## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Caroline,
Oh wat naar dat Hugo het niet heeft overleeft :'( :'(
Ik vind het echt heel erg voor je...
Heel begrijpelijk dat je er niet aan begint om een jong zo klein al te pappen en in de couveuse te stoppen, de kans dat dat lukt is zoooo klein!
Ik wens je heel veel sterkte en ik duim heel hard dat kleine Harry door Perle grootgebracht zal worden!!
Dikke knuffel :-*
Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Caroline,

Jeetje meid wat lees ik toch allemaal. Geef jezelf aub niet de schuld over Henkie. En arme Hugo hij heeft het ook niet gered.

Rust zacht lieve Henkie en Hugo.

Het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Groetejs Anja

Bello

Wat jammer Caroline,

Dat Henkie niet meer leefde in het eitje en dat nu Hugo er niet meer is. Hij was ook zo klein.

Veel sterkte ermee een donsje verliezen doet net zo veel pijn!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Sterkte met t verlies van Hugo :'(
Hij is samen met mijn lutino meisje naar de regenboogbrug gegaan.. Rust zacht Hugo :-*
Groetjes Saar :-*

*Petra*

Hoi Caroline,

Ik schrok al van je nieuwe titel  :-\.
Oohh wat sneu om mee te maken....
Sterkte met het verlies van je eerst donsje  :'(.

Liefs Petra   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

kimmie

Hoi Caroline,

Het lijkt me heel moeilijk om een eitje open te breken...
En al helemaal om daarna zijn broertje dood aan te treffen in het blok :'(...

Heel veel sterkte er mee...!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

*~Jeanine~*

Heel veel sterkte met het verlies van je donsjes Henkie en Hugo :'( :'(
Rust zacht schatjes :-*

Wilma1

Hè Caroline, wat naar Hugo dood te vinden  :-\ jammer dat zoiets gebeurt, maar de natuur is soms erg hard  :-\
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hier helaas slecht nieuws... Betekend dit ook dat je niet meer met Eros gaat kweken? Of misschien later met evt. 2 backup koppels?

Kirsten

Hoi Caroline,

Oh wat balen zeg!, Ik las het als eerder vandaag, maar wil toch nog even reageren. Als ze nog zo klein zijn, zijn ze zo kwetsbaar.

Sterkte meid, dit is niet leuk.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♪ Marlies

Peggy

hè meid wat lees ik nu toch...wat ontzettend naar en verdrietig zeg...sterkte Caroline  :'(

gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Dank je wel, voor jullie lieve reacties .... ik was gisterenavond zelf niet thuis dus heb ik nog niet gereageerd.  :)

Ik mag het straks Sanne nog gaan vertellen ..... die lag al in bed toen ik Hugo vond en het leek me niet verstandig om het voor het slapen gaan te vertellen ..... en nu .... slaapt ze nog.  8)

En Rianne .... wat ik nu met Eros doe .... eerlijk gezegd weet ik het nog niet .... eerst maar even aankijken hoe ze Harrie groot brengen .... mocht dit ook niet goed gaan laat ik ze denk ik nog 1 ronde meedraaien tegelijk met de andere 3 koppels, heb ik in ieder geval genoeg back-up en .... mocht het weer helemaal fout gaan kan ik het ook dit kweekseizoen nog afsluiten voor mezelf en niet meer mee laten doen in het nieuwe kweekseizoen. Als ik ze niets meer laat doen heb ik toch het gevoel dat ik het nieuwe moedertje, Perle, geen reëele kansen heb gegeven en zou ik ze eventueel in het nieuwe seizoen nog een kans geven. Gaat het dan weer fout, geeft dat weer een stempel op een seizoen, dus .... ben ik er wat betreft Eros & Perle en Unique & Fleur liever nu nog uit wat ik volgend jaar ga doen.  ;)

Ik ga snel weer wat doen .... druk druk druk hier ..... donderdag en vrijdag gaan ze (Ed zijn broer met wat hulp van de linkse  handen van Ed  ;) ) hier een nieuw keukenblok plaatsen.  :P

Tot later.  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Hoi Caroline,

Ik moest heel wat bijlezen, want ik kreeg geen notificaties meer.
Jammer dat het niet goed is gegaan met Henkie en Hugo :-\
Ik snap heel goed dat je de neiging hebt om Eros met z'n poepert op z'n kroost te zetten ;)

Wat worden de Geetjes al groot... en wat zijn ze mooi!
Nog even en ze gaan naar hun nieuwe baasjes......

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.