## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Dat is zeker niet leuk om Rocky zo aan te treffen, wat is het een trouwens een prachtig mooi popje  :-* Gelukkig heb jij al enige ervaring met biotex badjes en eigenlijk heb ik er best heel veel vertrouwen in dat het helemaal goed komt met Rocky !

Toch maak je je op dit moment best zorgen natuurlijk, zo van waar komt dit nu toch weer vandaan !?

Gefeliciteerd met de drie bevruchte eitjes, wat spannend weer !

En dan 4 verschillende mutaties van het K-nestje ! Dat worden weer echte mooie, knappe en hele lieve valkjes want papa Pablo, zusje Jamie en zusje Lisa en niet te vergeten broer Zowie zijn adembenemend mooi  :o :o

Echt ontzettend vervelend die migraine, helaas ben ik er ook bekend mee  :-\  Ik hoop dan ook echt dat je er "snel" weer vanaf bent !

Wat een leuke afsluiter en schitterende foto heb je geplaatst, .... ik ben echt benieuwd naar de foto's die nog in het vat zitten  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline , hoe is het met Rocky ,  en ook alweer gefeliciteerd met de drie bevruchte eitjes he ! Ik ben ook al benieuwd hoe de donsjes er gaan uit zien hoor !

Ik hoop dat de migraine al een beetje over is . Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi, sorry sorry sorry.  :-[

Ik ben wat weinig online.  ::)

Gisteren de hele dag onderweg met 9 kinderen i.v.m. Thomas zijn kinderfeestje naar een speelboerderij (hij was in januari jarig geweest  ;) ) en vandaag zijn we de hele dag onderweg met 9 kinderen i.v.m. Sanne haar kinderfeestje naar Aardbeienhof (zij was in mei jarig  :P )

Alles is goed hier ik kom vanavond zeker even een update geven en .... alle Immetjes en mailtjes beantwoorden.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Sjet

Hoi  Caroline

Gefeliciteerd hoor met je  drie bevruchte  eitjes  .
jeetje je bent er druk mee zeg  ! met de kinderfeestjes  maar ... jullie hebben mooi weer gehad vandaag  en was het gezellig ?

groetjes  Georgette

Dierenfreackske

Hoi , ik kwam nog even kijken hoe het ging met Rocky hoor !
Hopelijk is ales goed en ook met de donsjes ?
Grtjs Ann

Hermien

Hihi, je ligt op dit moment vast nog uit te slapen na alle drukke kinderfeestjes. Ben ook benieuwd hoe het nu met Rocky is, dus ik surf hier vanavond nog even langs.
Fijne ZONdag! :D

Anja

Hey Caroline,

Wat lees ik nu...Rocky ziek? Ik zie het in je titel staan maar ik heb nog niet terug gelezen.
Gaat het al wat beter met hem?

Pfoe wat heb jij 2 drukke dagen achter de rug hoor. Maar wel gezellig toch?

Ben benieuwd naar de update en de foto's.

Groetjes Anja

Kimm

hoi caroline,

he wat sneu nou dat rocky dat heeft. ik hoop dat hij gauw weer opknapt met jouw goede zorgen.

veel sterkte ook met je hoofdpijn.
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi hoi, sorry sorry sorry.  :-[

Ik ben wat weinig online.  ::)

Met zowel de 6 jongen van PAblo & Coco, als de eitjes van Armani & Princess (3 bevrucht), als de kale plekken van Rocky, als mijn eigen kids gaat het goed en is de situatie
onveranderd.  ;)

Zelf heb ik het erg druk gehad en ook nog eens veel hoofdpijn gehad de laatstee dagen.  :-\ Vanmiddag is het heel langzaam gezakt .... eerlijk gezegd ben ik nu te duf door de migraine zelf en de medicatie van afgelopen dagen om erg veel te typen en de foto's te plaatsen, sorry, die zullen moeten wachten. Morgen maak ik waarschijnlijk een nieuwe serie dan plaats ik ze van de week gewoon tegelijk.

De komende weken zal ik sowieso veel minder online zijn .... de kids en Ed hebben vakantie dus zijn we veel samen weg.  :D

Uiteraard houd ik jullie op de hoogte als er erg groot nieuws is en plaats ik van tijd tot tijd even wat foto's!!  :D

Groetjesssssssssssssss

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat vervelend voor je dat je zoveel last hebt van je migraine.
Doe maar lekker rustig aan.
Ga maar goed genieten van de tijd die je in de vakantie met je gezin op pad kan gaan!!

Nogmaals bedankt voor je hulp  en advies vanmorgen bij de zoektocht naar kalk.
Ik ga het door het drinkwater van de vaders en moeders doen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Hoi Caroline,
3 eitjes bevrucht van een mooi koppel !!! GEFELICITEERD
Geniet van je vakantie. ;D
Ik moet nog twee weken werken. :P

groetjes Irma :)

Gloria en Lujo

Dierenfreackske

Hoi Caroline , gefeliciteerd met de 3 eitjes van je prachtig koppeltje die bevrucht zijn hoor !
Ik hoop dat je migraine snel over is hoor!
Het is eecht vervelend he met zo'n hoofdpijn en ook typen is dan niet zo'n leuk idee voor de hoofdpijn !
Niet erg hoor , dan plaats je maar gewoon de foto's als je weer beter bent he meid ! Beterschap en ook bedankt voor de steun van Faith hoor ! Ik ga nu Aagje reserveren he , na de tegenslag met Lucky en Faith hopelijk de 3 keer , goede keer , en dan neem ik volgend seizoen volgend jaar wel een nieuw albinopopje ! Grtjs Ann

Anja

Monky

Hi Caroline,

Het forum loopt niet weg hoor  :) Het klinkt alsof je het heeel erg druk hebt. Loop je zelf niet voorbij hè!

Geniet lekker van de tijd met je gezin  :D

Groetjes,
Monky