## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline

Ok, en dan een Cartier look-a-like neem ik aan?? Niet een cinnamon opaline SPLIT bronze-fallow
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Het loopt gewoon storm hierzo met reserveringen.  ;D ;D
Ik hoop dat voor iedereen een valkje geboren gaat worden die ze willen hebben. :D
Wat zal je dan gevarieerde valkjes krijgen,Carolien.  ;) ;D

Nog 9 dgn voor het eerste eitje ongeveer uit kan gaan komen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Vol verwachting klopt ons hart....
Ik lach me suf... lijkt wel op zo'n telefoonlijst, waarbij ze telkens zeggen: u heeft nog 5 wachtenden voor u... u heeft nog 4 wachtenden voor u...

Ach, ik vind het leuk hoor om zo met zijn allen in blijde afwachting te zijn en het zou leuk zijn als we allemaal kregen wat we willen, maar ik denk dat die vlieger niet opgaat... maar... het zou moooi zijn ;)
We wachten af toch?

Groetjes Manon

Gerda

Hoi Caroline,

Over een dag of 8 kun je het eerste donsje al verwachten, toch! Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen!!

Liefs, Gerda


*Esther*

Citaat van: Caroline op 22 november 2007, 22:39:35
Ok, en dan een Cartier look-a-like neem ik aan?? Niet een cinnamon opaline SPLIT bronze-fallow

Ja, Cartier de tweede ;D
Ik zit net te denken, stel dat mijn Laluna wel geelwang-fallow is, dan heb ik gelijk een mannetje voor haar!
Maar goed dat kan ik pas zien als Laluna en Twinboy hun jongen, jongen krijgen. 8)

groetjes Esther

*Yvon

Hoi hoi

Gerda heeft gelijk ja.  :D

Nu nog 7 dgn wachten en dan kan het eerste eitje uit gaan komen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Hoi Caroline,  Ben hier ook weer wat bijgelezen hoor en wat lees ik ? 10 bevruchte eitjes;  wauw. Ben heel benieuwd.
Ja ja Anja; wij staan ook nog steeds op de wachtlijst,  volgens mij sinds eind mei ongeveer en ja het klopt ook dat wij ontzettend hebben zitten twijfelen over nog een valkje erbij. Als poppetje ( zazu )  een man zou zijn geweest dan hadden we het zeker bij 4 valkjes gelaten. Nu wachten we het gewoon maar even af; wij wachten dus op een zwaar bonte witmasker man ( primrose getekend ) van amor en diegah. Die zouden we toch echt wel kunnen koppelen aan poppetje of belle. Dus ik ben toch wel benieuwd watvoor donsjes er allemaal uit die eitjes gaan komen  ;D Nog een mannetje erbij lijkt me eigenlijk wel zo gezellig en misschien ook wel goed voor de sfeer.  Nu wipwapt dirkje met Belle ( dus niet met bo ) en Bo is daar niet altijd zo happy mee  ;D En natuurlijk heb ik wel twijfels over de grootte vd kooi...Kan het wel 5 valkjes in deze kooi ?  en is een oneven aantal wel verstandig ?
Ik zal eens heel even advies gaan vragen aan de kweekster in kwestie  ;D ;D  Caroline;  ik stuur je zo even een mail.

Ik probeer je dagboekje wel weer wat beter te gaan volgen hoor.  Ik weet trouwens niet of ik het al gezegd heb maar cartier is werkelijk prachtig en wat gaaf dat hij zo '' into '' jou is  ;D

Groetekes Peggy
Ik ga nu eens even je verslagje lezen over de intocht van sinterklaas. en de foto's van kleine sophy.
Heerlijk zo'n ochtendje achter de pc...mijn viertal vliegt in het rond en ik heb even genoeg tijd om het één en ander bij te lezen. Wat is het leven toch zalig  ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Rianne

Wauw 10 stuks alweer! :D Je hebt straks je handen vol met het jonge grut, geweldig! Was het maar weer voorjaar... ;)

Tjerk

Hey,

Super dat je al zoveel reservaties hebt. 10 eieren en alles ook nog eens bevrucht, tof!! Jij hier maar een beetje broeden en ons jaloers laten zijn omdat vrijwel iedereen hier moet wachten tot februari/maart :P :P.

Groeten Tjerk

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Tjerk op 23 november 2007, 11:24:52
Hey,

Super dat je al zoveel reservaties hebt. 10 eieren en alles ook nog eens bevrucht, tof!! Jij hier maar een beetje broeden en ons jaloers laten zijn omdat vrijwel iedereen hier moet wachten tot februari/maart :P :P.

Groeten Tjerk



Ik kan al wel kweken maar er komt niks  :-X

Caroline,

fijn dat je reserveringen hebt. Nu nog wachten hoe alles gaat lopen. en ja straks zal je wel niet meer op het forum komen al je wel 10 moet tam maken.  :-\


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline



Tuurlijk kom ik op het forum  :D .... nu zitten er soms enkele valkjes bij me als ik op het forum ben en er zijn er 16 los.  ;)

Mijn laptoppie staat beneden en mijn valkjes ook.  ;) :D

Komt helemaal goed.

Uiteraard is bevruchte eitjes pas stap 2 (stap 1 is eitjes leggen), de volgende stap is levende donsjes uit het ei en daarna die ook op stok te zien krijgen.  ;)

Meer dan mijn best doen en de valkjes op en top verzorgen kan ik niet doen.  :)

PS. ik heb enkele mailtjes/IMs ontvangen .... dames, vannavond geef ik hierop antwoord, als ik lekker rustig zit en de kids in hun bedje liggen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Caroline op 23 november 2007, 12:43:20


Meer dan mijn best doen en de valkjes op en top verzorgen kan ik niet doen. 


Nee de rest moeten ze toch zelf doen, dat is zo.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 22 november 2007, 22:39:35
Ok, en dan een Cartier look-a-like neem ik aan?? Niet een cinnamon opaline SPLIT bronze-fallow


Cartier look-a-like? Kan jij die kweken dan?  :D

Caroline

Nee, nog niet  ::) die hoop ik in de toekomst te kweken.

Maar er willen nu al mensen op de wachtlijst staan mocht ik ze straks kweken.  :o

Kan het ook niet helpen, kan moeilijk zeggen dat ze dat niet mogen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.