## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Esther*


*Yvon

Hoi hoi

Het ziet er nu al moooooiiiiii  uit !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

maveef

WOW!!  :D

Zo een beauty is het wachten wel waar toch? :) Een hele gele of bijna helemaal geel is echt prachtig. Er zijn echt nog veel valkjes die ik zou willen haha..

Ben jalours ;)

Dierenfreackske

Ja ......ik ben ook jarloers zeg !  Al die mooie valkjes !
Ik zou er ook nog wel een paar willen maar ik moet wachten tot Suske en Wiske eigen jonkies hebben van mijn man !!!
Snik !! Grtjs !



Anke

Hoi hoi,
Ach wat een prachtig valkje. Helaas wilde fotobucket niet meewerken dus het filmpje kom ik later wel bekijken.
Houdt je het nog vol om te wachten?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Citaat van: Dierenfreackske op 30 augustus 2007, 10:49:25ik moet wachten tot Suske en Wiske eigen jonkies hebben van mijn man !!!
Snik !! Grtjs !


:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o



:P Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3


Wilma1

Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2007, 14:37:52
Citaat van: Dierenfreackske op 30 augustus 2007, 10:49:25ik moet wachten tot Suske en Wiske eigen jonkies hebben van mijn man !!!
Snik !! Grtjs !


:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o



:P Wilma



Citaat van: Monky op 30 augustus 2007, 15:29:03
  :o ;D ;D ;D


Hey Monique,
Ben jij ook zóóó'benieuwd wat dát voor soort gaat worden....met bijzondere mutatie's die zeker niemand heeft  ;D

Caroline zal er vast 1 willen hebben  ;D ;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2007, 16:10:04
Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2007, 14:37:52
Citaat van: Dierenfreackske op 30 augustus 2007, 10:49:25ik moet wachten tot Suske en Wiske eigen jonkies hebben van mijn man !!!
Snik !! Grtjs !


:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o



:P Wilma



Citaat van: Monky op 30 augustus 2007, 15:29:03
  :o ;D ;D ;D


Hey Monique,
Ben jij ook zóóó'benieuwd wat dát voor soort gaat worden....met bijzondere mutatie's die zeker niemand heeft  ;D



En het was nog een trio ook  :o ;D

Anke

Jaaaa nu doet het filmpje het wel ;D
Wowowowow wat een prachtig valkje en wat een lief filmpje :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Citaat van: Monky op 30 augustus 2007, 21:25:20
Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2007, 16:10:04
Citaat van: Wilma1 op 30 augustus 2007, 14:37:52
Citaat van: Dierenfreackske op 30 augustus 2007, 10:49:25ik moet wachten tot Suske en Wiske eigen jonkies hebben van mijn man !!!
Snik !! Grtjs !


:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o



:P Wilma



Citaat van: Monky op 30 augustus 2007, 15:29:03
  :o ;D ;D ;D


Hey Monique,
Ben jij ook zóóó'benieuwd wat dát voor soort gaat worden....met bijzondere mutatie's die zeker niemand heeft  ;D



En het was nog een trio ook  :o ;D


;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Nieuwe foto´s van mijn beauty!!















Het hier vannacht weer bal geweest bij de valkjes.  :-\

Ik verdenk Unique ervan dat hij de waterfles eraf heeft gegooid, hij gooit namelijk regelmatig de waterflessen en voerbakken op de grond.  >:( Hij kan ook heel erg leuk spelen met een kattenballetje trouwens, zo´n plastic balletje met gaten erin, hij pakt dit van de grond, vliegt ermee naar boven naar een stok gaat ermee spelen en als het valt haalt hij het weer opnieuw op.  :D Heel lief.

Maar goed, ik kom dus vanmorgen beneden en de hele huiskamer ligt vol met veren en één van de waterflessen in de tweede grote kooi ligt op de bodem, na een snelle inspectie zaten alle 15  valkjes normaal op hun stokje en zag ik verder geen bloedspetters.

Toen de kindjes aan hun boterhammetjes zaten heb ik even stuk voor stuk de valkjes nagekeken en  >:( >:( Rocky, mijn lutino popje, is voor de derde keer al haar slagpennen aan haar rechtervleugel kwijt en er zit weer een wond van anderhalf bij twee cm.  :-\ Het heeft niet heel erg gebloed want ik zie nergens bloed, wel zit ze er wat rustig bij maar gelukkig wel op één poot en niet bol.

Wel balen, haar slagpennetjes waren net weer aangegroeid en ook het vliegen ging weer steedds beter, nu is alles nog korter aan één kant dan wanneer zij was gewiekt.  :-\

Tuurlijk hou ik haar goed in de gaten.

Verder alles ged met de valkjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.