## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Verrassing

Mocht je de foto's in origineel formaat willen dan hoor ik het wel.

Liefs Anja

Caroline

Ach, wat gaaf!!!!

Dank je wel!!!  :-*

Ja graag .... mail me ze maar, als dit gaat of anders een keer via een USB-pen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Ik ga het anders doen.

Ik kan ze voor je branden op een cd of ik kan ze ergens als een rar file neerzetten dat je ze download.

Kies je voor het laatste dan krijg je van Ton een link doorgestuurd war je ze kan downloaden. Let wel dat je dan wel WinRar moet hebben om ze te kunnen openen.

Liefs Anja

Caroline

Pfffffh, dat programma heb ik niet en ken ik ook helemaal niet.  :-[

Een cd-rommetje ken ik tuurlijk wel.  ;D

Kijk maar meis, wat voor jullie het makkelijkste is.

DOe van ons momentje en van Sanne vind ik ook heel erg mooi.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Dan branden we de foto's op cd. Alle foto's die ik hier heb geplaatst plus alle foto's van Sanne en natuurlijk die van ons momentje.

Liefs Anja

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

PS. geef ik je weer een leeg CD-rommetje als je hier bent.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Caroline,

Even laten weten dat ik het weer erg leuk heb gevonden om je weer te zien afgelopen zaterdag ! Wat heb je toch heerlijke kinderen, echt plaatjes en Ed is een kanjer !

De foto's zijn schitterend van al je kooien, zowel in de bijkeuken als in de woonkamer, en dan zeker niet vergeten al je kanjers van valkjes, wat een plaatjes  :-*  :-*

Ik ben ontzettend benieuwd naar de aankomende kweek en alle lieve knappe donsjes die dan weer geboren gaan worden  :D

Ik liep erg achter hier, maar ben weer helemaal bij !

Liefs, Karin

*Manon*

Ah wat een mooie verassing zeg, die foto's van Ed en Sophy.
Mooi  ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Whaaaauuuuuuuuuuuwie , supermooie foto's heb je van Ed en Sophie  en je kindjes hoor !
Lief van Anja dat ze dat op een cd-rom gaat plaatsen voor je he ! Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi, weinig nieuws hier!!

Alleen druk druk druk!!  :D

Ik kwam er net achter dat ik nog een serietje foto's van afgelopen vrijdag nog niet had geplaatst, die van Van Gils & Oilily. De rest was allemaal wel voorbij gekomen.  ;)

Vanmorgen zijn we even wezen shoppen .... ik heb wat fleurige bloempotten erbij weten te kopen en heb gelijk 5 planten gehaald .... kunststof planten waren geen optie, die waren of oerlelijk of bereduur.  :o Daarom maar gekozen voor niet giftige.  ;) Gisteren kreeg ik van mijn ouders nog een radiootje, de oude deed nagenoeg niks meer .... het is een gezellig kamertje (3,5 x 2,5 m.) geworden, ik ben er dan ook regelmatig te vinden en ben er superblij mee.  :D

Ook daarvan nog wat foto's.  ;)

Eigenlijk niks te vertellen, de valkjes maken het goed.

* JOOP! heeft erg last van zijn hormoontje en versiert de hele kooi met vrijgezelle dames, die helaas voor hem niet reageren.  ;D

* Even dacht ik dat Coco (in haar rustperiode nu) weer eitjes ging leggen maar gelukkig is het niet zo.

* Armani & Princess genieten volop van hun rust en doen het erg goed bij de 5 vrijgezelle poppen in de kooi, net als Amor heeft ook Armani alleen oog voor zijn eigen dametje en bekijkt de andere dames niet die toch regelmatig met hun kont de lucht in voerbakken zitten te piepen.  :o

Alleen even wat nieuws over de nieuwe koppeltjes:

* Van Gils & Oilily ---> Oilily zit zo'n 5-6 x per dag kippetje voor Van Gils maar de lieve schat snapt er niks van.  :-\ Hij krijgt nu hennepzaad en ik hoop als over 2 weken het blok open gaat wat nu al aan hun kooi hangt, het kwartje wel gaat vallen .... kroelen doen ze verder ook niet maar ze zijn wel erg lief en verdraagzaam tegen elkaar.  :D

* Unique & Queenie ---> kroelen samen en trekken heel erg naar elkaar toe, Queenie is nog erg jong, 5 maandjes, maar ik denk als bij haar de hormoontjes gaan werken het wel goed gaat komen tussen hen, als ik er ééntje bij me heb zitten en de andere zit in de kooi roepen ze constant tegen elkaar.  :D

* Kouros & Lou Lou ---> ook dit stelletje, nog maar net bij elkaar, kroelen al veel met elkaar. Af en toe hebben ze wel even wat woorden maar Kouros vind het eigenlijk wel een erg mooi meisje maar Lou Lou is vandaag pas 2 maandjes dus nog echt een kind, terwijl Lou Lou met regelmaat even gaat bedelen bij Kouros, die hier weer niks van snapt, kortom op dit moment praten ze nog duidelijk een andere taal maar er is wel enige vorm van aantrekkingskracht.  ;)

