## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Caroline,

Sjee meis wat balen dat je weer zo'n pijn hebt gehad.
Je schreef dat 2 uur wandelen en fietsen ook erg inspannend was en dat je toen helemaal geen pijn hebt gehad.
Waarschijnlijk maakte je toen je koppie helemaal leeg, lekker wandelen, toch ontspannend in je hoofd, lichamelijk natuurlijk niet.
Naderhand begint je hoofd weer vol te lopen met van alles en nog wat en dan komt er misschien wat stress bij e.d. en als je emmertje toch al vol is... dan kan er ook niet zo heel veel meer bij hé  :-\

Ik hoop toch dat er een manier is, waardoor je het onder controle kunt houden, want dit is toch niet vol te houden :(

Nou, gelukkig is het geen ruzie tussen Oilily en Van Gils, dus dat komt vast helemaal goed.
En wat fijn dat Joop zich weer wat fitter voelt  ;D ;D

Groetjes Manon

carco

Vervelend dat je je weer zo rot voelt: denk je er vanaf te zijn, heb je het weer.
Ik hoop toch dat het snel wegtrekt en dan wat langer weg gaat blijven, of liever wegblijft.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Manon*

Kom je even een knuffeltje brengen... hoe is het vandaag met je?



Groetjes Manon

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

 :-\ :-\

Ik kom je ook even een knuffel brengen !! Beterschap meid  :-*



Liefs, Karin

danielle

Hoi Caroline,
Ik had weer heel wat bij te lezen.
Wat vervelend dat de gordelroos weer terug is gekomen. Ik wil je dan ook heel erg beterschap wensen! Hopelijk word de pijn weer snel minder.

Gefeliciteerd met je kids. Dat Jasper voor het eerst naar school is gegaan en met het zwemdiploma van Sanna.

Wat zijn de kleine valkjes in een paar weken toch groot geworden, het zijn echt beauty's.

Van Gils is echt een super mooi en vrolijk valkje geworden. Hij treft het maar met jou als nieuw baasje  :D .

Ik heb van erg genoten van de foto's

Groetjes van Danielle

Gerda

Hoi Caroline,

Wat ontzettend vervelend dat de gordelroos weer verergerd is.
En ja, het kan heel goed, want stress/weerstandverlaging geven alle vormen van herpes meer kans.

Probeer gewoon de paracetamol standaard te nemen. Af en toe een paracetamol helpt niet echt goed, maar als je drie tot vier keer daags 500mg tot een gram inneemt, dan bouw je een spiegel op, waar de zeurende pijn niet door heen hoeft te gaan, alleen de echte zenuwpijn-uitschieters zullen er misschien doorheen pieken.

Het beste is, zoals je begrijpt, rust en ontspanning!
Misschien nu Jasper naar school is en het goed gaat, je je wat meer kan ontspannen, want het zijn best wel spannende tijden geweest.

Echt wel balen zeg. Ik ben ermee bekend hoe pijnlijk het is in arm en hand (hete naalden en zo'n gevoel alsof je je stroom-botje in je elleboog hebt gestoten), maar bij het hoofd en gezicht is het alleen maar een stuk erger.

Heel veel sterkte en probeer zo gelijkmatig mogelijk te leven. Zoveel mogelijk als het kan ontspanning zoeken.
Ik weet dat je gezinssituatie er niet echt naar is en je karakter ook niet, maar vermijd uitschieters in arbeid en spanning.
En neem gewoon standaard 4 keer per dag een paracetamol in en neem het dubbele als de pijn verergerd!

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ach , meid , wat vervelend dat je weer zo'n pijn hebt , ik hoop dat het gauw beter is weer ! Hou jij je maar lekker rustig als het moet he . Liefs Ann



Gerdy


Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline



L-nest zijn papkinders geworden.  :-\ ;)


V.l.n.r. Lou Lou, Rexie en Binky.

