## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuk nieuws weer.  ;D
Gefeliciteerd !!  ;D met het 1ste donsje van de derde ronde alweer.
En al snel zal de tweede volgen.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mandy

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anja

Hoi Caroline,

Gefeliciteerd met het eerste donsje.

Groetjes Anja

Mara

Caroline

Hoi hoi!!

Dank je wel voor alle leuke, lieve en enthousiaste reacties!!  :-*

Wij zijn de hele dag wezen shoppen met zijn vijfjes, en zijn ook super geslaagd. Voor de Sanne en Thomas allebei een paar nieuwe zomerschoenen, Sanne Lilly Kelly's, pffffh, verder voor de kids wat shirtjes. En positiekleding, veel positiekleding want langzaam aan begint ik overal uit te groeien. Ik had al 2 leuke positierokken(een zandkleur en een zwarte) en heb er vandaag nog 3 positie-3/4-broeken bij gekocht, een spijker, een zwarte en een legergroenachtige en 2 hempjes, een kaky en een lila, 1 zwart blousje, roze en grijze polo en 3 buikbanden, zwart, kaky en roze. Verder nog voor 's avonds op de bank 2 joggingbroeken, ook 3/4 en 2 lekkere grote t-shirts. En nog wat zwangerschapslingerie maar dat is zo not-sexy, daar wijd ik me maar niet overuit.  ;D ;D

Toen we thuis kwamen gelijk even bij het donsje gekeken, alles was goed met hem en het kropje was al goed gevuld.  :D

Ik hou jullie op de hoogte.

PS. voor dit donsje moeten we heel hard duimen. Monique (Monky) wil namelijk heel erg graag een bonte cinnamon ventje. Dit betekend dat het een geel kuifje moet krijgen en GEEN pareltjes, dus duimen allemaal.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi caroline

Ik duim duim duim zoals jullie voor mij gedaan hebben.

Mara

marga

hoi caroline
fijn dat je zo goed geslaagd bent
zal ook meeduimen hoor
marga

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Caroline,

Fijn dat jullie zo goed geslaagd waren.
Gezellig met vijfen op pad  ;)!
Ik duim mee voor een cinnamon bont ventje  ;D!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Gefeliciteerd met je kleintje, en ik zal ook mee duimen. ::) :P ;D

ManjaV

Hey Caroline,

Gefeliciteerd met het donsje. :D Laten we hopen voor Monky dat er een bont cinnamonnetje bij zit. Zou dat even leuk zijn.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline

Pablo & Coco, derde ronde,

Twee gele DONSJES!!!

Vanmorgen werd ik bij benedenkomst verwelkomt door het dubbele geluid van donsjes die gevoerd worden. En ja wel hoor .... Eitjes nummer 1, donsje nummer 2 is uitgekomen. Ook een geel donsje dus 2 x kans voor Monique op een bonte cinnamon man.

Ik heb besloten dat ik de nesten namen geef in volgorde van de letters van het alfabet, nest 1=A, nest 2=B en nu dan nest 3=C enz.
Het donsje wat gisteren geboren is het China, afgeleid van cinnamon.
Het donsje wat vandaag is geboren is gekropen uit het eitje wat vanaf de stok naar beneden in de beukensnippers is geworpen, daarna 5 dagen op de schouw ondersteboven in een schaaltje met zaad is bewaard, daarna bij het tweede wel in het blok gelegde eitje gelegd. Wonder boven wonder is hier een mooi volgroeid donsje uit gekropen, zijn naam is dan ook Cadeautje.

Voor degene die interesse hebben dit kunnen het worden:

- cinnamon mannetjes
- bont cinnamon mannetjes
- geparelde cinnamon popjes
- bont geparelde cinnamon popjes

Ik heb ze meteen eventjes gewogen, beide kropjes waren al gevuld, China weegt 6 gram en heeft ook sinds vandaag een zwarte stift tekening op het kontje ter herkenning, Cadeautje weegt ook al 5 gram, dus keurig gevoerd, Pablo & Coco.

Amor & Diégah, eerste ronde, 3 eitjes.

Amor & Diégah hebben vanmorgen een derde eitje erbij. Ik heb vanmorgen even eitje nummer 1 geschouwd dat was vandaag dag 4 maar zag er nog niks aan, nu kan ik de eitjes van Pablo & Coco heel snel adertjes zien maar die komen ook al de 18 de dag uit. De eitjes van Eros & Chica zag ik iets later en Boyke kwam ook pas de 21 ste, dus ik kijk morgen nog een keer, zie ik dan niks verklaar ik die officieel onbevrucht, helaas. Hopelijk zijn de andere eitjes wel bevrucht. Ze broeden nog steeds keurig allebei, Diégah eigenlijk dag en nacht maar ze gaat wel netjes eten en in die tijd MAG Amor broeden en doet dit ook keurig tot hij het blok weer uit wordt gestuurd door een volgegeten Diégah.

Allemaal bedankt voor het duimen en de leuke reacties!!

Ik hou jullie natuurlijk weer op de hoogte.

Groetjes

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Wat leuk hoe jij ze namen gaat geven echt heel erg grappig. En natuurlijk weer leuk om zo'n update te lezen.

En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met het tweede donsje.

mara

*Petra*

Hoi Caroline,

Mooie toepasselijke namen, voor 2 bijzondere donsjes!!
En alweer het 3e eitje van Diegah en Amor, super!
Het blijft heel spannend  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !