## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Sanne

Leuk een eigen boekje en al bijna jarig super spannend zeg.

Super gave foto ook Sanne echt om te  :-*

Groetjes Annelies (valkjes mamma van Spike)

Mara

Hoi Sanne

Wat leuk dat jij een eigen boekje krijgt en nu je eigen verhalen kan vertellen.

Groetjes

Mara

Caroline

13 mei 2008, 20:40:30 #5747 Last Edit: 13 mei 2008, 20:43:18 by Caroline

Sanne vind mijn dagboekje helemaal geweldig .... ze wil zo graag een eigen dagboekje dat ze steeds allemaal berichtjes schreef in een Worddokumentje  ;)

Steeds hield ik het maar af met de woorden: Als je 7 jaar bent en kunt lezen en schrijven.  ::)

Donderdag wordt ze 7 jaar, dus werd het tijd dat ik mijn belofte nakwam.

Uiteraard zal ze niet alleen over valkjes vertellen vandaar dat ik het bij "Buurthuis" heb geopend. Haar reactie was, dan wil ik het Sanne friends noemen want het zijn niet alleen Binky's vriendjes maar ook mijn vriendjes.  :D Ik vind het niet leuk dat ze steeds onder mijn naam moet schrijven vandaar maar gelijk haar naam geregistreerd.  ;)

Ja en dan heb je als moeder A gezegd en moet je ook B zeggen, kortom Sanne wilde ook een foto bij haar naam (Avator), ook een foto onder de berichtjes (handtekening), als je op KLIK OP FOTO klikt moeten de mensen niet in jouw dagboekje maar in die van mij komen, mam.  ::) Oh en er moet staan * Sanne's friends *  ;)

Als je hier dus op de foto klikt kom je in haar dagboekje.

PS. Uiteraard zal Sanne alleen onder mijn begeleiding inloggen en berichtjes plaatsen.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hihi, ik weet iemand die het nog drukker gaat krijgen ;)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

;D ;D ;D gaat gewoon van haar mama/Sanne-samen-dingen-doen-tijd af.  ;) :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

;D ;D ;D
whahaha... dat is toch ook mama-Sanne-samen-doen-dingen??  ;D ;D

Leuk hoor Sanne, Ga er maar lekker veeeeel in schrijven ;)

groetjes irene

Caroline

15 mei 2008, 09:50:10 #5751 Last Edit: 18 mei 2008, 22:41:05 by Caroline

Hoi hoi, Even een snelle update met een bakkie koffie tussen het poetsen door en het alles klaar maken voor Sanne haar verjaardagsfeestje vanmiddag.  :D

Indy en Iwan zijn helemaal zelfstandig en hebben groen licht gekregen van me .... Iwan blijft nog even hier, tot broertje Iggy ook zelf kan eten. Hij zit overdag al samen met INdy, Iwan en Igor in de grote lummelkooi maar Iggy en Igor gaan 's avonds nog even naar pa en ma bij tanken.  ;)

Harrie=Hagrid heeft de afgelopen week bij zijn ouders en broertjes in de kooi gezeten, hij bedelt zich rot maar zijn ouders herlennen hem nniet meer denk ik, althans, ze geven hem helemaal niks.  :-\ Zelf eet hij nu uit het gekiemde kiemzaad, het haver .... uiteaard is dit niet voldoende om op gewicht te blijven .... hij krijgt dus nog steeds van mij om de dag pap .... hij verekt het echt .... ik weet het niet meer.  :'(

Kleine Jamie is al een flinkertje van 75 gram geworden .... het heeft een grijs kuifje gekregen dus is niet bont, wel zie ik pareltjes doorkomen  :D nog even de echt veertje afwachten maar ik kan al weer met 90 % zekerheid zeggen dat Jamie een  cinnamon gepareld witmasker POPJE is.  :D Leuk .... een mutatie die ik nog niet kreeg van Pablo & Coco (zij kunnen 8 verschillende mutaties krijgen :D ).

De andere kleine heb ik door alle drukte nog niet een s de naam bekend gemaakt, ook een unisex-naam met een J dus .... Jacky  :D Jacky doet het ondanks het grote leeftijd verschil van bijna een week heel erg goed, de ouders voeren ze gelijkmatig.  ;) Ik zie het nog niet goed, maar volgens mij is deze kleine ook niet bont, dan wordt het een cinnamon mannetje of een cinnamon gepareld meisje.  :D

Het eitje van Fleur ontwikkeld zich nog steeds goed zoals het hoort, weliswaar net als de vorige eitjes van Unique & Fleur zal ook dit eitje langer bebroed moeten worden dan 18 dagen .... vandaag, op Sanne's verjaardag, ligt het 18 dagen bij Pablo & Coco maar ik zie dat het nog zeker wel een dag of 2-3 duurt voor het donsje eruit komt. DIt laatste hoop ik natuurlijk.  ;) ZOwel Pablo als Coco broeden beiden ondanks de grotere jongen nog goed op dit eitje.

Dus duimen hoor.  :D

Mijn koffie is op, ik ga weer verder.  ;)

Tot later.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

imv

Volgens mij moet Hagrid gewoon bij Carcoline met de pot mee gaan eten... extra bordje aanschuiven..  ;D
En ik weet al wie hem mag voeren als ze op vakantie zijn  ;D ;D ;D :P :P :P

ZO te lezen doet George het super .. geweldig!

Nou, veel plezier straks met Sanne's feestje!
Groetjes Irene

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....wens Sanne alvast een gelukkige verjaardag van me en hopelijk een hele fijne dag he !

Kirsten

Hoi hoi,

Allereerst gefeliciteerd met je mooie meid en een heel leuk feestje vanmiddag!

Er zijn inmiddels twee kleintjes geboren, dus ik duim dat er een mooi popje voor je bij zit strakjes.

Leuk ook dat Sanne een eigen boekje begonnen is, natuurlijk ga ik even buurten ;)

Groetjes!
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Hoi Caroline,

Ik kom hier nog eens een keertje piepen... Zo, wat wordt Sanne al groot. Nu een eigen log-in op het forum en een eigen boekje.  :)
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!  :-* Ik zal zo eens in haar boekje kijken.  ;)

Fijn om te lezen dat het nu goed gaat met de jongen.
Wat jammer van dat ene eitje, maar je voelde het al aankomen. Vreselijk en je kan er niks tegen doen. Heb dat vorig jaar ook gehad.  :(

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter :-*

Super om te lezen dat Remy al helemaal zelfstandig is :D Nu Gorgi nog :P ;)

Anke

Hoi Caroline,
Gefeliciteerd met Sanne haar verjaardag!
Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad.
Enneh.... joepie... groenlicht voor Dorith ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Gefeliciteerd met je grote dochter.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Hoi Caroline, ;D

Gefeliciteerd met Sanne d'r verjaardag !! :D :D

Fijn dat alles goed gaat met de jongen.

Van Hagrid zou je een punthoofd krijegen. Wat moet je daar nou mee. ???
Misschien is het inderdaad een optie om hem naar Caroline te laten verhuizen. Verandering van omgeving, en jou niet meer zien helpt misschien wel.

Groetjes Marlies ;)