Als eerste even dank je wel voor alle lieve woorden en plaatjes.  :-*
Gerda, dank je wel voor je uitleg en tips.  :-* Naast de stress omtrent Jasper ben ik ook nog ongesteld geworden gisteren, deze periodes zorgde sowieso het afgelopen jaar ook steeds voor een gevoelige kaak, op de plek waar ik vorig jaar de gordelroosuitbraak had. Ik denk nu dus ook dat deze terugslag daarmee te maken heeft, het duurt volgens mijn huisarts heel lang voor de beschadiging van de zenuweknoop hersteld is mits ie zelfs helemaal hersteld, nu net na een uitbraak is ie natuurlijk nog lang niet hersteld vandaar de last nu nog erger is als normaal tijdens mijn menstruatie. Tenminste, zo denk ik.

De berichtjes geven me in ieder geval even een oppepper .... ik zat gisteren echt even in een dalletje .... was ik zo blij dat er vooruitgang in zat dan zit je niet wachten op zo'n terugslag.  :-\ Hopelijk voel ik me volgende week weer beter.  ;)

L-nest

Ik schreef van de week al dat de ouders (Armani & Princess)  het L-nest minder gingen voeren .... vandaag was dit nog slechter, de kropjes waren om 15.00 uur nog nagenoeg leeg.  :-\

Daarnaast, niet minder belangrijk, Binky, Lou Lou en Rexie zijn hele lieve aanhankelijke en makkelijke jongen, hun ouders zijn half wilde, niet echt tamme valkjes die elke keer als ik bij de kooi kom angstig en paniekerig reageren. Nu de jongen zijn uitgevlogen en zich aan het ontwikkelen zijn merkte is dat zij dit gedrag steeds meer gingen overnemen. Niet echt de bedoeling dus.  :-\

Deze beide probleempjes hebben mij vanmiddag doen besluiten om Binky, Lou Lou en Rexie over te huizen in de grote lummelkooi. Maandag werd Binky 5 weken, woensdag werd Lou Lou 5 weken en morgen wordt Rexie 5 weken, ze zullen dus steeds meer zelfs gaan eten. Als voorbeeld om zelf te leren eten hebben ze de logeetjes van het K-nest, Kleintje=Benji en Kiaro=Loekie, zolang ze dit nog niet kunnen krijgen ze van mij 's morgens en 's avonds pap (Nutribird A21).

Op deze manier hebben ze en lekker gevulde kropjes en hebben blijven ze lekker tam en nemen ze niet het angstige gedrag van de ouders over.  ;)

Ik heb gisteren en vandaag nog enkele foto's gemaakt, als ze straks pap krijgen zal ik nog een serietje op de kussen maken .... zodra ik me een beetje beter voel zal ik ze plaatsen.

Misschien tot later.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

jeetje Caroline..dat je nog de puf hebt..om berichten te schrijven..je kan het er net nog bij hebben een paar pappers..pfffffff ik heb echt met je te doen..als ik dichter bij je woonde kwam ik je helpen..

gr gerdy

Peggy

Hoi Caroline,  als de jongens op bed liggen,dan duik ik weer even helemaal in je boekje maar ik wil je nu alvast heel veel sterkte toewensen  :-*
Liefs Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat vervelend he meid , ik hoop dat je je gauw weer beter voelt hoor ! Ik heb ook zo met je te doen meid , ik zal hier straks een kaarsje doen branden voor je , misschien helpt het he , alle beetjes helpen he , rust jij maar eerst een beetje nu zodat je gauw weer beter bent he ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Caroline,
Wat naar dat je weer extra last hebt van de gordelroos :'(
Ik hoop dat je gauw weer wat opknapt.

Het L-nestje aan de pap....
Nog meer werk voor je :-\
Gelukkig zijn ze al 5 weken en hopelijk dus snel zelfstandig.
Succes!!!
Dikke knuffel van Anke :-*




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes