## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Wilma1

Ach, zijn je "kids" de deur al uit  ::) wat gaat dat ongelofelijk snel zeg en nu de nieuwe ronde weer........ maar goed dat het bij mensen ietsie anders gaat  ::) ::) ::)  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

maveef

Spannend hoor en snel he zo weer de volgende groep ;) Hier is alles ok, Dexter zit op mijn schouder met mijn haar te spelen. Ik merk wel dat Miel hem als concurrent ziet (ja nu al haha).. Dexter zit ook steeds achter Triple aan, maar Miel vind dat Triple van hem is ;) Dus maar goed dat Deedee erbij komt, want er is duidelijk een pop te weinig haha..

Ik kan nog niet echt kroelen met Dexter maar hij blijft wel bij ons zitten ook zonder gierst. Heb hem er nu alleen uit, omdat Miel hem steeds wegjaagt en Dexter steeds gaat vliegen, omdat de rest dat dan ook doet ;) Hij lijkt net een hovercraft haha erg grappig, maar hij land wel op onze arm of hand dus heel knap ;)

Hij vliegt al heel goed..

knuffie van je vriendje Dexter!!

Caroline



Wat fijn dat het zo goed gaat met Dexter!!  :D

En ja Miel .... ik had het hier ook meteen met Binky, 2 jaar geleden, toen kwamen Fleur, een popje, en Pablo, toen nog geslachtloos, beide 6 weken oud, bij ons wonen. Vanaf dag 1 waren Binky en Fleur onafscheidelijk, Pablo werd geaccepteerd in de grote kooi maar .... hij moest niet op dezelfde stok als Bink of Fleur gaan zitten, dan werd Bink boos.

Achteraf bleek Pablo een man te zijn, begrijpelijk dus.  ;)

Zo fijn, ik hoor alleen maar leuke en fijne berichten over "mijn valken kindertjes", super!!  :D

Lizzy is ook goed aangekomen, heeft al gegeten en Manon heeft al zijn kopje kunnen aaien. Allemaal tevreden mensen dus.  :D

Het waren hier dan ook fijne en makkelijke jongen, ik kijk alweer uit naar de nieuwe donsjes.  ::)

De uitslag van Sterren dansen op het ijs!!

Doei doei!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

ging ff fout... ik weet niet hoe ik deze kan verwijderen ???

*Manon*

Citaat van: Kruimel op 18 maart 2007, 09:30:32
Zo fijn, ik hoor alleen maar leuke en fijne berichten over "mijn valken kindertjes", super!!  :D

Lizzy is ook goed aangekomen, heeft al gegeten en Manon heeft al zijn kopje kunnen aaien. Allemaal tevreden mensen dus.  :D

Het waren hier dan ook fijne en makkelijke jongen, ik kijk alweer uit naar de nieuwe donsjes.  ::)


Hoi Caroline,

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo raar hoor dat jij alleen maar tevreden mensen hebt gemaakt.

Ik vind dat het allemaal erg goed aanpakt, je houdt iedereen op de hoogte over het wel en wee van de gereserveerde vogeltjes, je zorgt goed voor ze en maakt er een mooi werk van zoals de cd, het eierdopje en het 'certificaat van vogellief' en het valkje is al aardig tam.

Als mensen nu nog niet tevreden zijn.... dan weet ik het ook niet meer ;)

Caroline


Dank je wel, Manon.  :D

Super dat het al zo goed gaat met Lizzy, ik las in je dagboekje dat ze al lekker op je schouder zat, geweldig.  :D

Het is zo'n lief meisje.  :-*

--------------------------------------------------------
Vanmorgen heb ik de kweekkooi in de gang schoongemaakt, hierin zaten eerst Eros & Chica, daarna de jongen om zelfstandig te worden en nu zitten Unique & Fleur erin. Ik heb er gelijk een blok bij gehangen dan hoeven ze daar straks ook niet meer aan te wennen.
Tot nu toe gaat het goed, ze roepen nagenoeg niet op en neer, gelukkig maar want Ed komt uit de nachtdienst dus ligt nog lekker te slapen. Hopelijk blijven ze lekker rustig.  :D ;)

Ik hou jullie weer op de hoogte.  :D

Groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Alle valkjes zijn weg heb ik begrepen. En het gaat ook goed met ze. Fijn dat te lezen.
Daar mag je toch wel trots op zijn hoor.

Ben benieuwd wat deze ronde gaat brengen voor je.

