## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Lin

Jammer dat je weer afscheid moet nemen van een valkje, dit keer Dexter. Gelukkig komt die weer goed terecht. Spannend weer een volgende ronde!  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline



Hoi Lin,

Deedee zit bij jouw zelf.  ;)

===================================
Maar inderdaad vanaf vandaag is het hier afscheid nemen.

Ik heb net afscheid genomen van Geeltje. Vanavond rond 19 uur wordt Yunah opgehaald door Nancy en om half 9 komen Evelien en Marcel, Dexter halen. (die bedoel jij, Lin)
Best wel moeilijk maar ik heb er wel naar toe geleefd en wist dat ze weg zouden gaan. En ze krijgen stuk voor stuk fijne adresjes waar al één of meerdere valkjes zijn.  :D

Coco heeft haar tweede eitje in haar buikje, je ziet het helemaal zitten.

Ik ben weer wat doen, groetjes.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

maveef

Het lijkt mij inderdaad moeilijk als je ze hebt opgevoed om ze dan los te laten, maar we houden je op de hoogte van Dexter hoor ;)
Wat grappig dat je het eitje kan zien zitten. Nu hopen dat het uitkomt he :)

Tot vanavond!

*Manon*

Inderdaad lijkt mij dat erg moeilijk om iets wat je groot hebt gebracht en groot hebt zien worden van de hand moet doen!

Gelukkig voor jou blijft Lizzy je nog enkele daagjes gezelschap houden, voor mij kan het niet snel genoeg zaterdag zijn, maar voor jou is het misschien nog wel ff fijn!

:-*

Lin

Citaat van: Caroline op 12 maart 2007, 15:00:53


Hoi Lin,

Deedee zit bij jouw zelf.  ;)

===================================
Maar inderdaad vanaf vandaag is het hier afscheid nemen.

Ik heb net afscheid genomen van Geeltje. Vanavond rond 19 uur wordt Yunah opgehaald door Nancy en om half 9 komen Evelien en Marcel, Dexter halen. (die bedoel jij, Lin)
Best wel moeilijk maar ik heb er wel naar toe geleefd en wist dat ze weg zouden gaan. En ze krijgen stuk voor stuk fijne adresjes waar al één of meerdere valkjes zijn.  :D

Coco heeft haar tweede eitje in haar buikje, je ziet het helemaal zitten.

Ik ben weer wat doen, groetjes.






oh god.. echt iets voor mij..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hoi Caroline

Ow jee, het afscheid nemen is begonnen....Sterkte ermee!!

Mara  :-*

*Petra*

Hoi Caroline,

Sterkte met het afscheid, maar als je een goed gevoel hebt over de toekomsitge baasjes, lijkt me afscheid nemen, minder pijn doen. En misschien kun je er nog een enkele op dit forum volgen, dat zou wel top zijn!

Greoten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Caroline,

Ook van mij veel sterkte met afscheid nemen. Ze komen bij goede baasjes terecht maar dan toch lijkt het me moeilijk hoor.

Groetjes Anja

Caroline



Gisteren zijn Geeltje, Yunah en Dexter opgehaald. Wel leeg ineens in de kooi, 3 jonkies minder. Maar .... ik ben er van overtuigd datze alledrie super terecht zijn gekomen. Gaat vast helemaal goed komen met ze.

Woensdagavond wordt Boyke opgehaald en zaterdag rond 18 uur gaat de laatste, Lizzy weg.

Terwijl gisteren Evelien en Marcel, Dexter kwamen halen heeft Coco haar 2 de eitje gelegd, keurig in het blok, ze gaan nu ook omste beurt broeden, dus heb ik net het nepeitje omgewisseld voor het eerste echte eitje, wat ze op de grond had laten vallen, na het derde eitje ga ik de rest van de eitjes omwisselen voor nepeitjes.

Ik ga opschieten, snel in bad en om half 11 voor controle naar de gynaecoloog.

DOei doei!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ovide

Hoi Caroline,

Het gaat helemaal goed met Yunah. Gister in de auto zat ze kalm enr ustig in haar kooitje. Thuis aangekomen was er meteen een fluitconcert. Ik heb Yana en Smoey meteen losgelaten en ze kwamen Yunah direct begroeten. Ze gaan met zijn 2 boven op de kooi bij Yunah zitten en kijken zo alles een beetje af.
Ik heb vanochtend Yunah uit de kooi gehaald een paar minuutjes en tegen met aan gehouden (zoals je zei). In eerste instantie vond ze het niets maar al snel begon ze aan mijn duim te knabbelen. Ik mocht haar ook kroelen. Een goed teken!!! Yana doet al meteen macho tegen Yunah; breed over de kooi lopen en het flirtdeuntje fluiten. Yunah piept alleen nog een beetje, maar is continu contact, erg leuk om te zien. Ik laat ze voorlopig in de kooi zitten en probeer ze op die manier wat meer aan mij te laten wennen.

Ik houd je op de hoogte, Groetjes Nancy en de 3 Ytjes (hihi)
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

valkchico

Hallo Caroline,

En merk je al dat het wat rustiger is in huis? Ik vond de herrie altijd geleidelijk opgebouwd dus valt niet op maar andersom wel hoor.
Maar zoals hier al vermeld de volgende ronde heeft zich al weer gemeld hahah je bent net een echte kweekster geworden. Leuk hoor.
En allemaal mooie schatjes jaja ik kijk echt wel regelmatig je foto's en lees zowaar ook nog.
En was alles weer oke bij de gyn.?
Gr Esther

*Petra*

Hoi Caroline,

Alles oké bij de gynacoloog?

Groetjes Petra  ;)


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Hoi hoi, even snel de laatste foto's!!

Zo meteen komt Nicole, mijn papkindje Boyke halen.  :'(







En zaterdag komt Manon (kruimel), Lizzy ophalen alweer de laatste.  :'(







Ik ben snel weg, Nicole staat voor de deur.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Veel sterkte met het afscheid nemen van je lieverdjes.

Mara