## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Hmm,was ik even vergeten,of ik wist dat nog even niet.  :-X ;D
Wat ik wel haast zeker weet,is dat het toch mooie jongen gaat worden.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•


Caroline



Goeiemorgen!!

Weer een hele geruststelling, de kleine is gevoerd, het kropje zat al lekker vol, gisterenavond net uit het eitje woog het 3 gram, echt heel klein, ik heb tot nu toe alleen donsje gehad van 4 gram maar vanmorgen woog het al 5 gram, super dus in de eerste 12 uurtjes tijd al 2 gram aangekomen.  :D

Ik ben dan ook supertrots op mijn superjonge koppeltje, ze doen het werkelijk geweldig!!

Zo zie je maar dat leeftijd niet altijd iets wil zeggen. Chica was toen ze van de winter haar eerste nestje kreeg 17 maanden en Eros was een jaar, Diégah is nu een jaar en Amor pas 9 1/2 maand  :o Eros & Chica liet van de winter 4 bijna volgroeide donsje in het eitje afsterven omdat Eros niet meebroedde terwijl jonge Amor keurig meebroedt en voert!! Zo ook bij Unique & Fleur, Fleur is weliswaar 21 maanden maar Unique is  pas 11 maanden, ook hij broedt keurig op zijn eitjes als Fleur even uit het blok wil.  :D

Ik hou jullie op de hoogte, groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Gefeliciteerd met je witte donsje  :D
Toch wel heel leuk als er verrassingen komen  ;D
Hoeveel eitjes liggen er ook al weer in dat nestje? Wel heel leuk en spannend allemaal...toverballetjes  ;D

Hoe gaat het met Cadeautje... nog steeds geen parels?  ;D

Groetjes,
Monky

Caroline



Hoi Monique,

Ik heb net foto's gemaakt en ga ze nu verkleinen en uploaden dus kijk zelf maar.  ;)

En Amor & Diégah hebben nu nog 2 bevruchte eitjes en Unique & Fleur hebben er ook 3 liggen, daar verwacht ik het eerste donsje vanaf 20 april, dus a.s. vrijdag.  :D

Ik ga foto's verkleinen.  ;) ;D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Caroline



Foto's van vanmorgen.


China & Cadeautje.


China & Cadeautje.


China & Cadeautje.


China.


Cadeautje.


Cadeautje.


Cadeautje, links achter op zijn hoofdje zie je de enige cinnamonveertjes op zijn gele koppetje.  :D

En wat denk je Monique?? Nog steeds geen pareltjes hè??

En dan nu nog eventjes mijn nieuwste aanwinst, de kleine van Amor & Diégah, dit nest worden de namen met een D, omdat dit zo'n kleintje is noem ik hem/haar Dinky, afgekort van Dinkitoy (hoe schrijf je dat eigenlijk  :-[ ), de miniatuur autootjes waar weij vroeger mee speelden.  ;)


Papa Amor, verstopt snel de kleine Dinky als ik foto's wil maken.


Zo veilig .... denk ie.  ;)


Dinky, mooi opgedroogd.


Eten op zijn kleine snaveltje.  :D

Dit waren ze weer, ik ga nog wat dagboekjes lezen, het is lekker rustig hier, Sanne en Thomas zijn na 10 dagen weer naar school.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Nee hè? Geen pareltjes.
Anders hadden we dat nu toch wel gezien? Any time you're ready  :D Misschien bij de volgende fotosessie?
Wat heb ik toch een geluk gehad. Er had zoveel uit dit nestjes kunnen komen... En er komt een hele mooie bonte cinnamon  :D Ik voel me heel erg gelukkig  :)

Het zijn weer leuke foto's.

Kan je eigenlijk al iets over het karakter zeggen, of is dat nog iets te vroeg?

Groetjes,
Monky

caro

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met je verrassing ;). Leuk is dat als je het totaal niet verwacht. Ik weet hoe het is  ;D.

De andere donsjes zien er ook goed uit.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline



Hoi Monique,

nee, om nui ets te zeggen over hun karaktertje is het nog een beetje vroeg. Het zijn nu nog kleine blazertjes.  ;D ;D

Ze zitten wel al enkele keren per dag een paar minuutjes bij Sanne of mij op schoot en dan vallen ze op een gegeven moment in slaap.