Groetjes Anja

•=Bonnie=•

zo dat gaat hier lekker, binnenkort al weer donsjes dus :)

Ik kan niet wachten tot ik de eerste voer geluidjes weer hoor, daar verheug ik me enorm op :)

Ozzie

Hallo Caroline,

ik ben weer even in je dagboekje aan het snuffelen... en die Coco toch!!!! Die kan er maar geen genoeg van krijgen haha  :-*

Wat leuk dat ze alweer een nestje aan het maken zijn, ik hoop alleen dat het voor jou niet teveel is. Maar goed, dat weet je zelf het beste natuurlijk  :)  Rustig aan en blijf genieten!!

Ik lees dat het ook goed gaat met 'jouw' kleintje, dus dat is heel fijn om te lezen.

Veel liefs Wendy  :-*

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Caroline



Hoi Wendy,

Leuk weer eens een berichtje van je en inderdaad, "onze" Coco heeft besloten weer nestje te nemen. Het zijn werkelijk voortreffelijke ouders geweest de vorige ronde en ik wil voorkomen dat als ik ze nu ga tegenhouden, ze het de volgende ronde ook niet goed meer doen vandaar dat ze nu enkele van de gelegde eitjes uit mogen broeden, dan hebben ze toch niet het idee dat het allemaal voor niks is geweest en uiteraard heb ik ze daarvoor maar weer een blok gegeven, beter in een blok dan op de grond.

Met onze eigen kleine gaat ook alles goed, morgen alweer 16 weken.  ;)

Liefs van Caroline, Coco en Rocky.  :-* :-* :-*

------------------------------------------------------------
Vanmorgen lag dus keurig eitje 5 in het blok, zoals verwacht.

Eitje 1 = bevrucht
Eitje 2 = bevrucht
Eitje 3 = niet bevrucht
Eitje 4 = nepeitje
Eitje 5 = ??

Ik heb eitje 5 laten liggen omdat eitje 3 niet bevrucht is en ik eitje 1 wat dus 5 dagen bewaard is voor ze het kregen om op te gaan broeden, niet 100 % vertrouw, liever 3 jongen die elkaar kunnen warm houden dan 1 alleen.

Ik hoop dat ze het hier bij laat, mijn kleine Cocootje maar haar kennende zag er woensdag nog wel een eitje komen.  :-\
Gelukkig heeft ze er weinig mee de lijden en ze legt ze alsof het een drol is.  ;D ;D

--------------------------------------------------------
Amor & Diégah gaan regelmatig in het blok waar Amor dan lieve deuntjes voor zijjn meisje fluit.  :D
Sinds gisteren wipwappen ze ook weer, gisteren zo'n 3 x maar ik heb ze nog niet echt goed zien zitten. Het is natuurlik eventjes wennen voor ze, in de grote kooi deden ze het altijd, al een half jaar lang, 3-4 per week op dezelfde stok, die stok hebben ze nu natuurlijk niet, ze deden het gisteren op het voerbakje maar dan kan Amor er niet goed bij. Maar dat gaat vast goed komen.  ;)

---------------------------------------------------------
Unique & Fleur zitten dus sinds gisterenochtend in de kweekkooi in de gang. Ze vermaken zich wel zolang ik maar een paar keer dag ze kom kroelen en Unique kusjes kom geven.  :-* ;) Verder kroelen ze samen nog steeds, ik heb ze nog nooit samen zien wippen maar dat deden Pablo & Coco ook niet voor ze een blok kregen. Ze gaan wel regelmatig omstebeurt in het blok kijken. Ook krijgen ze sinds gisteren extra hennepzaad dus .... afwachten maar.

---------------------------------------------------------
Eros wordt weer helemaal kaalgeplukt door zijn meisje, ze is dus duidelijk weer broeds, hij ziet er niet uit, zijn koppetje achter zijn kuif, zijn achterhoofdje en zijn wangetjes, er zit geen veer meer op.  :-\ >:( Gelukkig weet ik dat Chica over enkele weken weer stopt dus dan groeit het weer keurig aan.  ;)
Verder wipwappen ze wel af en toe maar daar blijft het gelukkig bij, ze zoeken geen broedplaatje en Chica maakt geen eitjes aan. Maar goed ook want nog  meer ruimte voor een kweekkooi heb ik echt niet meer over in huis.  ;)

Zo even nog een lieve foto die ik gisteren met mijn GSM heb gemaakt (batterijen van mijn camera zijn leeg maar ook op, ze laden bijna niet meer goed op  :-\ )  , uploaden en dan ga ik weer wat doen hier.  ;)

Ik hou jullieop de hoogte, groetjes!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Lieve kleine Perle van onze Sanne, hier heerlijk aan het kroelen met vrijgezelle dame Noa (links).  :-*




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne


Anja


*Petra*

Nou, dat heeft de lieve kleine Perle al goed door!
Lief hoor !!

groetjes Petra  ;)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara