## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Foto´s van vandaag!!


Zowie en China.

Helaas Zowie en China overbelicht.  :-\


Zowie.


Bijna een compleet valkje.


Netjes opgestapt.


China.


Ook opgestapt en toen ..... was ie weg en vloog de hele kamer rond.  :o :o

Doerak, de jongste.







Ducky, de middelste.







Dinky, de oudste, blijft zo goed als zeker hier.  ;)







Samen, van links naar rechts, Doerak, Ducky en Dinky.









Zijn ze mooi of zijn ze mooi??  ::)

Ik kan helaas nog steeds niet goed het geslacht zien, erg moeilijk met zo weinig grijze veertjes te zien of het cinnamon (popje) wordt, ook pareltjes is erg moeilijk zoeken zo.  :-[

Wederom bedankt voor de leuke reacties.

Groetjes!!!!!

PS. Ik heb ook mijn kinderwagen compleet binnen, wil je hem zien KLIK dan op het fotootje hieronder.





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*


Mara

Hoi Caroline

Waanzinnig mooie foto's, al zijn de foto's van China en Zowie overbelicht.

Mara

•=Bonnie=•

Jemig Caroline wat een plaaaaaaaaaatjes zijn het! Doerak wordt ook heel erg mooi volgens mij. Heeft die op de zijkant van het lijfje een beetje bont of is dat schaduw?

En Ducky, is die cinnamon?

Ze zijn echt om op te vreten! :D

Monky

Hi Caroline,

Ik heb het idee dat ze met de dag mooier worden  ;D Maar volgens mij kan dat bijna niet  :D

Ik moet straks uitkijken dat ik niet met 4 valkjes naar huis ga hahaha   :o  :-X :-[ ;D

Groetjes,
Monky  8) 8) 8)

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op  3 mei 2007, 13:22:16
Ik moet straks uitkijken dat ik niet met 4 valkjes naar huis ga hahaha   :o  :-X :-[ ;D


Inderdaad!  >:( ;D

*Petra*

Hoi Caroline,

Normaal gesproken vind ik het altijd hard gaan met die valkjes, maar die 3 witmaskertjes blijven klein  ;D ;D. Maar dat ligt meer aan mij hoor  ;).
Ze worden erg mooi, en zien er goed uit!
Vind Doerak ook een moie lieverd !!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Help help is er een medicijn tegen het valkenvirus?


We zijn al besmet helaas :D

Caroline, wat zijn ze mooiiiiii

En de kinderwagen nou nou, wat een leuke dat zal zeker een genot zijn om er achter te mogen lopen ;D


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

3 mei 2007, 23:30:43 #1643 Last Edit: 4 mei 2007, 15:10:52 by Yvon en Rene
Hoi hoi

Wat zien ze eruit om te  :-* :-* :-*
Ik had al een vermoeden dat jullie de oudste gingen houden.
En ondanks dat de andere een klein fout veertje hebben(kan eigenlijk niet fout zijn  ;)  ) zijn ze ook gewoon super mooi !!  ;D
En ook je kinderwagen is een beauty.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Monky

Hi Caroline  ;D

Je hebt een leuke toepasselijke handtekening  ;D
Het zijn beauties!! En het ziet er schattig uit zo in een treintje achter elkaar  :D

Groetjes,
Monky

ManjaV

Hey Caroline,

Ze worden met de dag mooier! :D :D En het zijn inderdaad al bijna complete valkjes, China en Zowie. ;D China lijkt trouwens op Dreamy, mooi zijn ze toch altijd he, de cinnamonnetjes. Zowie ziet er ook prachtig uit.

En dan de drie kleintjes...lief!  :-* :-* Wat leuk dat je er eentje zelf houdt! :D

Het is zo leuk, lijkt me, de voorbereidingen voordat je baby er is. Het is zeker een mooie kinderwagen.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

Hoi Caroline,
Helemaal mooi je kinderwagen.  zou ook zeker mijn keuze zijn hoor!!

