## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi caroline

Gefeliciteerd met het 6de eitje.

Hoe is het met Summer? Gisteravond heb ik op de cursus (was naar Breitensport gaan kijken) een kleine Summer gezien om het maar zo te zeggen. Wat zijn ze lief zeg.  :D Moest meteen aan Summer denken.

GRoetjes

mara

Kirsten

Hoi hoi!,

Wat fotootjes van je lieverd!









Truste! en ik hoop dat met Summer alles goed gaat


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

*Petra*

Wat een mooi (symmetrisch) poppetje  ;).
Echt een schatje met dat mooie witte kraagje  ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja


*Manon*

Wat een mooi popje krijg je Caroline  :o  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Caroline



Dank je wel, Kirsten .... wat wordt ze mooi!!!!

Gisteren alweer 4 weken oud!!!!!

Ik zal even bij komen kletsen want gisteren heb ik er geen tijd meer voor gehad, na de avond 4 daagse ben ik even bij mijn schoonzusje langs geweest, inmiddels thuis van de vakantie.

- Summer .... het was gelukkig niet erger geworden, de onderhuid en spieraanhechtingen zijn mooi genezen. Op de plekker waar de onderhuidse hechtingen naar buiten kwam heeft hij de hechtdraad verwijderd, zodra er lucht bij komt gaat dit infecteren, zo vertelde hij, dus door ze te verwijderen en of zo los te knippen dat ze weer onder de huid floepen, kan er geen lucht bij en zul je zien dat de buitenste wond ook snel geneest zo vertelde hij.  :D

Verder mogen we stoppen met de antibiotica en heeft zij een megadosis AB via een injectie gekregen .... van het huis.  ;D

Gisteren is ze lekker mee wezen wandelen tijdens de avond 4 daagse, na 2/3 te hebben gelopen liepen we hier door de straat, toen hebben we haar thuis afgezet. Heeft ze toch wat beweging gehad. Zolang de wond nog niet helemaal gesloten is mag ze nog niet los .... onze honden gaan elke dag los in de bossen, Summer duikt daarbij ook in het water. (dit mag dus ook niet)

- Jasper was heel stoer, hij heeft gewoon zitten kijken hoe hij een DKTP-injectie kreeg. Hij zij geen auw, trok niet terug niks, hij lachte er gewoon bij.  :D Kan je zien dat hij het gewend is om bloed te prikken.

- Pablo & Coco hebben zoals ik al vertelde 6 eitjes .... vanmorgen geschouwd .... alle 6 BEVRUCHT!!!!

- En dan het laatste nieuws .... eigenlijk geen goed nieuws .... ik heb ook de 2 eitjes van Armani & Princess geschouwd en in beide eitjes zie ik geen leven meer, ik laat ze nog even liggen maar mijn ervaring (helaas) zegt me tijdens het schouwen dat beide embryootjes tijdens het uitkomen zijn afgestorven.

:censuur :censuur :censuur

Wat is dit nu toch??!!

Krijg je de tip om kalk te geven aan de ouders tijdens de kweek, worden de eierschillen zo dik dat de jongen er niet uit kunnen komen.  :-\

Tijdens de volgende kweek dit koppel dus maar geen kalk geven.

Ik laat de eitjes nog even liggen en misschien krijgen zij wel 1 of 2 eitjes van Pablo & Coco, daar moet ik nog even over nadenken.  ;)

Ik baal hier echt stevig van!!  :-\ :-X >:( :(

Ik heb weliswaar prachtig jongen gehad dit kweekseizoen maar jemig ..... wat heb ik ook een hoop pech gehad.  :'( :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Balen zeg van je eitjes van Armani & Princess. Armani is toch de broer van Beauty?

Die jongen zouden geweldig passen bij de jongen van Extran en Extreme... ik zou ze andere eitjes geven, dan kunnen ze oefenen en als het inderdaad kalk te veel is kan Princess wat afbouwen. Als ze nu meteen weer gaat leggen heb je misschien hetzelfde.

carco

Wat ontzettend balen zeg van de eitjes van Armani en Princess.

