## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caroline

Ten eerste gefeliciteerd me de thuiskomst van je nieuwe aanwinst, Armani. Hij is echt heel erg mooi!

Verder vind ik het altijd leuk om je updates te lezen. Zoveel te beleven bij jou!

Mara

Angel_Rob

Wat een knapperd  :D
Die van jullie mams is ook al zo'n knapperd

:-*
Liefs Angèl en Damian


Wilma1

Hoi Caroline,
Wat een prachtige foto's en de naam ARMANI vind ik super!!!!! Begint op LAFFAYETTE  te lijken straks  ;D een grote pracht en praal in je huis!!!!

De filmpjes heb ik van genoten, alsof ze in mijn tuin zitten, Ruby is meteen wakker!!!!!
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D

Armani is een hele mooie naam voor een snoepje van een valkje :-*

Hoe gaat het bij mams met haar nieuwe valkje?


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Ik moest je nog feliciteren met Armani! zo te horen geniet je er volop van. Ik hoop dat Armani straks goed klikt met een partner.Maar dat zal vast wel Armani is nog zo jong.

een rustperiode is ook wel hun verdiende loon. Even weer bijtrekken.

Citaat van: Mariska op 19 juni 2007, 16:16:41Hoe gaat het bij mams met haar nieuwe valkje?


Ben ik ook benieuwd naar


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline



Even een heel klein berichtje, ik ben namelijk pas sinds 20.00 uur thuis en .... ga nu pas zitten dus ben eigenlijk een beetje te moe.  ;)

Maar .... het gaat heel goed met Rocky (van mijn moeder), ik ben er vanmorgen nog eventjes geweest, heeft ie nog op mijn hand gezeten en met mijn neus geknuffeld, keurig opgestapt natuurlijk. Het is een lief valkje met een zacht karaktertje. Wel hebben ze hem zijn vleugeltjes eenmalig gekortwiekt, dit om hem iets makkelijker tam te krijgen, ook met betrekking tot mijn moeder's handicap, zij heeft rechts een kunstoog, dus ziet aan die kant niks.
Maar ze is dolgelukkig met hem.

Ook ik ben dolgelukkig met mijn Armani, alhoewel die ook steeds bij me wegvliegt.  ;) Opstappen doet ie wel en och, ze kunnen natuurlijk ook niet alle 15 bij me komen zitten als ze los zijn, dan wordt ik helemaal gek!!  ;D ;D

Hij heeft het nog steeds heel erg gezellig met Princess, zijn toekomstig meisje. Kouros wordt wel in de kooi geaccepteerd maar Armani en Princess doen de hele dag alles samen, samen eten, samen spelen, samen kroelen en ook samen naast elkaar slapen. Dus helemaal toppie.  :D :D

En toen zat ik van de week op bank en hoorde ik allemaal vreemde fluitjes ....  ??? wat bleek toen ik ging kijken .... zowel Kouros als Armani beginnen te ontdekken dat ze een fluitje hebben en zijn flink aan het oefenen.  :D ;)

Dus .... waarschijnlijk beide mannen, zoals hun mutatie (popjes zouden cinnamon zijn geweest en beide heren zijn "gewoon"grijs) ook aangaf. (door al die cross-overs de laatste tijd weet je niks meer zeker).

Verder met alle valkjes alles nog oké en in huis nog steeds druk bezig, het einde begint in zicht te komen. Ook met de kids nog enkele drukke dagen vlak voor de grote vakantie, uitstapje, morgen naar de bossen om daar piratenfeest te houden, een musical van groep 8, jaarafsluitingsfeest volgende week enz. volgende week donderdag is de laatste schooldag voor Sanne en Thomas, Jasper heeft dan ook de laatste dag Peuterspeelzaal en dan alleen nog vrijdagochtend naar de Early Bird en dan .......


vakantie!!!!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje.....waar haal jij al die energie vandaan ??
Als ik me eigen vergelijk met jou,dan ben ik echt een lui wijf.  ;D
Wat fijn dat het met Rocky,wat ook een pracht valkje is,zo goed gaat.
En met Armani gaat het dus ook goed en ook al gelijk een vriendinnetje.  :D
Wat leuk dat de jonge mannen al beginnen te fluiten.  ;D
Altijd een leuk gehoor die beginnende fluitjes.
En bij jullie al bijna vakantie,wij moeten nu nog +/_ 4 weken.  :-\

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Wat goed dat het zo goed gaat tussen Armani en Princess. En ze gaan al proberen te fluiten dat is altijd leuk vind ik.

Nou jij barst van de energie zeg. Nog even en dan is het vakantie dan kan jij het ook rustig aan doen toch.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Caroline,

Wat fijn dat het beoogde koppel Armani en Princess het zo goed met elkaar kan vinden. Schattig dat ze alles samen doen!

Nou maar hopen dat het vandaag droog blijft in de bossen!

Groetjs, Gerda

*Petra*

Hoi Caroline,

Nog 1 weekje, en dan vakantie !!!
Wat een heerlijk vooruitzicht is dat !!
Even niet op de tijd lettten, heeeeeerlijk !!
Fijn dat het zo super gaat met Princess en Armani, kon niet beter!