Verder missen we eigenlijk allemaal Sjors wel, zowel in de positieve als de negatieve zin.  ::) Normaal lag hij nu lekker bij me op de bank, Cissy en Summer zijn dikke maatjes en liggen altijd beide op de andere bank.  ;) Maar 's morgens wakker worden en niet eerst te hoeven ruimen voor het eerst sinds 9 jaar  :-[ .... eerlijk is eerlijk, dit is een luxe, dit missen we uiteraard niet.  ;) En ook valt het ons beide op dat we met veel dingen nog heel voorzichtig zijn of zachtjes doen, dit omdat we weten en nog steeds verwachten dat Sjors hierop gaat reageren. Sjors blafte de hele dag om alles.  :-\ CIssy en Summer gingen vaak mee doen .... zij zijn nu ook veel relaxter, ook in combinatie met de kinderen zorgde Sjors voor veel onrust en dan met name bij mij, ik durfde hem nog niet 1 seconde uit het oog te verliezen .... die onrust is er nog en valt nu op omdat je meteen denk .... oh, nee, hij is er niet meer.  :'(

Dus eigenlijk heel erg dubbel allemaal.  ::)

Ik zal de foto's even in een ander berichtje plaatsen.

Tot zo.  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Eerst nog een paar foto's van Van Gils & Oilily in de andere kooi .... alle gezellig saampies eten.  :D

Nu zitten ze samen in de Ferplast Greta kooi, er hangt al een blok aan maar het deurtje is nog dicht. Oilily is erg angstig, vandaar meteen het blok eraan, hoeft ze maar 1 x te wennen.  ;)

Oilily

Van Gils mocht er even uit maar die sukkel heeft alleen maar ook voor zichzelf.  :-\ Ik denk dat hij bij zijn vorige baasje een spiegeltje heeft gehad .... zodra hij zijn spiegelbeeld ziet begint hij te fluiten, zeker wel 5 verschillende liedjes, in verschillende klanken maar welke liedjes. ??? Ze klinken een beetje ouderwets, ik denk dat hij bij een ouder echtpaar woonde. Op de onderstaande foto's zag hij zichzelf in de glanzende wanttegels.  :-\ ;D ;D

Vleugeltjes helemaal wijd.  8)

Even oog voor mij ....  ;)

Jawel hoor, daar ziet hij zichzelf weer.  ;D ;D

=================

Voor ik de foto's van mijn kweekkamertje plaats wilde ik ook nog even de cadeaus van Hermien laten zien.  :D

Het kleed .... de valkjes vinden het geweldig!!!! Vanmiddag dronk ik mijn koffie even in mijn kamertje, valkjes los, Unique, Queenie, Lou Lou, Kouros en Van Gils hebben er zeker een kwartiertje mee/op zitten spelen op mijn schoot.  :D

Deze heeft Hermien speciaal voor mij gemaakt, van mijn lieve Binky die helaas veel te vroeg overleed .... alweer bijna 3 jaar geleden.  :'(

Ik ben er erg blij mee en het heeft ook een mooi plekje gekregen in mijn kweekkamertje, nogmaals dank je wel, Hermien.  :-*

De plantjes .... in fleurige potten, groen, oranje en blauw.  :D

Aan de andere kant ook nog een plant.  ;)

Dan nog even de valkjes .... allemaal een beetje boos omdat ik ze vanavond kwam storen terwijl de al zaten te slapen.  ::) 8)

Kooi 1, Amor & Diégah

Kooi 2, Eros & Perle, die helemaal gek gaat doen.  ;D

Kooi 3, Kouros & Lou Lou.

Kooi 4, Unique & Queenie.  :-[ Eigenlijk vind ik deze kooi vééééél te klein.  :-\ Ze mogen er nu ook 2-3 x per dag even uit.  :D Ik kijk het nog even aan, als ze echt zo close zijn als ik denk dat ze zijn mogen ze snel naar de huiskamer, in de grote kooi samen met Pablo & Coco en JOOP! maar .... dan moet ik eerst zeker weten dat Queenie niet valt voor de charmes van JOOP!  ;)

Van Gils & Oilily

Nou .... een keertje niet zo'n super geweldige foto's maar .... ik zal proberen van de week weer wat plaatjes te schieten.  ;) Het is of forummen of foto's maken en ik probeer toch een beetje bij te blijven dus .... foto's moesten even wachten.  :P

Voor straks welterusten.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

wat een leuke en fijne update weer zeg. Goed om te lezen dat het zo goed gaat met je vogeltjes en de pas gevormde koppeltjes. Dat geeft toch altijd wel voldoening als je ziet dat ze elkaar toch wel mogen. Het dubbele gevoel dat je hebt bij Sjors' afwezigheid kan ik me heel goed voorstellen. Het is ook nog erg vers en het heeft toch zijn tijd nodig. Geniet maar lekker van je prachtige kweekkamer.

En de foto's waren ook weer heel mooi. Heb weer lekker genoten van je prachtige valkjes.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1