## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Krijg koude rillingen van het verhaal over Queenie  :'( .
Maar het is een hele mooie naam voor een mooi valkje.  ;) :D

En nu met spanning afwachten op het eerste gepiep en getik  uit de eitjes van Armani & Princess.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline



Hoi hoi .... nog even op de valreep een verslagje van afgelopen weekend.  :D

Mijn jongste dochtertje, Sophy, had wat krampje, last van een tandje en gewoon mama's aandacht een beetje gemist de afgelopen dagen dus die heeft vanavond lekker bij me gezeten, ze kon de slaap niet pakken en was echt verdrietig, vandaar nog zo laat.  ;)

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het medeleven met onze Summer en de leuke reacties over Queenie.  :D

- Allereerst even nieuws over ons Summertje .... op dit moment zie ik eigenlijk geen verschil, het is niet verbeterd maar .... het is er ook niet slechter uit gaan zien. Wat betekend dat in ieder geval de wond aan de onderhuid wel steeds beter gesloten is, morgen is dag 10 maar .... er komt nog steeds redelijk wat wondvocht uit .... dit betekend nog steeds een infectie/ontsteking .... dit moest echt gaan afnemen met de medicatie, anders zal er waarschijnlijk toch een operatie plaats gaan vinden om dat te verwijderen waar haar lichaam zo op reageert, de inwendige hechtdraad.  :-\
Zolang het niet verergerd hoef ik niet terug te komen voor woensdag, dan heb ik een afspraak om 16.00 uur voor de nacontrole en om de hechtingen te verwijderen. Dit laatste is niet veel meer, aan de buitenkant zit nog maar 1 hechting, deze schijnen namelijk door de ontstekling op te lossen, zo vertelde de dierenarts toen ik hem verzekerde dat Summer ze er echt niet zelf uit had gehaald.  ;)

- Bij Armani & Princess heb ik vanavond even een nestcontrole gehouden. Eitje 1 is vandaag 18 dagen bebroed. Ik heb in beide bevruchte eitjes beweging gezien, beiden zijn goed ontwikkeld voor het aantal dagen dat ze oud zijn. DOnsje in eitje 1 piept nog niet maar ik hoorde hem/haar wel heel zachtjes tikken.  :D

Echt heel erg spannend, een nieuw en onervaren koppel!!!!!  ::)

- Pablo & Coco, het back-up koppel voor Armani & Princess, hebben 5 eitjes en als ik de laatste vandaag goed heb gezien, alle 5 bevrucht deze ronde.  :D

Hun jongen van het eerste nest, Jamie en Jacky zijn beide wat geplukt, Jamie een beetje op haar koppetje en rond haar poepertje, Jacky zijn hele koppetje en ook rond zijn poepertje, beide hebben ze nog hun volledige kuifje.  :D

Jamie, 6 dagen ouder, is dus al een tijdje uitgevlogen en knabbelt al van het brood en ook de zaadjes bak heeft zij al gevonden, Jacky heb ik al regelmatig in het uitvlieggat zien zitten, hij vliegt denk ik morgen of overmorgen ook uit.  :D

Erg mooi getimed, hun tweede nestje dus.  :D

- Verder is het erg stil .... de afgelopen 2 weken zijn omstenbeurt Dorith, Hagrid, George, Remy en Gorgi verhuisd naar hun nieuwe huisje, altijd een leuk moment maar ook altijd even wennen als ze weg zijn.  :-[

Verder erg weinig nieuws hier .... ik heb al verteld dat ik een prachtig nieuw dametje krijg voor Unique, verder hoop ik dat er bij A & P een mooi poppetje bij zit voor mijn Kouros en .... ik hoop dit jaar eindelijk een bonte (cinnamon mag) (gepareld mag) geelwang MAN te vinden, daar wil ik graag een jong van Amor & Diégah bij plaatsen en .... ik hoop op een leuke passende man voor Cartier.  ;)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Verder hebben we vandaag een leuke ontspannen dag gehad .... ik hoefde niet naar mijn tweede huidhouden/gezinnetje  ;) en vanmiddag om 12 uur hadden we, Sanne Thomas en ik een roondleiding op Ed zijn werk. ZOals de meeste wel weten, mijn man werkt bij de MARS, dé chocoladefabriek!!  ;) De MARS in Veghel, Nederland bestaan dit jaar 45 jaar, het personeel mocht dus hun partner en kinderen vanaf 5 jaar meenemen en ze een rondleiding geven door het complete bedrijf. Voor Thomas de eerste keer dat hij kon zien hoe Mars, Twix, Snickers, M&M's e.d. werden gemaakt en verpakt en uiteraard kon er onbeperkt worden gesnoept. Na de rondleiding was er een BBQ en voor de kids, een Clown, een M&M-pop, 2 springkussens en een brandweerwagen van hun eigen bedrijfsbrandweer natuurlijk mochten ze de sirene laten horen en met een heuse brandweerslang spuiten.