Gelukkig ook goed nieuws bij Pablo en Coco en ook bij Summer.



Deze kamikaza piloot woog vanmorgen 93 gram en krijgt alleen in de ochtend nog een ontbijtje op tafel.
Het is wel moeilijk hem op de foto te zetten hoor, want hij wilt in de camera zitten  ;D En vliegen kan hij echt niet met zijn korte staartje.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Caroline,
Ach wat naar dat de eitjes van Armani en Princess zijn afgestorven :'( :'(
Het zit je inderdaad niet mee Caroline.

Fijn dat alle zes de eitjes van Pablo en Coco zijn bevrucht!!
Gelukkig ook goed nieuws over Summer, dat geeft de burger weer moed :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Caroline

Wat is het toch een kanjer jouw Queenie, als het je niet lukt om haar te halen moet je het maar zeggen hoor doe ik het wel voor je  ;) oeps verkeerde afslag  ;D  ;D  ;D

Nee hoor meis ik gun haar je van harte.

Want wat een pech heb je toch dit jaar ondanks de mooie valkjes die je al groot hebt gebracht.

Je keek zo uit naar deze eitjes baal echt voor je.

Gr. Annelies

Caroline



Chips!!!!!

Wat zijn we nat geregend vandaag tijdens de 4 daagse.  :-\

Ik denk dat we precies het laatste kwartier het droog hebben gehouden, voor de rest kwam het echt met bakken naar beneden. ZO erg dat Ed meteen bij de start al was afgedraaid naar de auto met Jasper, die wil namelijk geen paraplu, geen zeiltje over de buggy en geen capuchon op zijn hoofd, resultaat, huilen want hij werd dus echt net als ik drijf maar dan ook drijf nat. Ik zei dus tegen Ed die de buggy was Jasper duwde, ga maar naar huis. Sanne en Thomas mochten kiezen .... maar dat zijn bikkels .... die hebben beiden samen met mij en Sophy in de buggy, droog en warm in een voetenzak onder een regenhoes, de 5 km netjes uitgelopen. Toen we er bijna waren heb ik Ed gebeld, die ons ophaalde bij de finish.

Nu ligt alles helemaal rozig van een warm badje in hun schone bedjes.(toevallig vanmiddag gedaan  ;) )

Het hele huis hangt vol met natte kleren, zelfs ons ondergoed was drijf nat.  :o De schoenen heb ik al allemaal schoon geschrobt en staan ook te drogen. De was doe ik morgen .... kan ik nu echt niet meer opbrengen, zul je net zien .... we hadden allemaal verschillende kleuren aan, dus zeker 4 verschillende wassen .... dan maar eerst alles laten drogen.  ;)

Eigenlijk mochten mijn valkjes vanavond nog even lekker bij me zitten maar .... helaas voor hen .... ook dat kan ikj eve niet meer opbrengen ...... ik blijf lekker op de bank hangen, onder mijn dekentje.  ::)

Iedereen  bedankt voor de berichtjes .... en uiteraard dank je wel voor de complimentje over Queenie, alle eer gaat uiteaard uit naar Kirsten en niet te vergeten, de ouders, Tickle en Toya.  :D

Caroline, dank je wel voor de update en de foto van Hagrid, 93 gram, geweldig!!!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat een mooi valkje , en wat een foto's heb je ook !
Gefeliciteerd met haar hoor ! Wat een superschattig ding he !

Ja , het weer zat echt niet mee vandaag he ! Maar gelukkig zijn julli er toch geraakt met de 5 km , dan wel nat maar jullie waren toch lekker allemaal samen he !
Grtjs Ann



*Manon*

 Doe jij maar eens even helemaal niks meer ;) Dat heb jij wel verdiend dacht ik zo  ;D

Dierenfreackske



Een fijne dag vandaag , en na uitgeregent te zijn een droge dag he !
Alles goed met de valkjes , en donsjes ? Grtjs Ann



Anja

Hoi caroline,

Waren jullie niet in en in koud? Succes voor vandaag en een kroel;tje voor de valkjes.

Groetejs Anja