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Daar ben je wel ff aan toe denk ik, VAKANTIE....wat een heerlijk woord is dat!!!! ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline



Nou, heerlijk .... vakantie!!!!  :D :D

Nog 4 daagjes school, peuterspeelzaal, Early Bird, logopedie, zwemmen en .... de wekker om kwart voor 7 ...... ik tel ze af.  ;)

Ik ben de laatste dagen weer flink aan het schilderen geweest en gisteren heb ik het laatste wat nog geschilderd moest worden afgekregen .... weer een mijlpaal, Ed had er voor vrij genomen, zodat hij de boys kon bezig houden, Sanne had een kinderfeestje en was de hele middag weg en ik ben niet met Jasper naar de Early Bird geweest, om half 9 ben ik begonnen en om half 4 was ik klaar.  :D

Vanmorgen alle kamers lekker stofvrij gemaakt en gedweild, wiegje wat ik dus ook had geschilderd de afgelopen dagen, samen met Sanne ingericht en aangekleed. Kijkt altijd zo lief als dat weer klaar staat.

Van de week komt mijn vader nog een schilderij en plafoniere ophangen en dan zijn we boven klaar.  :D :D

Dan heb ik de komende dagen voor de vakantie nog over om tig bakken en dozen met kinderkleertjes van de zolder te halen en uit te zoeken, er staat daar van 3 kids van de afgelopen 6 jaar (jongenskleertjes 4 jaar) kleertjes, helaas helemaal door elkaar.  :-\ Ik ga ze stuk voor stuk onderhanden nemen en gelijk op schrijven wat er in zit en natuurlijk .... alles eruit halen wat ik nog voor onze kleine meid wil gaan gebruiken.  ;) Afgelopen week zijn we nog een paar dagen wezen baby-shoppen, we hebben op een paar dingetjes na alles in huis, er was toch best veel wat we nieuw wilden hebben,  o.a. flessen, boxkleed, hydrofielluiers, washandjes en spuugdoekjes, omslagdoeken, slabbertjes, piké en flanellenluiers, speentjes, luiertas, hoeslakentjes enz. Maxi-cosi en kinderwagen hebben we al, zoals ik mijn andere topic te lezen is.  ;)

Van de week nog eventjes de box uit de garage halen, schoonmaken en neerzetten en dan heb ik keurig alles klaar met 7 maanden.  ;)

Alleen nog alle kleertjes wassen maar dat is zo gebeurt.  :D

Oeps, eigenlijk veel te veel off-topic.  ::) :-[ :-[ :-X

Met de valkjes gaat het goed, nog steeds vreselijk in de rui, dus bijna elke dag 2 x stofzuigen.  :-\ Ook zijn er nog enkele broeds maar ze wipwappen gelukkig alleen maar en leggen geen eitjes en maken ook geen nestjes ergens. Helaas is Eros wel nog steeds kaalgeplukt door Chica  :-\ , ook Pablo is sinds het laatste nest begonnen met het plukken van Coco,  :-\ ze heeft op het moment GEEN kuif en GEEN oranje wangetjes meer.  >:(

Heel leuk om te zien dat Armani de baas in geworden in de kooi, hij is de beste vriendjes met Princess, Kouros accepteert hij in de kooi maar moet vooral niet naast hem op zijn stokje gaan zitten, dan wordt hij weggestuurd.  :o

Diégah en Amor hadden wat kleine wondjes en Rocky was aan één kant alle slagpennen kwijt doordat ze een nacht ergens van waren geschrokken maar gelukkig hebben ze hier verder geen last van gehad.  :D

Verder geen nieuws .... oh toch nog, een kleintje.  ;) We hebben sinds een week een "logeetje", er komt namelijk elke dag een groene grasparkiet man bij ons in de tuin eten, hij knabbelt de gevallen zaadjes op. Ik heb een kooitje neer gezet met het deurtje open en een voer en een waterbakje erin maar daarin durft hij niet, ook is hij niet tam genoeg om hem te vangen helaas.  :-\ Vandaag heb ik hem nog niet gezien.  :-\

Nou jullie zijn weer helemaal bij, ik heb mezelf beloofd dat ik even een uurtje op de bank mag gaan liggen  ;) dat ga ik nu doen, Ed is werken, mijn kindjes zijn lief aan het spelen en mijn wasmachine en droger draaien.  :D

Tot gauw!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline




Armani en Princess betrapt tijdens het kroelen samen.  :-* :-*

Klik op de foto hieronder en je komt op een serie foto's van de nieuwe slaapplaatsjes van de kindertjes.  :D (in mijn andere topic bij buurthuis.  :P





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Ga jij maar lekker even op de bank liggen, dat heb je verdiend. Leuke updates, beide. Mooi bedje ook. Mijn broer heeft de hele babykamer van Ivanka zelf gemaakt. Tot aan de lamp aan het plafond toe. Heel erg mooi.

Mara

*Esther*