kon worden. Laat je ze nog een tweede ronde doen?

Wilma1


HONGERRRRRRRR  ;D

Mooie foto's en wat een beauty's.... jammer van de andere eitjes en dat je nog niet veel wijzer bent geworden tijdens het gesprek. Hopelijk komt dat nog voor je, want het blijft toch knagen, denk ik ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: Bonnie op 12 december 2007, 10:25:48
Pak Eggy maar in, helemaal leuk  ;D  Dat wordt net mijn Beauty! wat gaaf  ;D


Ja gaaf hè, of net als de broer van jou Beauty, mijn Armani ....


Ook voor Debby gelijk haar vraag beantwoord, Eggy lijkt dus op Armani, Armani heeft alleen 1 grijze staart - en wat stuitveertjes.

Het heeft zo ontdekte ik net tot nu toe alleen op de linker schouder 2 kleine veertjes grijs en verder "nog" niks. Stiekem hoop ik dan ook dat het een cinnamonnetje wordt .... zou wel een erg mooi bontje worden voor de bonte geelwang man die ik nog steeds een keer hoop aan te komen.  ::)


Citaat van: Rianne op 12 december 2007, 10:31:47
Spannend hoor, Tinco nu wel of niet bont :) Het zou goed kunnen want Grisha heeft ook 2 bonte jongen. Ik zie wel al wat grijs op het vleugeltje dus bij het kuifje kan het ook niet lang meer duren! :)

Jammer dat de sectie niks kon worden. Laat je ze nog een tweede ronde doen?


En Rianne, ik heb net bij Tinco een grijs kuifje door zien komen .... dus met pas 2 jongen nog steeds niet 100 % zekerheid of Eros split bont is of niet.  :-\

En je vraag, ja ze mogen nog een tweede ronde doen, ik moet sowieso een eitje met dood donsje opsturen wil ik alles volledig onderzocht hebben.


Citaat van: *Yvon op 11 december 2007, 23:53:19
Hoi hoi

CitaatKlopt Yvon, helaas wat grijs in de staart van Extreem, volgens mij 1 staartveer en de rest stuitveertjes maar het is nog erg kort. 

Helaas ??  :o
Ik vind dat eigenlijk wel mooi.  ;) ;D
Zeker als het 1 of 2 staartveren zijn en dan wat hele kleine stuitveertjes.

Groetjes Yvon



Tuurlijk, is zeker heel erg mooi maar .... mijn streven is de (Primrose) getekenden zo perfect mogelijk te kweken en daarbij horen geen gekleurde staart- borst- en stuitveren.  ;) En die heeft Extreem wel hier een daar een beetje maar dat maakt hem zeker niet mooi hoor.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Mooie foto's zeg!

Ik heb je IM ontvangen, ik zal vanavond proberen te reageren want ik kwam nu eigenlijk alleen maar online om even bij te lezen....Maar ik heb hem in goede orde ontvangen en gelezen.  ;D Dank je wel.

mara

lola

Caroline,

wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt!
helemaal geweldig, ik wil het toch ook ooit een keer mee maken allemaal....

ach mijn tijd komt nog wel!
eerst de feest dagen en dan is hel alweer nieuw jaar. voor ik het weet is het voorjaar en mogen Boy en Lola het nog eens proberen!

groetjes
Nicole's beestenboel

Rianne

He, toch een grijs kuifje? 2 jongen is idd te weinig om te zeggen of ie split bont is of niet. Hopelijk gaat het de volgende ronde wel goed. Ga je dan alle eitjes overleggen of hoe ga je dat doen? :)