Kortom .... voor de kids een heerlijke middag. Helaas moest Ed om 3 uur zelf gaan werken. Maar toen we Jasper en Sophy hadden gehaald bij oma en opa hebben de kids en ik nog een relaxte middag thuis gehad.  :D

In mijn andere dagboekje zal ik even de foto's van vanmiddag plaatsen samen met een paar foto's van afgelopen week van Sophy, Jasper en Summer.  ;)

Ik plaatst zometeen als de foto's er staan wel even de link hier, is misschien makkelijker.

Voor straks allemaal welterusten.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline



Foto's van Sanne en Thomas bij de MARS, o.a. van de brandweer en van Sophy en Jasper.

KLIK op de foto hieronder en je komt in mijn andere dagboekje.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,

Wat een mooie naam voor een schitterende valkparkiet  :D
Ik kan er niet over uit hoe mooi de jongen van Tickle en Toya zijn. De ene nog mooier dan de andere.

Wat sneu voor Summer dat het toch is gaan ontsteken. Laten we hopen dat het zo snel mogelijk goed geneest.

Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal leeg lijkt nu de jongen opgehaald zijn. Maar als ik het goed lees is de volgende lichting al weer in aantocht  :D

Gaaf hoor!!

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi Caroline , hoe is het ondertussen met Summer ? Wat sneu voor Summer van de ontsteking he ! Ik hoop dat ie snel opknapt hoor ! Leuk dat Cartier een lief mooi popje krijgt he ! Ja , het is waarschijnlijk wel wennen als er zo plots 4 valkjes weg zijn he ! Gelukkig zijn ze alle 4 ook weer naar een goed huisje verhuisd he ! Leuke foto je kindje he ! Grtjs Ann



danielle

Hoi Caroline,
Wat een mooi popje krijg je erbij. En dat verhaal, over de naam, vind ik heel bijzonder. Het is echt een schitterende naam, vooral omdat het ook zoveel voor je betekend.

Succes met Summer, hopelijk geneest het snel.

Groetjes Danielle

Sjet

   Hallo  Caroline 
ik ga je heel veel sterkte  wensen voor  Summer hopelijk  gaat het  snel genezen  meis .
en wat een prachtig  mooi valkje krijgje er  binnenkort bij zeg....  en de naam   leuk dat je aan je trouwe viervoeter  denkt
je hebt  trouwens een heel leuk  Dagboekje  mijn complimenten hoor .

en euhhhhhhhhh  geen nachtmerrie hoor  vannacht .


groetjes  Georgette

Caroline

Dank je wel, Georgette.

Leuk dat je in mijn dagboekje komt .... ik lees net dat je de moeder van Manon bent.  :D

Die heeft zoals je misschien wel weet hier Lizzy en Tibeau Tinco gehaald.  :D

Dank je wel oo voor het complimentje voor mijn dagboekje.  :-*

Groetjes, en tuurlijk ook aan Manon.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Ik blijf duimen voor Summer!!

Oh spannend een tikeitje!!!!

Je verhaal over de opendag van Mars doe me denken aan de film Sjakie en de chocoladefabriek. Waren er ook Umpaloempa's? ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Hoi Caroline,

Mijn ogen doen onderhand wel erg zeer van het lezen, want ik wist even niet wié Summer was en wát er aan hem/haar scheelde. Tja, en als je dan wil reageren moet je dat dus wèl weten, he? Ik begrijp dat het om een hond gaat? Triest joh! En oef.....wat heb jij het druk! Bij het lezen alleen al van wat jij op een dag doet, raak ik overspannen.