En die drie bonte witmaskertjes...wat zijn ze mooi...de '' mooiste'' houdt je zelf maar zijn de anderen al gereserveerd?
En ja Zowie blijft prachtig en China ziet er ook erg mooi uit.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

5 mei 2007, 11:18:04 #1647 Last Edit: 5 mei 2007, 11:19:40 by Caroline


Goeiemorgen!!

Dank je wel allemaal voor de leuke reacties, zowel over de jonkies al over mijn kinderwagen.  :-* :-*

Ik ben met beide ook erg blij.  ;)

Hier gaat alles verder goed, de reserveringen stromen binnen voor mijn mooie bonte witmaskertjes.  :D

Ik kan op dit moment wel zeggen dat ik van de oudste 2 de geslachten weet (mannen zijn gewoon grijs, poppen cinnamon, beide kunnen met of zonder pareltjes worden):

- Dinky is een bonte witmasker MAN wordt, hij is namelijk een stuk donkerder dan Ducky, ik zie verder geen pareltjes doorkomen.

- Ducky is een bonte cinnamon geparelde witmasker POP, zij is aanzienlijk lichter dan Dinky en op de enkele cinnamon veertjes die ze al heeft zie ik pareltjes.  :D

- Doerak weet ik nog niet  100 % zeker, die heeft alleen nog maar pennetjes en geen veertjes.  ;)

Dinky is de enige die alleen maar witte staartveren heeft, Ducky en Doerak hebben er beide 1 grijze tussen zitten :-\ , dit is de reden dat ik Dinky gekozen heb, hij zal hier blijven wonen.  :D :D

Hij heeft op dit moment pas 3-4 halve grijze veertjes, als hij straks "helemaal" in de grijze veren zit, en ik dus met 100 % zekerheid kan zeggen dat het een man is, zal ik zijn nieuwe naam bekend maken.  ;)

Amor & Diégah doen het nog steeds geweldig en de jongen groeien dan ook als kool, gisterenavond wogen Dinky & Ducky alweer 100 en 103 gram.  :o :o

China en Zowie krijgen langzaam steeds een beetje minder te eten van mama, zoals het hoort. Ze laat ze keurig eerst zelf oefenen maar laat ze echt niet met een leeg kropje gaan slapen.  ;) Beide eten al van de graspakietenzaadjes en valkparkietenzaadjes, ook zie ik ze knabbelen van het brood, groente en onkruidzaad. Trosgierst krijgen ze op dit moment niet meer, ik zie ze liever eerst "echte" zaadjes eten. Net als mijn kinderen, eerst eten en dan snoepen.  ;)
Beide blijven keurig op gewicht, tusse de 85 en de 95 gram. Over enkele dagen gaat mama in de andere grote kooi en mogen ze het helemaal alleen doen.  ::)

Unique & Fleur zijn weer rustig, ze waren wat onrustig toen ik het laatste eitje weg had gehaald maar hebben zich nu weer helemaal op elkaar en het blok geworpen.  :D Er wordt weer gewipwapt, en Fleur heeft vannacht weer voor het eerst in het blok geslapen.
Hopelijk kunnen deze nieuwe ronde de jongen wel uit hun eitje komen, ik hou zoals gewoonlijk de luchtvochtigheid goed in de gaten en verder geef ik ze nu een tijdje dagelijks multifit door het water i.p.v. 2 x per week, misschien dat dit helpt.

Ik hou jullie weer op de hoogte.  ;)

Waarschijnlijk maak ik vanmiddag weer een serie foto's!!  :D

Groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Goedemiddag!
De naam, ik ben benieuwd!
Iets met een D? Een geurtje? ;D

gr Esther

Caroline



Inderdaad, weer een geurtje.  ;)

Alleen niet met een D maar ...... een K.  ??? ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.