## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

marga

hoi caroline
gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst
het is een schatje
groetjes marga

Caroline



Inderdaad Petra, 1 "foute staartveer".  ::) Maar .... verder helemaal geel wat ik ook weer erg aantrekkelijk vind.

En ik wilde mijn eigen dames met een "foute staartveer" niet houden maar ze hebben beide geen foute staartveer.  ::) Het bleek een stuitveertje van enkele cm's te zijn.  :D

Kouros heeft geen foute veren en Princess 1 stuitveertje van 2 cm daarom durfde ik deze enkele veer van mijn nieuwe aanwinst ook wel aan, er staat zoveel geel tegenover.

En tussen het klussen door .... och, ik heb zo hier en daar ook reserveringen lopen en dan krijg ik automatisch bericht als er eentje geboren is.  :D

En meteen jouw vraag beantwoordt Lin .... er komen na deze nog 3 valkjes bij.

Inclusief de jongen Kousos en Princess die natuurlijk hier blijven en inclusief deze nieuwe schoonheid heb ik 15 valkjes.  ;)

Voor of Kouros of Princess komt er nog een partner, ligt eraan wat het geslacht van deze nieuwe aanwinst is. Dit zal ook een Primrose getekende worden, een witmasker of met oranje wangetjes, met of zonder cinnamon of pareltjes, dat maakt me niet uit, als het maar perfect getekend is.

Dan komt er nog een bonte cinnamon (gepareld) geelwang MAN, een partner voor:


Perle, de bonte cinnamon geparelde witmasker pop van Sanne.
Hiermee kan ik dan zelf bonte cinnamon geelwangetjes kweken.  ;)

En dan komt er nog natuurlijk ..... mijn allergrootste droom ..... hier wacht ik al 2 jaar op, een lutino-popje MET pareltjes EN gele wangetjes.  :-* :-*


Dit wordt een vrijgezelle dame samen met Rocky, Noa en Oilily.

Ik heb dan in het totaal 7 koppeltjes en 4 vrijgezelle dames.  :D

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Oh, en eventjes een update over de eitjes van Unique & Fleur, eitje 2 was een week geleden 18 dagen bebroed  :-\ , het donsje zag ik gisteren nog wel bewegen maar gisteren zag ik weinig, waarschijnlijk dus weer gestorven in het ei.  :'( Als ik het kan opbrengen maak ik het eitje vanmiddag open.  :-\ :-X
Bevruchte eitje 2 en 3 zijn maandag en woensdag 18 dagen bebroed .... zoals het nu gaat met de andere 4 eitjes uit deze 2 nestjes, heb ik ook weinig tot geen vertrouwen hier meer in.  :-[
Ik weet ook niet wat het is met die jongen van hun, ik zie leven in het ei tot de eitjes 18-19 dagen zijn bebroed, ook hoor ik piepen en tikken en dan is het stil ......



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  2 juni 2007, 10:53:00

Ik wil jullie even mijn nieuwe aanwinst voorstellen :




:(     ;D ;)
Gefeliciteerd met de zus van Beauty, ze is prachtig :) (ik ben er dus van overtuigd dat het een popje is)

Is je opaline-lutino-geelwang popje al geboren?

Caroline



Dank je!!  :D

Zou wel leuk zijn een popje (ik had namelijk al een leuke meisjesnaam) maar .... de stuitveertjes zijn donkerder dan de stuitveertjes van jouw Beauty, ook als je stuitveertjes vergelijkt met de andere nestgenootjes ...... dan kon dit weleens een ventje zijn, zo vertelde ook Mandy, die heb natuurlijk live kan zien.  ;)

We wachten gewoon af.  ;)

Wel grappig, dat jij het zusje hebt.  :D

En mijn geelwang lutino popje .... zover ik weet is ze nog niet geboren dus misschien moet ik nog wel een jaartje wachten.  ::) Ze worden met regelmaat geboren maar tam zijn ze nog erg moeilijk aan te komen.  ;) En dat is toch een vereiste voor mijn teokomstige valkjes.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  2 juni 2007, 12:31:47


Hier nog eventjes een close-upje van de stuitveertjes.  ;)




Ohja, hier lijkt het inderdaad niet op cinnamon en dat is bij mijn Beauty wel het geval. Nou met Princes word vast ook heel mooi :)

Mara

Hoi Caroline

Wat een mooie nieuwe aanwinst zeg! Echt heel erg mooi.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Wooooowwwww,wat een pracht valkje komt er jouw kant op !!  :-* :-*  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Wat een mooi valkje krijg je straks bij je andere beauties! :D
En ach, foute staartveer of stuitveer, who cares? ;D

carco

Wauw weer een mooi valkje er bij van Mandy zeg :-*
De veertjes lijken mij ook vrij donker inderdaad.
Het wordt wel erg druk daar zeg: kunnen je oortjes het nog aan, ik heb daar best wel eens moeite mee hoor.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline





Jeps!!   :D

Mandy, live gekeken en ikzelf, op de foto gekeken, denken ook dat deze nieuwe beauty een ventje is maar zeker weten doen we het niet en ik vind het zo zonde om er een test voor te doen.  ;) Omdat ik toch beide geslachten kan "gebruiken".

En Caroline, een drukte wordt het wel, alhoewel ik wel steeds 6 valkjes apart ga zetten in kweekkooien in de aanbouw (bijkeuken), zodat ik er niet meer dan 12 (als ze allemaal, die ik gereserveerd heb, hier wonen). Dit niet vanwege de herrie maar vanwege de stof. Deze ruimte is ook gewoon in huis en ik kan ze dus nog gewoon binnen in de huiskamer laten vliegen.  ;)

Ik ben denk ik gezegend met erg lieve valkjes  ::) , erg veel herrie maken ze tot nu toe niet, zelfs niet als ze apart zitten. Alleen 's morgens en 's avonds tijdens hun etenstijd.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Hey Caroline,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje ;D! Hij lijkt wel erg veel op die van Bonnie, dat is ook al zo'n Beauty  :P. Maar je was net iets te vroeg met reageren in mijn dagboekje, ik had per ongeluk op de verzend knop gedrukt terwijl ik nog bezig was met uploaden :-X. Er staan dus nog een aantal foto's meer bij, inclusief commentaar ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje.
Een prachtig valkje hoor. Ben erg benieuwd of het een man of pop is en wat de naam gaat worden.

Wat vervelend weer met het eerste eitje zeg. Heb je het nu inmiddels open gemaakt of nog niet.

Groetjes Anja

margreet

hallo Caroline,

Mooi valkje hoor, heel veel plezier ermee.

groetjes Margreet