En geluk heb je inderdaad, ze kunnen 8 verschillende mutaties krijgen, jij wilde heel graag een bonte cinnamon man, eentje die ze ook in het vorige nest nog niet hadden gehad en uitgerekend uit één van de 2 eitjes die ze hadden is zo'n mutatie gekropen.  :D

Leuk dat je er zo gelukkig mee bent, groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op 16 april 2007, 11:09:42



En geluk heb je inderdaad, ze kunnen 8 verschillende mutaties krijgen, jij wilde heel graag een bonte cinnamon man, eentje die ze ook in het vorige nest nog niet hadden gehad en uitgerekend uit één van de 2 eitjes die ze hadden is zo'n mutatie gekropen.  :D

Leuk dat je er zo gelukkig mee bent, groetjes!!






Misschien heeft het toch geholpen om de bestelling door te geven  ;) ;D

Anja

Hoi Caroline,

Wat een vertederende foto's.
En papa Amor zo beschermend. Prachtig.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Caroline,

Fijn dat Dinky zo goed groeit!
En dat de ouders zo goed aan het voeden zijn  ;D.
Heel mooie foto van beschermende Amor, erg vertederend..  ;)

Groeten Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline



Goeiemorgen!!

Even snel een korte update, helaas zonder foto´s!! Die komen waarschijnlijk morgen weer.  ;)

Dinky maakt het super goed, zijn kropje is steeds goed gevuld en hij woog vanmorgen al 8 gram, super dus.
Ik weet nog niet of beide ouders voeren want de kooien met jongen staan naast elkaar en vanaf de bank kan ik niet horen waaruit het geluid komt en niet zien wie in het blok zit.  :D Maar zowel Amor als Diégah broeden nog sgteeds op de eitjes, dus ik denk dat beide wel voeren.

Gisterenavond hoorde ik het donsje in het derde eitje (tweede eitje is onbevrucht) al piepen en vanmorgen hoorde ik het al tikken dus vandaag of morgen weer een donsje!!!

China en Cadeautje gaan helemaal super de super.  :D :D Die wogen vanmorgen, 2 1/2 week oud, 87 en 96 gram.  :o :o

En ..... Monique, nog steeds GEEN PARELS!!!  :D :D

Dus ik zeg nu voor 99,9 % een man en denk morgen 100 % zekerheid te durven geven.  ;) Tegelijk met de nieuwe foto's en zijn nieuwe naam.  :P

Zoals de meeste wel weten heb ik straks de uitgebreide echo in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden  ::) Iedereen dank jullie wel voor alle vormen van medeleven.  :-* :-*

Ik heb een afspraak om 13.15 uur, zodra ik thuis ben laat ik jullie weten hoe het was gegaan, dit zal denk ik pas aan het eind van de middag zijn, gezien de reistijd en het feit dat ik de kids nog bij Oma & Opa moet ophalen.

Ik ga nu nog eventje in jullie dagboekje bladeren en dan lekker badderen en .... Ed wakker maken, die heeft nachtdienst gehad, dus zal niet superfit zijn.  ;)

Liefs .... Caroline  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op 17 april 2007, 10:06:37


Goeiemorgen!!
China en Cadeautje gaan helemaal super de super.  :D :D Die wogen vanmorgen, 2 1/2 week oud, 87 en 96 gram.  :o :o

En ..... Monique, nog steeds GEEN PARELS!!!  :D :D

Dus ik zeg nu voor 99,9 % een man en denk morgen 100 % zekerheid te durven geven.  ;) Tegelijk met de nieuwe foto's en zijn nieuwe naam.  :P


Mijn hemel...dat lijken wel zwaargewichten  :o Volgens mij zijn mijn volwassen valkjes nog niet eens zo zwaar   :o  ;D

Ik ben heel benieuwd naar de foto's  :D
En naar de naam  ::) ;) ;D ;D ;D hahaha

Het helpt wel om mijn gedachten even te verzetten  :)

Groetjes,
Monky