## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Caroline

Prachtige foto's en ik herken je dilemma hoor. Ik heb dus niet voor een spiegelreflexcamera gekozen maar voor een 7.2 megepixel camera maar heel herkenbaar hoor het dilemma.

Maar de camera maakt prachtige foto's. Echt waar. Veel oefenen, dan kunnen wij veel foto's bekijken.

Groetjes

mara

Caroline



Dank je wel allemaal voor jullie leuke reacties.  :-* :D

En Mara .... ik heb gekozen voor de Sony Cybershot W170, deze heeft 10,1 megapixels, 5 optical zoom, een Carl Zeiss lens en nog veel meer MAAR .... is GEEN spiegelreflex hoor, is nog steeds een "gewoon" volautomatisch cameraatje met als je dit wilt wel een helehoop mogelijkheden om zelf van alles en nog wat te doen.  ;)

Mijn koppijn blijft me vervelen .... balen .... helaas heel herkenbaar bij migraine .... eenmaal vakantie, dus ontspanning, dus alle spanning komt eruit, in de vorm van migraine.  :-\

Vandaag lekker erop uit geweest .... via een mooie toeristische route naar de Eifel in Duitsland, Monschau om precies te zijn, waar het heerlijk weer was en we zelfs in hempjes konden lopen en verkleurd zijn  :D (verrassend, hier was het heel erg slecht toen we vertrokken en ook toen we thuis kwamen, kwam het met bakken naar beneden). De terugweg hebben we ook een prachtige route gereden, dwars door bergen in de Eifel, via de Ardennen in België, we zijn dus in 3 verschillende landen geweest, waar ze ook nog eens in het totaal 4 verschillende talen spraken.  :D

Pffffffh, is het bij jullie ook zo'n ontzettend slecht weer?? Het staat hier in de achtertuin echt blank, zeker een cm of 5-6 water.  :o

Hopelijk wordt het weer senl een beetje beter .... dit is niet echt leuk als je vakantie hebt met 4 kleine kindertjes.  :-\

Met de valkjes is verder alles oké .... vanaf 17 juli wordt het weer spannend, dan kunen de eitjes van Armani & Princess weer uiit gaan komen.  ::)

Ik ga denk ik zo offline .... mijn koppetje vind het niet echt fijn achter de laptop.  :'(

Trusten voor straks en .... tot morgen!!  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Wat een mooie foto's Caroline en wat is Queenie mooi zeg!
Wat fijn dat ze snel bij jullie mag komen wonen... heerlijk vooruitzicht  ;D

Ik heb ook nog een nieuwtje, Lizzy en Boyke hebben vier donsjes maar twee zijn er overleden en twee leven nog.
Zijn gele donsjes... spannend hé!
Toch zijn ze overgebracht naar Ruffle en zijn popje die ook zitten te broeden en zijn daar liefdevol ontvangen, dus nu is Lizzy weer aan de zwier met Boyke, want Boyke werkte niet echt mee. Maar tis mooi opgelost zo en ik hoop dat deze donsjes het gaan redden.
Oja, Snip en Snap waar ze wonen, hebben nu ook een dagboekje geopend, dus als je haar vanuit de eerste bron wil volgen, dan kan dat  ;)


Groetjes Manon

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...het is daar heel gezellig he , in Monschau
, ik ga daar ook af en toe maar in de winter als de mannen gaan skieeen in Malmedi eupen , dan gaan wij richting Monschau verder , waat het klein maar gezellig is he !

Hopelijk gaat het goed met de donsjes ook ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Caroline,

Wat een mooie foto's heb je geplaatst, zowel van de valkjes als van je mooie, lieve kinderen  :-*

Wat groeien de valkjes toch snel en wat een verschil is er te zien in die 6 dagen tijd  :o

Je hebt een prachtige camera gekregen zeg, dat wordt dus flink fotograferen straks in het NOP, super trouwens dat Ed toch vrij heeft kunnen nemen en jullie alsnog komen  ;D

Hopelijk stopt de hoofdpijn nu snel, vind dit echt enorm vervelend voor je  :-\

Fijne vakantie met Ed en de kinderen, probeer het rustig aan te doen  ;)

Liefs, Karin

Anja

Hoi Caroline,

Heb weer genoten van je foto's.

Een nieuwe camera lees ik wel. Dat wordt dus wel goed oefenen hè zodat wij kunnen genieten :P :P :P

Herkenbaar hoor de migraine. Veel sterkte ermee.

Geniet ondanks het slechte weer van jullie vakantie.

Groetejs Anja

Kimm

hoi caroline,

leuke foto's van je kinderen. wat een lekkere blonde koppies ;D
leuk zeker he een nieuwe camera.
meid ik hoop dat je gauw weer van je rottige hoofdpijn verlost bent, want dat is zo ontzettend vervelend.
sterkte.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Caroline..wat lekker dat je een nieuwe camera hebt..en wat een leuke foto's van je kids..heerlijk genieten en nogmaals sterkte met je hoofdpijn.

gr gerdy

Caroline



Hoi hoi, even een kleine update vanuit Veghel!!  ;)

Gisteren zijn we weer vertrokken uit ons natte dorp en richting het zuiden gereden, Leuven was ons eindstation, een mooie tevens bruisende stad met veel terasjes, restaurantjes en leuke winkels.  :D

Het weer was niet zo mooi als de dag ervoor in Duitsland maar ook in Leuven konden we onze jassen in de auto laten liggen en heb ik nog een tijdje in mijn hempje kunnen lopen toen het zonnetje doorkwam. Op de terugweg hebben we verschillende regenbogen gezien en waren we getuigen van div, landingen van luchtballonnen .... vooral voor de kids een leuke belevenis.  ;)

Thuis en dan met name met de valkjes gaat alles super. Ik heb van de K-jes nieuwe foto's gemaakt, ben ze nu aan het uploaden.  :D Ook heb ik van Rocky haar stuitje enkele foto's gemaakt .... volgens mij hebben de Biotex-badjes hun vruchten afgeworpen .... ik weet niet wat ze exact heeft gemankeert maar op de kale plek zitten nu allemaal nieuwe pennetjes, die niet meer worden afgebroken.  :D

Oh ... vergeet ik helemaal .... vandaag eindelijk een dagje zonder koppijn!!! Yes!!!! Alleen .... nu ben ik snotverkouden.  :-\ Maar och  :D ..... je kunt niet alles hebben!!  ;) ;D

Dank je wel voor alle leuke berichtjes, beterschapswensen en vakantiewensen .... tot zo .... met foto's!!  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Foto-reportage,

K-nest van Pablo & Coco,

vandaag, 12 juli 2008.


Kampioentje



Kampioentje, een bonte cinnamon MAN split witmasker, opaline (=gepareld).







Kinky



Kinky, een cinnamon opaline(=gepareld) POP split bont, witmasker.







Kiaro



Kiaro, een cinnamon witmasker MAN split bont, opaline (=gepareld).





Deel 2 + 3 volgen!!  ;)

Straks ook nog foto's van onze Summer en ons uitstapje naar Leuven maar die komen in mijn andere topic.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Vervolg foto's,

K-nest van PAblo & Coco,

vandaag, 12 juli 2008.


Kerry



Kerry, een cinnamon opaline (=gepareld) POP split bont, witmasker.







Keesje



Keesje, een cinnamon opaline (=gepareld) witmasker POP split bont.







Kleintje



Kleintje, een bont cinnamon MAN split witmasker, opaline (=gepareld).







Deel 3 volgt.  :P



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Helpppp!!!!


Wel een beetje balen!!!!

Ik heb nu een gave camera, maakt prachtige foto's maar ik merk wel dat door het verkleinen een heel erg groot deel van de scherpte verloren gaat.  :-\

Deel 1 heb ik gewoon geupload met Photobucket en dan wel door hen laten verkleinen naar 640 x 480 .... dit is weliswaar geen doen .... uren doet ie erover, de foto's zijn oorspronkelijk dan ook ruim 3 mb.

Deel 2 heb ik eerst verkleint met een verkleiningsprogramma, EasyResize, dit gebruik ik al enkele jaren hiervoor en daarna ge-upload via Photobucket. Maar na uploaden en plaatsen zie ik nu toch duidelijk kwaliteitsverschil.

Jullie ook??

En heeft er iemand ook dit probleem of mogelijk gehad en er al een oplossing voor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Als foto's worden verkleind verliezen ze volgens mij altijd wat van de scherpte. Dit doordat er informatie uit de foto wordt gehaald.

Ondanks dat ze de scherpte verliezen heb je toch geweldige foto's geplaatst hoor.

Misschien er iemand anders nog meer van weet.

Groetejs Anja