## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Manon*

Caroline

Even een kort berichtje van mij met een paar mooie (vind ik  ;) ) foto's!!

Ik heb nog steeds migraine .... nu het vakantie is en ik niks "moet" lijkt eerste alle spanning eruit te komen via hoofdpijn  ..... pffffh, echt niet leuk .... elke morgen wakker te worden met koppijn.  :-\

Even over Rocky .... uiteraard heeft zij nog steeds kale plekken maar dit kan ook niet anders maar haar huid lijkt rustiger te worden .... ik ga haar nu 2 x per week badderen en kijk het nog even aan.  ;)

Verder ben ik helemaal blij!!!!!

Ik heb gisteren een nieuwe camera gekregen ....  ;D :D ;D

De Sony Cybershot W170 .... 10.1 megapixels, 5 x optical zoom, een Carl Zeiss lens.  ;)

Kortom voor iemand die niks met een spiegelreflexcamera kan het neusje van de zalm.  ::)

De foto's van de K-tjes blijven nog even in het vat  :P en komen later, ik wilde jullie alvast even een paar foto's laten zien, gemaakt met mijn nieuwe camera.  :D

We kochten hem in Kleve in Duitsland, daar zijn ze iets goedkoper en deze foto's maakte ik zonder de gebruiksaanwijzing te hebben gelezen op de terugweg in de auto.  :D

Sanne, in de schemer.  8)

Thomas heeft duidelijk helemaal geen zin om op de foto te gaan.  :-\

Jasper net wakker, pijn in zijn mondje, zijn laatste tandje komt door.  ;D

Sophy, flink verkouden, lichte verhoging, krijgt ook tandjes maar kan toch een beetje lachen met haar nieuwe boekje.  :-*

En uiteraard heel erg belangrijk .... hoe fotografeert mijn nieuwe camera de valkjes .......

J'adore

Kouros, altijd heel erg close-up tegen de tralies, mijn vorige camera zou deze wazig en overbelicht hebben, nu is hij goed belicht en scherp.  :D

Perle, prachtige kuif.

Cartier kwam gelijk op mijn hand zitten.

Cartier lekker kroelen.  :-*

Cartier gewoon mooi.  ;)

Noa

Oilily

Jamie, het jonkie van Pablo & Coco van de vorige ronde, deze gaat naar Mieke, de moeder van Jeanine, deze blijft enkele weekjes logeren tot de K-tjes zelfstandig zijn en enkele van hen mee kunnen verhuizen.  ;)

Rocky, duidelijk al beter in haar velletje.

De K-tjes.

En als laatste .... zo kwam Thomas mij verwelkomen vanmorgen .... met een tandje minder.  :o

Hij had het zelf niet eens gemerkte, het viel mij op, toen ik het hem vertelde, raakte hij in paniek, hij wist niet waar het tandje was, wanneer hij het verloren had en huilde want nu kon hij het niet net als Sanne in een popje bewaren.  :'(

En ..... wat vinden jullie van mijn foto's??

Ik ga nu weer snel offline .... mijn arme koppetje protesteert.  >:(

Tot later!!  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Angel_Rob

Liefs Angèl en Damian

*Yvon

Hoi hoi

Toch nog een nieuwe camera.  ;D ;D
Zo te zien doet tie het goed.
Hele mooie foto's !!
Kijk al uit naar de volgende serie.  :P ;D

Groetjes Yvon

Ennn.....een hele fijne vakantie !!  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...gefeliciteerd met je nieuwe camera , het gaat goed he zo te zien , het zijn hele mooie foto's , ook die van de kindjes en Cartier die je mocht kroelen , wat een mooi valkje .
Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi caroline,

wat een prachtige foto's!!! erg mooi scherp. is dat de sony die je op het moment ook op de reclame ziet?
en heb jij 4 kinderen?  :o

ook wens ik je beterschap met je migraine!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Caroline,
Als jij al zulke mooie foto's kunt maken zonder de gebruiksaanwijzing..... Dan ben ik heel benieuwd naar de foto's nadat je die gelezen hebt.

Prachtige foto's van je kids en valkjes!!!!
Beterschap!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Dank je wel allemaal, op dit moment ben ik heel erg tevreden over de foto's!!!!

En Kim .... of dit de Sony van de reclame is weet ik eerlijk gezegd niet .... ik had hiervoor ook al een Sony Cybershot van inmiddels 4 jaar oud .... de P72, 3.2 megapixels, ik was hier erg tevreden over, overal zie je de 7 en 8 megapixels toestelletjes liggen van div. merken maar met het oog om weer een jaar of 4 met deze camera te gaan doen wilde ik graag minimaal 10 megapixels .... vandaar deze keuze.  ;) :D

En je andere vraag .... inderdaad .... ik heb 4 kinderen.  :D

- Sanne van net 7 jaar.  :D

- Thomas van 5 1/2 jaar.  :D

- Jasper van 4 jaar (over 12 dagen) maar geboren met Down syndroom dus geestelijk en lichamelijk wel ietsje jonger.  ;)

- Sophy van 10 maanden, ons hekkensluitertje wat onze koningswens compleet maakte.  :-*

Ik heb nog wat foto's van de kids gemaakt, zal even kijken of er wat bij zit .... zo ja .... plaats ik ze in mijn andere topic bij buurthuis.  ;)

Ik ben nu de oude foto's van de K-tjes aan het verkleinen, die plaats ik later ook nopg even, mits mijn koppijn het toestaat.  :P

Tot later.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Caroline je hebt kanjers zowel kinderen als vogels.

We kijken uit naar de foto's maar eerst die  :censuur hoofdpijn weg, weet wat je voelt  :-[

Gr. Annelies

Wilma1

Ga maar flink oefenen in de vakantie met je nieuwe toestel, dan gaan wij (forumleden) wel keuren  ;D

Fijne vakantie Caroline, Ed & kids  :D ;)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

hoi caroline,

nou je hebt hele mooie kinderen zeg! erg leuk hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Caroline,

zo bij jou ook bijgelezen na mijn vakantie...

wat heb je schatten van kids..en de foto's van je valkjes zijn ook heel mooi..top dat je een nieuwe camera hebt..

ik hoop voor je dat de migraine snel afzakt..en verder eenhele fijne vakantie..geniet er maar lekker van.

gr gerdy

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Mooie foto's!

Dat wordt straks plaatjes schieten op het NOP en niet meer: ik laat het aan anderen over  ;D :P

Vooral deze foto vind ik erg mooi!

Foto's van de kids natuurlijk schattig!

Liefs, Gerda