## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Caroline,

Hè bahh ... wat een naar nieuws  :'( Heel veel sterkte voor Sanne en natuurlijk ook voor jou met het vertellen ! Dikke knuffel van de dames hier en van Paco een pootje  ;)

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...bach bach ...wat naar dat je het moet vertellen aan Sanne he , ze zal wel veel verdriet hebben he !
Ik ben benieuwd naar je volgend verslagje hoe je het haar hebt verteld , ik zou niet graag in jouw schoenen staan ..
al heb ik het ook eens voor gehad maar dan wel met een hondje ....en ik was er maar niet uit hoe ik het ging zeggen dat ik ze heb moeten laten inslapen he , en Matthias was ook niet thuis ...bewust voor gekozen om bij een vriendje te laten want ik wist het al en toen hij thuis kwam was het voorbij ! Tranen heb ik getuit joch ! Ik moest me ook wel een beetje sterk houden maar het was verdomd moeilijk hoor ! Hopelijk
lukt het je om het te vertellen ...veel sterkte ..! Ik ben er zeker van dat als Perl nog een kans krijgt ze het volgende seizoen wel goed zal doen met Eros hoor ! Nou ...dat denk ik toch ! Kan toch niet altijd mislopen he !Grtjs Ann

Kimm

hoi caroline,

wat ontzettend naar zeg :'(
veel sterkte...............

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

•=Bonnie=•

*Yvon

Jeetje zeg.......... dat is zeker   :censuur   :'(
Zou het miss toch komen doordat Eros niet mee broedt ?
Dat daardoor de eitjes toch iets te vaak afkoelen en de jongen te zwak worden daardoor ?
Hoe gaat het nu met kleine Harry en de grotere kleintjes ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Even een snelle update, helaas nog zonder foto´s.  :-\

Ik heb het namelijk beredruk .... naast mijn zieke kindjes en mijn valkjes verzrogen ben iki namelijk ook nog erg druk met voorbereidingen treffen voor donderdag en vrijdag ..... morgen gaan we namelijk onze keuken eruit slopen, vrijdagochtend komt de loodgieter, voorbereidingen maken voor voor het nieuwe keukenblok, een nieuwe badkraan en een nieuwe wastafel en kraan in de badkamer monteren en beneden een nieuwe toilet.  ;) vrijdagals de loodgierter klaar is wordt dan het nieuwe keukenblok geplaatst kortom ...... druk druk druk.

Ik probeer tussen even een gaatje te maken om weet wat foto´s te maken maar het valt tot nu toe niet mee.  ::)

Wel gaat het met alle 6 nog steeds goed .... kleine Harrie loopt wel ietsje achter maar gaat toch elke avond met een gevuld kropje slapen .... doordat pa niet mee broed en ma regelmatig eraf is om te eten moet hij veel energie stoppen in warm blijven in zijn eentje, dit merk je aan zijn gewicht, hij weegt nu vanavond 4 daagjes oud, 10 gram.

De grote lummels maken het ook goed .... de oudste staan op het punt om uit te vliegen. Gisterenavond en vanmorgen hebben ze nog lekker bij me gelegen en ze worden al steeds relaxter, lekker in mijn nek liggen, kroelen mag al en ze blazen nagenoeg niet meer.  :D

Net als het vorige nest krijgen pa en ma het steeds zwaarder om die lummels van rond de 100 gram gevuld te houden, ik kijk het even aan een anders ga ik ze bijvoeren, tot nu toe zijn ze nog niet met een leeg kropje slapen gegaan dus prima toch.  :D

Zodra ik even tijd heb, wip ik even op de site maar .... ik probeer ook zoveel mogelijk van mijn vrije tijd in mijn jonkies te stoppen ..... het moeten wel lekkere kroelkippies blijven.  ;)

Nog even op mijn bedje ATWT kijken en dan slapie maken.  :D

Welterusten voor straks en tot morgen.

PS. iedereen super de super bedankt voor de geweldige lieve berichtjes .... ook namens Sanne, ik had haar vanmorgen verteld van Hugo, ze vond het wel erg maar .... ik mocht niet boos zijn op Perle .... zij was een nieuwe mama en moest het ook nog leren om een mama te zijn.  ::)

En ze vroeg me deze voor jullie te plaatsen, die heeft ze gisteren zitten maken terwijlik boven de kamers een grote schoonmaak gaf.

Dit is wel de eerste foto van Harrie, hij is inmiddels een stuk groter hoor.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Als we weten dat alles goed gaat, zijn we allang tevreden  ;).
de foto's komen dan wel een keertje.
En idd liever tijd stoppen in de valkjes, dan op dit forum.
Dat ze maar net zo tam mogen worden, als je vorig nestje.
Als je nu zo het nestje meemaakt met Eros en Perle, is het weer helemaal niet zo vanzelfspreked, dat die Amor en Diegah, zo tien valkjes in zo'n korte tijd groot brengen!

Sanne, wat heb je dat mooi gemaakt!
Het is eigenlijk ook een beetje jouw kleintje, die lieve Harrie!
Knap gedaan hoor, moet je mij eens leren!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Je hebt het echt giga druk zeg.
Dat je überhaubt nog tijd vind om op het forum te komen :o :o
Heerlijk om te lezen dat de 5 G'tjes en Harrie het zo goed doen :D

En luister maar naar je dochter Sanne.
Perle doet het geweldig nagenoeg in haar eentje.
Sanne heeft een geweldige logica :D Tuurlijk moet Perle ook nog alles leren.

En Sanne als Perle net zo'n goede mama wordt als dat jij kunstwerken maakt dan is Perle perfect ;D

Heerlijk dat je de grote lummels al mag kroelen :D
Ga natuurlijk ook weer verslag uitbrengen ;)

Veel sterkte de komende dagen met de "verbouwing"

Peggy

Wat een ontzettende lieve reactie van jullie Sanne...gelukkig zit ze niet helemaal in zak en as want dat zou zo vervelend en zielig zijn voor zo'n meisje.

Succes met de verbouwing.

Wat zal het mooi worden daar bij jullie.
En de foto's enzo komen vanzelf wel...je hebt maar twee handen Carolientje !!  ;)
En ondanks de drukte wil je toch nog 24 uur bereikbaar zijn voor ons via je gsm  :o  hoe goed kunnen wij het hebben met jou  ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Annelies

Je hebt vast geen tijd maar toch wens ik je succes met alles.

Gr. Annelies

PS en ik wilde even mijn handtekening plaatsen in je boekje.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...ik hoop dat alles goed is en met het donsje van Perl en Eros ook !?   Hoe is het met Sanne ? Is ze ook al een beetje bekomen van haar overleden donsjes ? En jij ? Hopelijk gaat het al weer wat beter en wordt het jond goed gevoerd door Perl ! Ze is een Supermama....echt waar ....zo alles in haar eentje moeten klaren zeg ! Dat valt heus niet zo mee voor haar ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Caroline,
Je hebt het al zo druk en dan ook nog de keuken verbouwen :o
Wat een lieve reactie van Sanne :-* :-* :-*
Kinderen kunnen toch vaak meer aan dan wij volwassenen denken.
Heel veel succes met alle drukte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ...wat lief van Sanne hoor dat we zoiets leuks te zien krijgen !
Hopelijk gaat alles verder goed met Harrie !
Veel succes ook met de verbouwingen hoor ! Grtjs Ann

Wilma1

Tjee  :o Sanne, wat heb je dat mooi gemaakt. Je kunt er wel een lijstje omheen doen voor in je kamertje...prachtig hoor  :D ;)

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3