Meid, sterkte met alles en ik duim mee voor Summer hoor.

Caroline

10 juni 2008, 10:46:07 #6070 Last Edit: 10 juni 2008, 10:55:53 by Caroline


Even snel .....

ik ga net even zitten met een beker koffie en een boterhammetje .....

Sanne is vandaag op haar eerste schoolreisje, na Julianatoren in Apeldoorn in dubbeldekbussen, spannend hoor, ook voor mama.  ::)

Thomas heeft kleuterfeest in de bossen.  :D De kleuters hebben eerst de kinderen van groep 3-4-5 die op schoolreis gaan uitgezwaaid met de ouders en die zijn toen verdeeld in auto's van ouders naar de bossen en de Bedafse bergen gereden. Daar gaan ze verkleed als indianen spelletjes doen en spelen. Ed is mee om te helpen en te rijden.

Ik heb vervolgens Jasper naar de peuterspeelzaal gebracht en ben met Sophy naar het huis van mijn zwager en schoonzusje gereden .... daar is het nu ook weer lekker schoon als Desley en Yorni  straks uit school komen.

Om kwart over 11 rij ik weg om Jasper te gaan halen ..... Ed komt om 12 uur terug met de kids maar die krijgen eerst nog frietjes en een toneelstukje op school .... om 14.00 uur mogen we dan Thomas ophalen .... rond een uur of 17.00 uur verwachten we Sanne op school terug ..... dan is het snel snel snel eten (we hebben gisteren al een grote pan macaroni gemaakt  ;) ) want om 18 uur moeten we vertrekken, om half 7 moeten we starten, dag 1 van de avond 4-daagse met school, 5 km wandelen met ons hele gezinnetje, uiteraard Sophy en Jasper in de buggy.  ;)

===================

Net even snel nestcontrole gedaan bij Armani & Princess .... ik krijg al weer de kriebels hè ..... vandaag dag 20, gisteren zag ik de kleine nog bewegen .... ik heb hem nog niet horen piepen, wel zachtjes horen tikken en net ..... zag ik niks bewegen .....  :censuur wat is dat toch stressen als die kleine maar niet uit het eitje kunnen komen.

Dus jongens/meisjes .... massaal buiten .... ik heb namelijk weeeeeeeer een slecht voorgevoel.  >:(

Wat is dat toch hier .... steeds de donsjes die niet uit de eierdopje kunnen komen?? Zullen ze nu weer te veel kalk krijgen??

Nou eerst maar rustig afwachten.  ;)

Heel misschiennnnnnnnnnnnnn ...................



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

:censuur  :censuur  :censuur

Ik hoop zo dat je het mis hebt met je voorgevoel. Waarom ze niet uit hte ei kunnen komen......................helaas ik heb er geen antwoord op :'( :'( :'( :'(

Ik duim en duim en duim en duim.

Veel succes met de avondvierdaagse allemaal. Wat zullen ze vannacht dan slapen.

Groetjes Anja

carco

Pff ik weet precies hoe je je voelt.
Hier eerst steeds kapotte eischalen doordat ze zo dun waren en vervolgens de ronde daarna 1,5 dag tikken en piepen om er uit te kunnen komen doordat de eischalen zo vreselijk dik waren.
Ik weet het ook niet waar je goed aan doet met dat kalk: ik had nu ook het idee dat ze te veel gehad hebben hier.

Ik ga heel hard duimen voor je.

Geniet van je daagje ''vrij''

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline



PS. was ik nog vergeten ....

Summer haar wond is onveranderd.  :-\ Gelukkig ook niet slechter maar .... er blijft wondvocht uitkomen, wat betekend infectie en nog steeds gaatje in de wond wat natuurlijk niet meer hoort op dag 11.  :-\

Morgne om 16.00 uur moet ik op controle komen, ben benieuwd.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Je hebt het weer lekker druk ::)
Ik ben ook heel hard aan het duimen dat het goed gaat komen met de donsjes van Armani en Princess.

Pfff ook nog avondvierdaagse vandaan :o
Geniet nu maar even van je momentje van rust :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes